Opinie klientów o Włoski Niezbędnik

5.2 /6
398 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.2
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Agata, Będzin 07.09.2022

Włochy zawsze się obronią

Włochy cudne jak zawsze, nic się nie zmieniły, może tylko jeszcze bardziej tłoczno. Czy dałabym się tam jeszcze raz zabrać z Rainbow Tour? Pewnie tak, ale pod wieloma warunkami. Najważniejszy: inny pilot. Niestety, jeżeli ktoś robi tą wycieczkę setny raz, to wieje rutyną, i hasła w stylu - "dwa kościoły zobaczycie, czy trzy - co za różnica" -w takich miastach jak Wenecja, Florencja, Rzym, po prostu dyskwalifikują. Opuszczanie miejsc z programu wycieczki, bo "ach jest kolejka, to jak będziecie chcieli, to przyjdziecie sobie sami później". Czy też "dam wam tylko godzinę wolnego, bo cóż tu można jeszcze robić", no a w hotelu czeka ukochane przez pilota wino. Bardziej nadaje się nazwa "wycieczka integracyjna" niż "włoski niezbędnik" Poza tym ogólnie albo bieg w 43 stopniach przez całą Wenecję, albo czekanie godzinę na przewodnika czy autokar. I tak ciągle - bieg, czekanie, bieg, czekanie. Opuszczenie bazyliki św. Marka w Wenecji w programie to wielki błąd. Łuk Triumfalny zza drzew i Koloseum z boczku, a przecież można podejść . W Asyżu czasu wolnego za grosz - tylko tyle aby odwiedzić zaprzyjaźniony z panem pilotem sklep - a potem 5 godzin czekania w Polsce na przesiadkę. Ja rozumiem - spóźnił się jeden autokar (pozostałe też przyjechały dużo później niż my), ale przecież można było się wcześniej skontaktować. O pieniądzach się nie mówi, ale ilość, którą wyciągacie w Euro w porównaniu z rzeczywistymi wydatkami to lekkie przegięcie. No i te niepokwitowane zbiórki w autokarze przez pilota "na klimatyczne" w hotelu. Ciekawie, że nie w recepcji. Za to wielkie brawa dla pań przewodniczek z Florencji i Rzymu. Były profesjonalne. Aha. Polecam zabrać dużo jedzenia, gdyż hotel "niedaleko" Rzymu (1,5h) serwuje śniadanie - plasterek szynki, plasterek sera i tyle.

3.0/6

Monika, Polska 27.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Włoski niezbędnik

Wycieczka bardzo męcząca . Pilot żył w swoim świecie , nie brał pod uwagę potrzeb podróżujących . Brak czasu wolnego na kupienie pamiątek , narzucał takie tempo że nie można go było dogonić . W hotelach warunki na najniższym poziomie , jedzenie skromniutkie . Kierowca Pan Krzysztof zero kultury . Na tak długą trasę w autokarze nie było możliwości podładowania telefonu .

3.0/6

Agnieszka, Płock 29.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Dla niewymagających

Pilota, kierowców, przewodników oceniam bardzo dobrze. Zakwaterowanie wystarczające na sam nocleg. Śniadania poniżej krytyki, biorąc pod uwagę intensywność programu i kilometry na nogach. W polskich szpitalach dostajemy chociaż warzywo lub owoc. Jedynie pierwsze i ostatnie były przyzwoite. Autokary komfortowe, ale bez ładowania usb (na powrót udało się to zmienić) oraz bez wifi, co jest standardem nawet u małych przewoźników. Miejsca warte zobaczenia, ale na własnych zasadach. Warto zabrać powerbank i dużo przekąsek lub euro.

3.0/6

Magda 21.06.2022

Włoski Niezbędnik 11.06.2022r.

Włoski Niezbędnik to wycieczka, na którą długo czekałam (zamówiona jeszcze przed pandemią). Program okazał się bardzo bogaty, intensywny - właśnie o to chodziło (mało urlopu, dużo zwiedzania w krótkim czasie). Oglądanie tych pięknych miast ubarwiły doskonałe lokalne polskie przewodniczki. Po męczącym dniu można było wypocząć w hotelach z czystą pościelą i ręcznikami. W wycieczce uczestniczyły osoby z całej Polski w różnym wieku - świetna, zgrana grupa. To plusy. Niestety jest bardzo dużo minusów - przede wszystkim osoba pilota wycieczki, który może i jest dobrym sommelierem, ale nie pilotem. Pan nie potrafił przekazać praktycznie żadnych informacji dotyczących miejsc, w których przebywaliśmy, nie starał się rozwiązywać problemów uczestników, nie znał zasad panujących w danym miejscu (np. obowiązek noszenia maseczek w metrze) a nawet miał problem z określeniem jak liczna jest grupa jego podopiecznych. Wycieczki fakultatywne okazały się dużo droższe niż było prognozowane w umowie - np. Padwa z 13 EURO podskoczyła nagle do 35, gdzie miejscowość ta oddalona była od hotelu 10km i nie wykupiono nam żadnych biletów wstępu. Podobnie sprawa wyglądała z tzw. włoskim wieczorem w Rzymie, gdzie obsługiwała nas gromada hinduskich kelnerów serwując marnej jakości jedzenia za 40EURO. Warunki w hotelach przeróżne. Wielkie zaskoczenie na koniec - zwrot przepoconych smyczy Rainbow i brudnych słuchawek - dla uczestników następnych wycieczek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem