5.6/6 (442 opinie)
4.0/6
Fajna pilotka, intensywna przygoda, dobre jedzenie i czyste hotele. Warto dopytać, który hotel jest najczęściej rezerwowany na wypoczynku.Polecam!
Łukasz, Obsza - 04.11.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
16/44 uznało opinię za pomocną
4.0/6
bardzo ciekawa wycieczka z dużą ilością atrakcji w programie podstawowym. sporo poza programem ale to już płatne trochę drożej niż wycieczki kupione na miejscu. ogólnie byliśmy bardzo zadowolenie tajlandia nas zawiodła kambodza urzekła wszystkim a Wietnam zaskoczył na plus. pomimo okresu chłodniejszego, bardzo gorąco 32-35 stopni
Artur, x - 29.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
7/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel sam w sobie bardzo luksusowy ale jak bym miał określić dla kogo to dla Rodzin z dziecmi i Dziadków brak rozrywek dla osób w przedziale wiekowym 25 - 45 lat. Brak możliwości realizacji wycieczek fakultatywnych z tego hotelu podczas pobytu na wypoczynku szczegolnie do Pataya czy Rewii Transwestytów.
MARCIN, EŁK - 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017
8/19 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wycieczka wspaniała, zabytki, przyroda, lokalne atrakcje to coś co warto zobaczyć i przeżyć, jako azjatycką przygodę. Niestety pozostał niesmak po drobnym incydencie, który mąci ogólnie pozytywne wrażenia - w trakcie przelotu z Wietnamu do Tajlandii na lotnisku w Bangkoku odkryliśmy dwa uszkodzone bagaże, przewodniczka robiła wiele by nas zniechęcić do składania reklamacji, argumentując, że to długo potrwa i wszyscy będą musieli czekać ze względu na nasz kaprys, bo chcemy walczyć o swoje prawa. Ostatecznie wymusiliśmy na niej, że pomogła zgłosić reklamację, wypełniliśmy dokumenty i po 40 minutach ruszyliśmy do hotelu. Niestety po reklamacji wszelki słuch zaginął, dopominaliśmy się już kilkakrotnie, pisałem do biura Rainbow, ale po pierwszym kontakcie nie ma odzewu. Sprawa jest tym bardziej żenująca, że nie chodzi o jakieś wielkie kwoty, by załatwić sprawę polubownie zadeklarowaliśmy, wraz z drugą pokrzywdzoną osobą wartość uszkodzonego bagażu na 100 dolarów, biuro ma odpowiednie ubezpieczenia, więc to drobiazg dla takiego molocha, ale olał sprawę i unika kontaktu, co nie świadczy zbyt dobrze o całej firmie.
Waldemar - 03.08.2023 | Termin pobytu: luty 2023
48/61 uznało opinię za pomocną