Opinie klientów o Chatur Costa Caleta

5.0 /6
735 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Kamil, Warszawa 14.04.2019

Ani dobrze, ani źle

Hotel nie był zachwycający, nie był też beznadziejny. Pokój od dawna nie był remontowany. Obsługa hotelowa bardzo rzadko sprzątała pokój, a jak już się zdecydowała na sprzątanie, to przypadało to w porze sjesty (a podobno Wyspy Kanaryjskie to Hiszpania...). Mieliśmy bardzo opóźniony lot (1,5 godziny), nie popisał się zatem przewoźnik (Smart Wings). Jedzenie było pod znakiem ilości, a nie jakości - przykładowo jajecznica była z proszku, większość potraw była smażona, a desery tragiczne (200% cukru w cukrze, o ile to był cukier...). Woda w basenach była bardzo brudna. Drinki w ramach all inclusive...lepiej nie pisać...

3.0/6

Adam, Tychy 08.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wakacje na Fuerteventura

Hotel raczej dla emerytów. Animacje na wręcz żenującym poziomie nawet nie 30 min mini disco. Jedzenie słabe nawet bardzo słabe bar przekąskowy tragedia zimne hamburgery. Bez możliwości podgrzania. Pokoje małe ale czyste. Plus wielki dla pani ratownik pracowita uśmiechnięta dbająca o basen

2.5/6

Niezadowolona 18.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

"Prawie" robi różnicę

Hotel przyzwoity, ale czy na 3 gwiazdki?? Przydałoby mu się odświeżenie. Za mało miejsca przy basenach i zero cienia; niezbyt czysto. Leżaki przy basenach rezerwowane chyba jeszcze przed wschodem słońca! Więcej miejsca na dachu, tam można załapać się na cień, ale za to do dyspozycji stare leżaki, czasem popsute. Animacje przy basenach codziennie takie same, tylko czasem coś dodawali. W hotelu ludzi jak w mrowisku. Pokoje - przyzwoite, ale... Zdjęcia zrobione przez dobrego fotografa ;-) Na łóżkach maty ochronne tak szeleszczące, że palcem nie można było ruszyć, żeby nie usłyszeć szelestu. W wannie woda po kilku chwilach mycia stała (mało przyjemne...). Z instalacji klimatyzacyjnej kapało z sufitu - trzy razy zgłaszałam problem. Reakcja szybka, ale skuteczna dopiero ostatniego dnia pobytu. Klimy generalnie więc nie miałam. Zamek w łazience zepsuty (nie można było jej zamknąć). Naprawiono go przedostatniego dnia pobytu. Wentylacja w łazience również nie działała. Polecam zabranie własnych ręczników, bo hotelowe prawie nie wchłaniały wody (jakby były świeżo kupione). Wymiana ręczników i sprzątanie pokojów - bez zarzutu. Jedzenie. Całe szczęście, że wybór był całkiem duży, dlatego też osoba niejedząca mięsa, może dać radę. Większy wybór dla mięsożerców. Co do smaku - poniżej przeciętnej. Raz podano rybę upieczoną z łuskami, więc zanim się zorientowałam, to miałam okazję pierwszy raz w życiu spróbować rybich łusek. Aby trafić na coś lepszego, trzeba było przyjść na początku posiłku, bo później to różnie bywało. Żółty ser - chyba seropodobny. Pomidory - takie jak w Polsce w zimie, albo nawet gorsze. Soki - prawdziwa masakra. Jedna wielka chemia. Wino z nalewaka - poniżej przeciętnej. Trzeba było kontrolować talerze, bo bardzo często trafiały się brudne. Plusem były owoce morza. Bez szaleństwa, ale jak przyszło się wcześniej, to można było się załapać. Jajka sadzone, często przypalone od spodu (myślę, że to wina brudnej płyty), a płynne od góry. Jajecznica - nie wiem jak można skopać tak prosty posiłek (czegoś takiego w życiu nie jadłam). Mam wrażenie, że w hotelu używają najtańszych produktów. Obsługa hotelowa - normalna. Rezydentka - p. Małgorzata Wolna bardzo miła, aczkolwiek miałam wrażenie, że jest tam tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakulatywne. Gdybym nie miała przewodnika, nie wiedziałabym gdzie pojechać i co zobaczyć. Na pytanie dotyczące możliwości samodzielnego wykonania wycieczki na Lobos, dowiedziałam się, że Rainbow może mi ją sprzedać; Tylko że wycieczka ta kosztuje 54 Euro od osoby dorosłej i 27 Euro od dziecka do 12 r.ż. (chyba z jakimś posiłkiem) natomiast zakup indywidualny z portu w Corralejo, kosztuje 15 Euro w obie strony od osoby dorosłej i 8 Euro od dziecka. Dojazd - wynajem auta 43 Euro za dobę (autobus wychodzi jeszcze taniej), a że zwykle wynajmuje się auto na kilka dni (=cena wynajmu jest niższa), a poza tym nie jedzie się tylko do Corralejo, więc nie można liczyć tak bezpośrednio. Na wycieczkę "Trzy wyspy" już się nie załapałam, bo byłam na końcu kolejki. Wg mnie rezydent powinien być w hotelu co najmniej 2-3 godziny dziennie, żeby móc odpowiedzić na wszystkie pytania i naprawdę podpowiedzieć co i jak zorganizować. Wynajem auta - Rainbow ma jakiś układ z firmą wynajmującą samochody. Niby wszystko ok, ale 1. umowa jest po hiszpańsku i uważam, że Rainbow mógły pokusić się o jej przetłumaczenie dla komfortu swoich klientów (przecież rezydentka mówi biegle po hiszpańsku), 2. dobrze że p. Mateusz, organizujący wycieczki fakultatywne na Playa de Cofete, powiedział, żeby nie jeździć drogami szutrowymi, ponieważ ubezpieczenie auta tego nie obejmuje (chyba, że wynajmujemy terenówkę), a poza tym auta mają GPS i może zostać naliczona kara, 3. umowę podpisywałam na kolanie, przed hotelem, a dodatkowo - firma wynajmująca auta, mająca punkt w hotelu, przeganiała nas, 4. na moje pytanie co do treści umowy, pani rezydent powiedziała, że jest sprawdzona... Ciekawe tylko kto płaciłby te kary. Zresztą wcale nie mam pewności, czy jakaś niespodzianka jeszcze do mnie przyjdzie. Wszystkie szutrowe parkingi na których stawałam, na wszelki wypadek fotografowałam, żeby ewentualnie móc udowodnić, że nie jeździłam drogami szutrowymi. W informatorze Rainbow (I p. w hotelu) widnieje info, że osoby które spóźnią się na autobus jadący na lotnisko, mogą dostać się tam tylko taxi za ok. 15 Euro. Nie jest to zgodne z prawdą, gdyż spkojnie można dojechać autobusem linii 3 i 10, za mniej niż 1,50 Euro za osobę (tyle płaciłam za bilet do Puerto del Rosario, które jest kawałek dalej). Poza tym, Rainbow chcąc dbać o komfort pasażerów mających starsze dzieci lub jadących bez dzieci, powinien urozmaicić / zmienić zasady przelotu, aby osoby z małymi dziećmi jechały osobno. Naprawdę męczoce jest słuchanie wrzasku dzieci przez pół lotu, albo gry na tablecie itp. Ogólne wrażenia - bardzo mieszane. Całe szczęście że plaże, ocean i widoki były cudowne...

2.5/6

Amelia 25.04.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Chatur Costa Caleta

Dwa baseny z których całkowicie schodzi farba, fragmenty jej leżą na dnie i inne zanieczyszczenia, jedzenie monotonne, pod koniec wyjazdu było jedzenie z resztek z całego tygodnia(tak się wydawało). Pokój nasz był lekko zniszczony. Klimatyzacja która dosyć głośno chodziła pomimo wyłączenia jej. Lokalizacja dobra blisko centrum i plaży, widoki bardzo ładne w miejscowości.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem