Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
MAŁGORZATA, SZCZECIN 15.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Ecoland Margarita
Hotel położony w pięknej zatoce otoczonej górami. Dobra, lokalna kuchnia i życzliwa obsługa choć czasami zbyt wolno reagująca na prośby - ale nie dziwi to w tym klimacie; wiadomo "maniana" ;) Wycieczka do Parku Canaima pozostawi niesamowite wrażenia na zawsze - warto ją koniecznie zrealizować i to w wersji 2-dniowej. Pogoda znakomita z lekkim i krótkim deszczem każdego poranka, woda ciepła, plaże długie i szerokie - można pospacerować, a rano pobiegać. Przeszkadza zbyt głośna muzyka na basenach i plaży. Brakuje zajęć z tańców latynoamerykańskich oraz zajęć z jogi. Słaby standard pokojów.
2.0/6
SŁAWOMIR, WYSOKA 12.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Reklamacja
Wyjazd super ale nieudany w czwartym dniu pobytu pogryzly pluskwy czy mrówki w pokoju cale plecy mężowi a mnie nogi byla interwencja lekaza gdzie mężowi się wakacje skończyły bo dostał antybiotyk zakaz wchodzenia do wody i zarazem obawa co dalej z plecami bo wygladalo to okropnie po dezynfekcji pokoju rano wstajemy a na lozku cala posciel w malutkich pluskwach czy mroweczek to juz byl koszmar Jest juz dwa tygodnie po przyjezdzie pozostaly slady po tych ukąszeniach wakacje jeszcze przez okres swiateczny byly okropne
1.5/6
Małgorzata, Masłów 11.02.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
wszystko popsuło przedwczesne wywiezienie na lotnisko
ocena jest za to że wywiezio nas ponad 5 godzin przed odlotem na nieprzygotowane na turystów dziadowskie lotnisko . naprawdę jestem oburzona. zawsze do tej pory wystawiałam najwyższe oceny a tym razem niestety nie mogę bo nie popieram bezsensownego znęcania się nad ludźmi.
1.5/6
SLAWOMIR, JASLO 10.04.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Tego koszmarnego doznania nie chcę nigdy powtarzać.
Hotel generalnie bardzo stary. Okna zamykane na zasuwki- z dużymi luzami i przewiewami, dudniące podczas wiatru- nie pozwala to na spokojne przespanie nocy. W trakcie mojego pobytu prowadzono remont recepcji- pracujące szlifierki, wszędzie pył - zawiewany do baru i restauracji. Restauracja otwarta, wlatujące ptaki i wszechobecne koty uniemożliwiają spokojne spożycie posiłków ( problem generalnie niedostrzegany przez obsługę). Osobiście szczerze odradzam.