1.5/6
cały opis w złożonej reklamacji z dnia 05.09.2014 pisemnie i listowinie
jacek, gidle - 28.09.2014
12/17 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Wybór wycieczki był podyktowany chęcią zwiedzenia i pobyty na Istrii - i znalazłam taką wycieczkę, ale okazało się ,że jedno z największych biur w Polsce pobiera od ludzi pieniądze a w zamian nie wywiązuje się z umowy - czuje się oszukana. Zamiast pobytu ma Istrii okazało się ,ze jesteśmy zakwaterowani na trzy dni pobytu w zdewastowanych bungalowach nie spełniających żadnych kryteriów sanitarnych ani pobytowych (Uvala Scott Kraljevica). Pobielone deski na suficie , światło jak w oborze na ścianie nad drzwiami, brud , odpadające kafelki w łazience ( pokój typu dawna cela klasztorna) . Dopiero po karczemnej awanturze prawie wszystkich uczestników wycieczki i złożeniu pisemnej reklamacji na ręce pani pilot , zaproponowano nam pobyt w Bośni w Hotelu Neum Grand gdzie było super ale... kosztem dnia wolnego ( 9 godzin dojazd), straconego dnia na negocjowanie w efekcie czego mieliśmy do wyboru -albo 9 godzin z dnia wolnego w autokarze aby resztę urlopu spędzić w godnych warunkach albo pobyt w czymś co z pewnością nie jest pokojem do spania. Program nie przemyślany , złe rozwiązania , zła synchronizacja hotelu z miejsce zwiedzanym przez co np. 3 godziny dojazd na - 3 godziny pobytu- 3,5 powrotu
Daniela, Lubomin - 31.08.2015
45/47 uznało opinię za pomocną