Opinie o Arcangelo

4.9/6 (12 opinii)

4.9/6
12 opinii
Obsługa hotelu
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.2
Rezydent
4.5
Teren narciarski w okolicy
5.5
Wyposażenie strefy wellness
3.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Bella Italia

    Slonce, jedzenie, wino i oczywiscie super narty

    Czluchow - 28.03.2014

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ocena pobytu z uwagami.

    Nieprofesjonalna rezydentka,która nie interesowała się zakwaterowaniem uczestników wycieczki,ograniczjąc swoją rolę do rozwiezienia pod poszczególne hotele i pozostawiając ich samym sobie,w efekcie czego nie było dla nas miejsca w wyznaczonym hotelu.Można sobie wyobrazić w jakim byliśmy nastroju po całodziennej podróży,gdy nas poinformowano,że jest problem z zakwaterowaniem.Poza tym mamy uwagi do zbyt późnej godziny serwowania kolacji.W pewnym sensie powyższe niedogodności zrekompensowały nam warunki narciarskie.

    Bałdowski - 07.03.2016  | Termin pobytu: marzec 2016

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    pobyt w hotelu Arcangelo

    Pobyt udany, jednakże pokój, który nam zaproponowano był tak mały, ze wypoczynek w nim był zupełnie niemożliwy. Łazienka także bardzo mała z prysznicem o rozmiarach 50/50.

    Bożena, - 17.03.2015

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Wyjazd narty 2023

    Biuro Rainbow nie wywiązało się z umowy, nie zabrano bagażu z Warszawy, dopiero 4 dnia dostałem bagaż przez co nie mogłem jeżdzić na nartach, będę domagał sie odszkodowania. Hotel dobrze położony, prowadzony przez rodzinę co oznacza totalne oszczędzanie na wszystkim, począwszy od grzania w pokojach (ciepłe kaloryfery od 14 do 21) czyli zimno, na śniadaniach (resztki jedzenia już od 8.15-20), 1 automat do kawy (czyli kolejka na 5 minut do ciepłego napoju do śniadania, soki niepijalne, kelnerach (kolacja trawa 2,5 godziny, bo mało obsługi). deser do kolacji - jak wszyscy zaczęli zamawiać Tiramisu, to wycofano z menu po 2 dniach, potem to samo z kremem brule, potem z ciastem czekoladowym. Narciarnia ok, bar bez telewizora, strefa spa w miarę, woda w jaccuzi zimna. To tyle, ja tam nie wrócę.

    Paweł, Lublin - 07.02.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem