5.0/6
Oprócz zakwaterowania i wyżywienia jestem zadowolona ,program i pilot super!!,zakwaterowanie i wyżywienie beznadzieja
Brygida, Kochcice - 22.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Porywająca wycieczka, zwłaszcza dla osób, kóre odwiedzają Włochy po raz pierwszy - program jest na tyle bogaty, że zwiedzając różne regiony można zdecydować, gdzie chcielibyśmy jeszcze kiedyś wrócić. Mnie zachwyciła szczególnie malownicza i urokliwa Wenecja oraz tętniący życiem i atrakcyjny w zabytki Rzym, a najmniej przypadł mi do gustu Neapol (pewnie przez walające się wszędzie śmieci i zwisające zewsząd pranie spawiał wrażenie chaotycznego). Trzeba przyznać, że jest dość intensywnie, wczesne pobudki, dużo chodzenia, długie przejazdy autokarem, ale wrażenia rekompensują wszystko. Warto też dokupić drugi tydzień wypoczynku, aby jeszcze na spokojnie odpocząć i nacieszyć się klimatem włoskiego dolce vita ;).
Aleksandra, Łódź - 19.06.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016
56/57 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Wycieczka do polecenia. Opieka podczas całego wyjazdu na wysokim poziomie. Hotele, w których nocowaliśmy to hotele budżetowe.
Robert - 29.07.2019
11/19 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Wycieczka ogólnie bardo dobrze zorganizowana. Piękne widoki. Mniej piękne hotele. Pokoje czyste, łazienki do remontu. W ostatnim hotelu, w okolicach Neapolu w niektórych pokojach nie działała spłuczka w toalecie, spłukiwali wiadrem. W innym pokoju lała się woda z sąsiedniej łazienki po ścianie, wszystko w ciągu nocy zamokło. Ustreki zgłoszone, pokoje nie zmienione. Pilotka to najsłabszy punkt po łazienkach. Nie słuchająca turystów, arogancka, nerwowa. Turyści czasami jej przeszkadzali. We Florencji źle policzyła uczestników i z miejsca zbiórki odeszliśmy kilka munut wcześniej bez dwóch uczestniczek wycieczki. Na szczescie nie odeszliśmy zbyt daleko, udało się Pani Pilot wrócić po nie. Zarezerwowane miejsca w autokarze, dodatkowo płatne to miejsca w drugim rzędzie. W pierwszym rzędzie na siedzeniach pani Pilot trzymała parasolkę, jakieś szpargały, swoją torbę itp. Na pytanie dlaczego nie możemy siedzieć na przednich siedzeniach odpowiedziała że nie i już- to są jej miejsca służbowe, nie bedzie ze mną o tym dyskutować, nie interesuje ją moja historia. Tym sposobem zajmowała 4 przednie fotele oraz piąty rozkładany obok kierowcy. A my z synem braliśmy leki na chorobę lokomocyjną. A wystarczyłoby trochę zdrowego rozsądku, dobrej woli, życzliwości i nie musielibyśmy się truć tabletkami. Na pytanie jednej z uczestniczek czy możemy podjechać na Monte Casino bo przejeżdżamy drugi raz niedaleko, Pani pilot odpowiedziała że ona się w to nie bedzie bawiła ale jeśli ktoś z wycieczki zbierze oświadczenia, podpisy, pieniądze (10 euro) od pozostałych turystów to ona ewentualnie może tam pojechać. Ostatecznie nie pojechaliśmy bo nie wszyscy się zgodzili a taki był warunek że jedziemy jeśli wszyscy się zgdzą i podpiszą oświadczenia. Grupa liczyła 50 osób. Warto Monte Casino włączyć do programu wycieczki. Plusem Pani Pilot jest perfekcyjna znajomość tras, kierowca nie znający drogi słuchał cierpliwie wskazań a Pani Pilot pewnie wydawała komendy w prawo w lewo, skręć, zawróć. Wszystko bez nawigacji, z pamięci. Włoskie drogi ma w małym palcu. Lot samolotem do Neapolu opóźniony o 3 godziny, ale to nic w porównaniu do lotu powrotnego. Okazało się że ktoś z Biura Rainbow wysłał do Wizzzer złą listę pasażerów i nie było nas w systemie przewoźnika. Przeszło dwie godziny staliśmy z walizkami i nie wiedzielismy czy polecimy. Rezydentka biegała z telefonem a Pani Pilot spokojnie stała z boku i mówiła że koleżanka wyjaśnia nieporozumienie. Ostatecznie po 3 godzinach wpisano nas na listę pasażerów ręcznie. Panował ogólny haos, nerwy i brak słowa przepraszam ze strony przedstawicieli Rainbow. Ogólne wrażenia z wycieczki pozytywne. Staramy się myśleć pozytywnie. Byliśmy tam na wakacjach wiec pełen luz.
Iwona - 19.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
15/15 uznało opinię za pomocną