Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany, szaleństwo narciarskie wspaniałe, szczególnie że pogoda dopisała.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia szczegolnie dla rodzin z dziećmi. Bardzo dobra kuchnia, ciekawa cześć rekreacyjna z basenem i miła obsługa. Dla wszystkich zapalonych narciarzy hotel oferuje skibus do stacji Daolasa dającej możliwość dołączenia się do dużej sieci stoków całego regionu. Samo miasteczko Domaro jest niewielkie ale urokliwe. Polecam ten hotel.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Idealne miejsce na narty. Doskonała kuchnia i obsługa. Centrum SPA pozwala odpocząć po nartach. Transfer na stok jest swietnie zorganizowany i Non stop kursują busy (rano i po południu) a czas dojazdu to 5 minut. Zdecydowanie polecamy!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel po remoncie wygląda dużo lepiej niż kilka lat wcześniej. Prosiłam Rainbow przed wyjazdem o lepszy pokój, ale hotel nie dostał żadnej informacji na ten temat. Wręcz przeciwnie, poinformował, że jest możliwość prośby o lepszy pokój (czasem za dopłatą), ale nigdy z Rainbow nie wpłynęło takie zapytanie, więc przydzielane są pokoje, które zostaną. Cóż, dostaliśmy pokój na trzecim piętrze (pierwszy raz bez balkonu) z tak dużymi skosami, że codzienne spotkania z nimi były nieuniknione (!) Strefa W AlpHoliday byliśmy trzy razy. Hotel jest po remoncie i wygląda dużo lepiej niż kilka lat temu. Warunki narciarskie i pogoda bajeczne!!! Uprzejma prośba do Rainbow o aktualizację informacji w ofercie, które mogą być ważne dla potencjalnych klientów: 1. Hotel stał się hotelem rodzinnym i jest w nim o wiele więcej dzieci, niż bywało kiedyś. 2. Hotel nie dysponuje już skibusem hotelowym. Na stok dojeżdża się bezpłatnym transportem publicznym 3. Proszę nie przyjmować życzeń klienta, jeżeli nie macie Państwo zamiaru choćby spróbować ich zrealizować. Prosiłam o lepszy pokój, a recepcja hotelu nie miała żadnej informacji na ten temat. Poinformowano nas, że Rainbow jest jedynym biurem, które nigdy nie ma żadnych życzeń, więc dostaje najsłabsze pokoje. To chyba nie najlepsza rekomendacja.