5.3/6 (226 opinii)
4.0/6
Dopiero uczą się na nowo jak przyjmować gości , hotel w trakcie remontu, pokoje zdecydowanie wymagają odnowienia, uzupełnienia mebli i porządnego sprzątania. Poza tym mrówki, małe jaszczurki i nieokreślone robaki spacerujące po ścianach - taki klimat. Brak ciepłej wody przez cały pobyt pomimo trzykrotnego zgłoszenia problemu. Posiłki mało zróżnicowane ale zawsze można było wybrać coś smacznego . W przeciwieństwie do pokoi ogromna plaża i teren wokół hotelu bardzo zadbane i czyste, bary z miłą obsługą serwującą lokalne napoje i drinki. Niektóre z wycieczek warte polecenia - możliwość zobaczenia czegoś niezwykłego i poczucie specyficznego klimatu Wenezueli. Ogólnie pomimo niektórych niedogodności polecam, myślę, że kolejne grupy będą miały coraz lepsze warunki .
3.5/6
Hotel zlokalizowany przy pięknej plaży. Pokoje dobre tylko w strefie Diuna. Jedzenie mało urozmaicone i monotonne. Czystość przeciętna. Zakupiony pokuj w strefie laguna był jedną wielką katastrofą, dzięki tylko lokalnej obsłudze udało się zmienić pokój . Próby rozmowy z rezydentem na temat zmiany pokoju nic nie dały. I ostatni szczegół nie warto kupować hotelu z dużym wyprzedzeniem bo cena była znacznie wyższa niż na miesiąc przed wylotem. Nie wiem czy zawsze tak jest w Rainbow ale latając z zagranicznymi biurami nigdy mi się tak sytuacja nie zdarzyła. Jest to takie polskie niestety.
3.5/6
Kolejny wyjazd z Rainbow i kolejna reklamacja . Rainbow sprzedało pokój z opcją widoku na morze a takich pokoi ten hotel nie posiada więc od razu zgrzyt. hotel takie 4 gwiazdki troszkę naciągane. Ogólnie wyjazd udany , obsługa wspaniała , hotel leciwy, wymaga remontu. jedzenie dobre . Jeśli chodzi o rezydentów to specjalizują się w sprzedaży wycieczek, mało pomocni a już przy powrocie to widziałem rezydenta tylko w autokarze. Wcześniej jeździłem z TUI i raczej wrócę do TUI , chyba ze będę musiał to polecę z Rainbow. Sama Margarita to wyspa na której nie ma co robić , plaża wynagradza pobyt ale styczeń-luty wyspa wietrzna więc nie każdego dnia można się kąpać w oceanie. Nic nie wskazuje na to że będę chciał tam wrócić . są jednak lepsze destynacje.
3.0/6
Położenie hotelu, obsługa, super plaża - to są plusy. Minusy - pilotka wycieczki do Canaymy bardzo nie kompetentna osoba. Brak jakichkolwiek informacji o tak pięknej krainie. Zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, niestety takich pokoi nie otrzymaliśmy. Znajomi otrzymali pokój przy hałaśliwym basenie, a my pokój z widokiem na basen. Złożyliśmy reklamację jednak Rainbow do tej pory się nie ustosunkował