Opinie o Elba Castillo San Jorge & Antigua

Kategoria lokalna: 3

5.4/6
(374 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Karaluchy, pluskwy i brud

    Aśka 04.08.2014 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Własnie wróciliśmy z tego hotelu. Byłam przerażona - brud na każdym kroku. Widać panie biegające z mopami, ale sprzątają tak dyskretnie, że nawet tego nie było widać. Gdyby niepościelone łóżka nawet nie zauważyłabym tego. Ręczniki wyglądają jak ścierki. Brak powłoki na kołdry, tylko włożona między dwa prześcieradła. Szklanek w zlewie nie nie umyte. Brak wody w pokojach - popraz pierwszy sie z tym spotkałam. Bardzo doskwierał brak klimatyzacji, a temperatura na dworze nie przekraczała 30 st.. W pokojach karaluchy, pluskwy, karakany - do wyboru. OKROPNOŚĆ! Po zgłoszeniu problemu w recepcji, usłyszeliśmy, że to NORMA!, dostaliśmy spray, który niewiele pomagał. Pani rezydentka propnowała zamiane pokoju, ale stwierdziła, że tam też będą. Jestem uczulona na to paskudztwo, o mało się nie udusiłam. Pobyt upłynął mi na kaszlu, katarze i problemach z oddychaniem. Apartamenty duże, ze starymi rozwalającymi się meblami. Położenie dobre. Jedzenie w stołówce bez zachwytu, ale mozna było coś wybrać. Ogółnie brak estetyki. Bardzo sympatyczny kelner Javier. Atrakce tylko dla dzieci.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Ocena wycieczki na Fierteventurę

    Tomasz, Sopot 12.05.2016 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel i otoczenie zasadniczo odpowiadają opisowi. Spokojnie można rekomendować. Miłym zaskoczeniem ze strony personelu hotelu jest gotowość i próba do kontaktowania się po polsku, co nie jest standardem. Problemem w tej podróży była jednak postawa firmy Rainbow Tours. Wycieczka była oferowana jako pobyt 9-dniowy z informacją, że prowadzone są prace redekoracyjne w części pokoi. Po sprawdzeniu, okazało się, że informacja ta dotyczy hotelu oddalonego od wybranego o 74 km, więc sprawę zignorowałem. Po przybyciu okazało, się, że z pokoju jest widok na regularny plac budowy przy tworzeniu nowej nawierzchni drogi z asfaltowaniem i działaniem niezwykle głośnych szlifierek przez 10 godzin dziennie. Po dwóch dniach udało się zmienić pokój. Przed wylotem Rainbow poinformował o zmianie terminu obu wylotów, co skróciło pobyt o ponad 12 h, co nadaje się do zwrotu 10% kosztów podróży według tabeli frankfurckiej. Dla Biura takie skrócenie z 9-dniowego pakietu do 7-dniowego nie stanowiło problemu i odmówiło tego zwrotu, argumentując, że pobyt był skrócony o zaledwie kilka godzin, co zdarza się często. Dla mnie to był sygnał, że Rainbow traktuje mnie jak idiotę, który ma problem w liczeniu do 20. To moja druga wycieczka z Rainbow. Druga i ostatnia. Na rynku są inne firmy, które potrafią przeprosić za niedogodności, zwracają część kosztów świadczenia, którego nie wyświadczyli i lojalnie ostrzegają o placach budowy. To była moja ostatnia przygoda z tym Biurem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Najgorszy hotel, w jakim byłam.

    Aneta 01.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety pobyt w tym hotelu był dużym rozczarowaniem. Rzucał się w oczy brak czystości – zarówno w pokojach, jak i w częściach wspólnych . Hotel jest zdecydowanie przeludniony, co widać szczególnie przy basenie, gdzie praktycznie niemożliwe było znalezienie wolnego leżaka, nawet w godzinach porannych. Zamiast relaksu – hałas i tłok, co zupełnie odbierało przyjemność z wypoczynku. Kolejnym minusem była oferta posiłków w ramach all inclusive. Jedzenie monotonne, mało urozmaicone i nastawione niemal wyłącznie pod brytyjskich turystów. W snack barach pasza dla zwierząt. Osoby szukające lokalnych smaków muszą zdać się na siebie i poszukać czegoś w mieście. Z plusów, bardzo miła i pomocna obsługa zarówno samego hotelu jak i barów. Położenie hotelu przy samej promenadzie, super opcja dla lubiących długie spacery. Ładna plaża "miejska". Podsumowując – zamiast spokojnych wakacji otrzymaliśmy nerwowy pobyt w brudnym i głośnym miejscu, które zupełnie nie zasługuje na swoje gwiazdki. Nie polecam i z pewnością nie wrócę.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zaniedbany hotel

    KATARZYNA, LUKOW 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel wymaga remontu i poprawy jakości sprzątania. W pokojach brudno, meble się rozpadają. Zamówiliśmy pokój małżeński a otrzymaliśmy 2 oddzielne łóżka, które zostały dosunięte do siebie i niczym nie złączone. Przez 7 dni codziennie to samo na śniadaniu. Bardzo mały wybór jedzenia na kolacjach i obiadach. Nie podobał mi się ten hotel.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem