Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna 3

5.0/6
(875 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Michał Bydgoszcz

    Michał 29.04.2014

    Hotel adekwatny do standardu 3,5gwiazdki. Pokoje czyste schludne z balkonem, nasz był z widokiem na budynek obok. W pokoju wygodne łóżko klimatyzacja działająca bez zarzutu.Łazienka czyściutka ale zamiast prysznica była wanna. W hotelu znajdują się 2 średniej wielkości baseny.Teren wokół nich zadbany. Przy basenach jest ratownik.Jeżeli chodzi o animacje przy basenie za dużo ich nie było wszystkie odbywały się w języku angielskim. Większość turystów z Anglii.Przy basenie znajduje się bar w którym piwo i chłodne napoje nalewa się samemu.Jedzenie dobre. W przerwie między posiłkami można zamówić hamburgery lody. Na dachu hotelu znajduje się jacuzzi oraz wiele leżaków a także bar. Z góry piękny widok na ocean tylko mocno wieje.Wieczorne animacje już dużo ciekawsze od tych przy basenie ale wszystko po angielsku.Hotel znajduję się w miejscowości gdzie jest sporo angielskich pubów. Warto wypożyczyć auto i zwiedzić wyspę. Można również udać się do miejscowości Corralejo i promem przepłynąć na sąsiednią Lanzarote.Ogólnie hotel dla osób mniej wymagających spełnia swoje oczekiwania.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt Chatur Costa Caleta

    ewelina.wadas@volvo.com 18.04.2024

    Hotel sam w sobie może i jest odświeżony, ale na pewno nie cały, jedyna nowa część to recepcja oraz hol. Obsługa 3/5, niestety ale było dosłownie kilka osób miłych z obsługi hotelowej, podczas posiłków obsługa gastronomiczna z posępnymi minami. Jedzenie - byłam strasznie zawiedziona, ponieważ czytając opinie widzialam pozytywy odnosnie steków i różnorodności. Śniadania były szykowane ewidentnie pod typowe angielskie śniadania, codziennie to samo (fasolka/jajecznica/tosty/pieczarki) Steki serwowane przez kucharzy były totalną podeszwą. Niestety ale zaczęliśmy stołowac się na mieście, gdzie było przepysznie. Basen chyba dawno nie był czyszczony :/. Podczas pobytu połowę wyjazdu siłownia oraz boisko było zamknięte, golf na 4 piętrze oraz basen również. Brak butelki z wodą w pokoju podczas gdy nie zalecane jest używanie wody z kranu to wtopa, musieliśmy zaraz po przylocie iśc do pobliskiego sklepu. Zdaję sobie sprawę że hotel jest 3,5 gwiazdkowy, ale jest strasznie zawiedziona. jeżeli chodzi o organizację Reinbow oraz rezydenta - każdemu polecam biuro podróży!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany urlop

    Wojciech, Kańczuga 04.08.2019

    Ogólne wrażenie bardzo dobre. Hotel położony w pięknej okolicy. Obsługa bardzo profesjonalna,czysto w pokojach,kelnerzy bardzo mili i pomocni.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    opinia

    Jolanta, Wrocław 06.01.2020

    Hotel czysty, standard niski wyżywienie słabe jak na kanary

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem