Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel super usytuowany, na samym stoku wspaniała okolica i tereny narciarskie pokoje i łazienki o starym wystroju, ale zadbane, regularnie sprzątane obsługa miła, jedzenia sporo, smaczne
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rewelacja :)
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to miłe zaskoczenie. Może wyposażenie pokoi nie jest najnowsze, ale lokalizacja, obsługa i czystość wszystko wynagradzają. Bardzo dobre jedzenie. Z narciarni kilka kroków do gondoli. Na miejscu jest wszystko co potrzeba.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel już leciwy, ale czysty i zadbany.Pyszne jedzenie,basen,sklep,narciarnia,i stacja gondoli 25m.od hotelu 😀
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko super oprócz tego, że kolacja jest (jak dla mnie) strasznie późno bo aż o 19.30, gdzie wyciągi czynne do 16.30. Mi osobiście nie przeszkadza, że meble trochę z PRL. W końcu nie jedzie się tam siedzieć w pokoju! Wyjście z hotelu bezpośrednio przy gondoli i zjazd ze stoku do samego hotelu. Jedzenie pyszne 😍
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel troche starego typu,ale bardzo czysty,zadbany.Panie z serwisu sprzatajacego co dzien wysprzątały dokładnie pokój.Jedzenie bardzo dobre,duzy wybór rożnego jedzenia.Jedyny minus ,to że kolacja była o zbyt późnej porze czyli od godziny 19:30 ,powinna być przynajmniej godzine wczesniej podana.Bardzo dobry rozkład wyciągu do hotelu,dosłownie pare kroków z windy do wyciągu co jest duzym plusem.Na terenie hotelu mieści sie basen do którego można dostać się wychodzac na dwor i to jest wielki minus zwłaszcza przy minusowej temperaturze na zewnatrz.Hotel powinien zadbać o to zeby goscie nie musieli wychodzic po kapieli na zewnatrz.Brak informacj przez organizatora wycieczki o czepkach ktore sa wymagane na basen ! Uwaga pracownicy firmy Rainbow nie informuja o tym ze podstawowe ubezpieczenie nie obowiazuje wypadkow zwiazanych zjazda na nartach ! A prawdopodobienstwo wypadku na stoku jest duze.Na koniec bardzo chcialem pochwalic za dobra prace Pania Kasie - Rezydenta wycieczki ktora zasluguje na wyroznienie,a bylem juz na kilku wycieczkach z Panstwa biura podrozy ,gdzie Rezydentki mialy gdzies klientow Waszej firmy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel w porządku, personel uczynny, rezydentka Pani Milena bardzo wyjątkowa osoba : przy naszych rodzinnych wyjazdach letnich i zimowych od kilkunastu lat nie spotkaliśmy takiej rezydentki, przemiła, pomocna w każdej sprawie, bez zarzutu. warunki do uprawiania narciarstwa wspaniałe, wyżywienie bardzo smaczne, w hotelu market z normalnymi cenami. Byliśmy w Solarii dwukrotnie i na pewno jeszcze wrócimy. Jeszcze raz podziękowania dla Pani Mileny- rezydent.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
super stoki
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tym rejonie byłam po raz czwarty, a drugi raz w tym hotelu. Hotel ma świetne położenie względem wyciągów. W tym roku pojawił się dostęp do Wi-Fi również w pokojach, ale raczej był to dostęp teoretyczny. Jedzenie jak i poprzednio było znakomite. Pogoda również dopisała, przez cały czas było piękne słońce. Mimo ogromnie dużej liczby narciarzy kolejki do wyciągów nie były długie, trasy jak zawsze były świetnie przygotowane. Ten rejon jest świetnie połączony trasami i wyciągami z innymi ośrodkami narciarskimi Madonną i Passo Groste. Codziennie można jeździć po innych trasach i mimo, że jestem tam po raz czwarty to ciągle są trasy do odkrycia przede mną. Jedynym pogorszeniem komfortu tego pobytu był dojazd. W tym roku wylot z Warszawy został zaplanowany na 6.15, czyli na lotnisku trzeba było być o 4.15. Wylądowaliśmy punktualnie i transfer do hotelu odbył się również bardzo sprawnie. Do hotelu dotarliśmy przed godziną 12 i niestety okazało się, że nasze pokoje są jeszcze niegotowe (doba hotelowa zaczyna się później) i kolejne 3 godziny musieliśmy na nie poczekać. Zatem w porównaniu do trzech poprzednich pobytów było to znaczne pogorszenie. Poprzednimi laty wylot z Warszawy był około południa i do hoteli dojeżdżaliśmy tuż przed obiadokolacją, pokoje były już gotowe. Podróż powrotna odbyła się sprawnie jeśli chodzi o wyjazd z hotelu i dotarcie na lotnisko. Niestety i tym razem musieliśmy wyjechać przed 4 rano, więc pozbawieni zostaliśmy pysznego śniadania, zamiast tego dostaliśmy suchy prowiant. W poprzednich latach zawsze wyjeżdżaliśmy po śniadaniu zjedzonym w hoteli. Na lotnisku niestety tym razem okazało się, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają startowanie i lądowanie samolotów, więc spędziliśmy 5 godzin w oczekiwaniu na lepszą pogodę. Jednak te problemy związane z odrobinę mniejszym komfortem transportu niż w poprzednich latach nie zmniejszają mojego ogólnego bardzo dobrego wrażenia z pobytu. To był bardzo świetny urlop i w przyszłym roku mam nadzieję znów tam pojechać na narty.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dla narciarzu super: prosto z narciarni, która jest częścią hotelu, wychodzi się do kolejki, a zjazd z tras pod drzwi narciarni.