Opinie o Club Hotel Solaria

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(27 opinii)
Obsługa hotelu
4.7
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.3
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.8
Rezydent
4.7
Teren narciarski w okolicy
5.6
Wyposażenie strefy wellness
3.9
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Marilleva 1400

    Alicja 18.03.2015

    Duży atut - hotel na stoku

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Solaria - byliśmy dwa razy.

    Maria Warszawa 31.03.2014

    Doskonałe położenie hotelu. Obsługa hotelowa miła, uprzejma. Monotonia jeśli chodzi o śniadania. Obiadokolacje bardzo dobre, z tym że dla nas godzina zbyt późna (w zeszłym roku była 19:00, w tym roku 19:45). Pokoje wymagają odnowienia. Fatalne oświetlenie ogólne i miejscowe (panujący półmrok nie zawsze dobrze wpływa na psychikę). Usytuowanie półki z telewizorem koliduje z dojściem do łóżka. Ubogie wyposażenie meblowe (jedno krzesło a ja nie znoszę siadania na łóżku). Rezydent -Pan Bartek, przemiły i sympatyczny młody człowiek, który wg naszej oceny zasługuje na bardzo wysoką notę. Opiekował się nami podczas naszego pierwszego pobytu i bardzo ucieszyliśmy się, jak spotkaliśmy Go na lotnisku również w tym roku. Zaznaczyć pragnę, że wyjeżdżamy za granicę dwa razy zimą i dwa razy latem (z różnymi biurami turystycznym) i z czystym sumieniem stwierdzam, że nie spotkaliśmy takiego rezydenta. Co więcej zdradził nam gdzie będzie rezydował latem i na pewno wybierzemy się na urlop z Państwa Biurem na Sardynię.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    zwyczajnie

    Magdalena 04.02.2020

    Witam, nie polecam tego hotelu. Jedzenie bardzo, bardzo przeciętne (np. makaron z owocami morza - bez owoców morza), typowa masowa kuchnia gotowana z dużym cięciem kosztów - masowo bez jakości. Obsługa hotelu zna j. angielski jedynie na bardzo podstawowym poziomie. Hotel na bardzo dużą ilość gości, nie dla osób szukających kameralnego odpoczynku. Spa - dodatkowo płatne - oczekują podpisania oświadczenia o stanie zdrowia, które było napisane w j. włoskim a nie angielskim. Jedyny plus hotelu to basen i odległość od stoku - poza tym porażka. Obrusy na stołach papierowe, obsługa sali nie nadążająca z dołożeniem sztućców lub filiżanek. W hotelu była włoska wycieczka szkolna - i to rzeczywiście jest hotel odpowiedni dla wycieczki szkolnej nic ponad to!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    solaria

    solaria 16.03.2015

    Hotel lata świetności ma za sobą wymaga kapitalnego remontu pokoje tragedia małe ciasne i stare jak u Nas za komuny hotel PTTK.Jedynie co ratuje ten hotel to położenie . Reszta do bani

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Basen w hotelu

    Robert i Natalia 10.01.2022

    Witam, zacznę od basenu który jest reklamowany. Niestety żeby dostać się na basen trzeba wyjść z hotelu na zewnątrz, więc przy ujemnej temperaturze to wyzwanie dla "morsów" . Woda w basenie raczej chłodna, a byliśmy dwa razy w tym hotelu. Co do reszty wystroju to przydał by się remont.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Pokój z widokiem na parking samochodowy. Wietrzenie pokoju spalinami.Pokój nr 3518

    Janusz Warszawa 02.04.2014

    Moja opinia powinna posłużyć na wyciągnięcie wniosków dotyczących pracy pilota -po rozdziale pokoi należy zapoznać się z ich położeniem. Pilot powinien być obecny przy wydawaniu kluczy. Po jego otrzymaniu jest jedna odpowiedź, że w hotelu jest komplet. Tak było przez cały pobyt. Gdyby nie ten mankament, ocena byłaby bardzo wysoka.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Solaria

    Urszula Warszawa 01.04.2014

    Hotel od lat siedemdziesiatych nie byl remontowany.To dzisiaj rzadkosc w branzy hotelowej.Swiadczy o braku szacunku dla gosci.Na szczescie jest czysto !!!Jedzenie tez jest nie najgorsze.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem