4.7/6 (27 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
6.0/6
To już nasz kolejny pobyt w tym kompleksie hotelowym, idealna opcja dla osób nastawionych na jazdę na nartach bez wysokich wymagań co do lokum. Pokój przestronny i czysty, łazienka bez zarzutu z wanną ze szczelnymi zasuwanymi drzwiami, duża ilość ręczników zmienanych codziennie/co 2 dni, serwis sprzątający super. Byliśmy chyba w odnowionej czesci bo z tego co czytałam niektore pokoje maja gorszy standard. Jedzenie średnie ale różnorodne , niektóre rzeczy bardzo dobrze, z innymi słabiutko (ale jesli ktoś nie ma wysublimowanego podniebienia to pewnie będzie zachwycony), duży wybór potraw, nieograniczona woda i wino do kolacji. Obiady codziennie jedliśmy w róznych restauracjach na stoku dlatego byliśmy zadowoleni bo mogliśmy spróbować "prawdziwego" regionalnego jedzenia, które tylko potwierdzało, że jedzenie hotelowe jest na średnim poziomie. Słabe szafki narciarskie, w innym hotelu były ogrzewane uchwyty na buty, tutaj musieliśmy je zabierać ze sobą do pokoju żeby mieć pewność, że wyschną. Lokalizacja cudowna, gondola zaraz obok narciarni, ogromna ilość tras, ta część Val di Sole jest naszą ulubioną narciarską destynacją. Największym minusem był rezydent i jego brak wiedzy i błędnie przekazywanie informacji całkowicie różnych od tego co faktycznie obowiązywało. Byliśmy na przełomie stycznia i lutego gdzie wprowadzano różne zmiany min. obowiązek posiadania ubezpieczenia oc (pod rygorem otrzymania wysokiego mandatu, nie wspomnę o olbrzymim odszkodowaniu jeśli komuś na stoku zrobimy krzywdę), o czym ośrodek informuje na wszystkich stronach internetowych przy zakupie karnetu itp i Rainbow również o tym informował, a pan rezydent na pytanie w autokarze jednego z uczestników czy trzeba kupić ww. ubezpieczenie twierdził 'a tam, nie sprawdzają tego, nie ma co kupować'. Poważnie, to odpowiednie zachowanie rezydenta? Oprócz tego nie miał pojęcia o róznych możliwościach dotyczących sprzedaży karnetów, zasadach obowiązujących przy skanowaniu paszportu covidowego, na stokach itp., wprowadzał w błąd jesli chodzi o cenę karnetów. My byliśmy dokładnie przygotowani jeśli chodzi o wczesniejszy zakup karnetu w internecie (najtaniej wychodzi z dużym wyprzedzeniem) i znajomość wszystkich zasad ale jeśli jechałabym całkowicie zielona jak część osób to rezydent swoją wiedzą, a raczej jej brakiem mocno by mnie wprowadził w błąd...Co więcej nasza walizka została zniszczona podczas transferu z lotniska do hotelu, kierowca ułożył na niej tak inne walizki, że pękła, a rezydent rozłożył ręce i powiedział, że on nie wie co zrobić w takiej sytuacji bo kierowca trwierdzi, że to nie jego wina. No tak, trudno żeby kierowca się przyznał ale w takiej sytuacji rezydent powinien sporządzić protokół szkody i zaproponować jakieś rozwiązanie, a tutaj zero pomocy (w drodze powrotnej musieliśmy ją sklejać taśmą klejaca z recepcji zeby sie w trakcie lotu nie rozwaliła całkowicie). Ogólnie wycieczka świetna, miejsce idealne na narty, na szczescie nie potrzebowalismy pomocy rezydenta bo strach pomyslec jakby to wygladalo, ogolnie bardzo polecam!
6.0/6
Super. Polecam. Niezapomniane ferie.
6.0/6
To już mój kolejny wyjazd do Val di Sole na narty. Tym razem wybrałam hotel Solaria i polecam go wszystkim, którzy wybierają się do Marillevy. Jest zdecydowanie bardziej czysty i elegancki od hotelu Marilleva 1400. Organizacja posiłków również na wyższym poziomie (nie jak w stołówce szkolnej). Pokoje wyciszone, czyste, łazienki odnowione. Generalnie wszystko super. Dodatkowo dobrze zorganizowana i przestronna część na sprzęt narciarski. szafki duże, obok ławeczka, na której można spokojnie założyć buty narciarskie.
6.0/6
Wruciłem pełen energi i motywacji do dalszej pracy.