Kategoria lokalna 3
3.5/6
Sama lokalizacja hotelu jest w porządku. Przystanek skibusa praktycznie przy hotelu, na przeciwko hotelu poczta, a w okolicy parę sklepów spożywczych i sportowych. Jeżeli chodzi o jedzenie - smaczne, ale porcje mogłyby być większe. Po całym dniu na stoku obiadokolacje nie były wystarczające, żeby w pełni się najeść. Bufet sałatkowy był w moim odczuciu mocno przeciętny, nie było tam nic ciekawego uwagi. Śniadania były w porządku. Przykładowe ceny napojów do obiadokolacji: butelka wody - 2.50 euro, więc drogo, biorąc pod uwagę, że butelka 1.5l w sklepie obok kosztuje niecałe 1 euro. Największy problem hotelu to ogrzewanie. Grzejniki grzeją tylko rano i tylko po powrocie ze stoku - ma to na celu stwarzanie pozorów, że grzeją cały czas. Ogrzewacze na buty w przechowalni działają podobnie. Wieczorem są już chłodne. Pokoje stare, po odsunięciu biurka na ścianie widoczna pleśń od wilgoci (co jest normalnym zjawiskiem biorąc pod uwagę to, że kaloryfery nie grzeją przez cały czas). Sam rejon narciarski jest świetny, warto rozszerzyć karnet do skiarea (obejmuje także Pinzolo oraz Madonnę).
Sergiusz - 01.03.2020
8/8 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Tak bardzo nielubiących swoich gości właścicieli hotelu nie spotkałam nigdy w życiu. Aż to dziwne, bo Włosi.
Olga, Warszawa - 12.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
4/4 uznało opinię za pomocną
3.5/6
stosunkowo niska cena pokoju byłaby w zasadzie adekwatna do warunków, gdyby nie dokuczliwie niska temperatura w całym hotelu - w jadalni widziało się (nie było to spowodowane żadną awarią, czy ekstremalnymi mrozami, w efekcie )
Artur - 04.08.2016 | Termin pobytu: styczeń 2017
41/48 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Poza standardem pokoju pierwszej nocy i skromną ofertą gastronomiczną w cenie wycieczki wyjazd narciarski OK. Zastanawia mnie brak bieżących opinii gości hotelu na stronie Rainbow. Ostatnia z 2016 roku.
Bogdan Pyszlak - 23.03.2022
6/6 uznało opinię za pomocną