Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel adekwatny do standardu 3,5gwiazdki. Pokoje czyste schludne z balkonem, nasz był z widokiem na budynek obok. W pokoju wygodne łóżko klimatyzacja działająca bez zarzutu.Łazienka czyściutka ale zamiast prysznica była wanna. W hotelu znajdują się 2 średniej wielkości baseny.Teren wokół nich zadbany. Przy basenach jest ratownik.Jeżeli chodzi o animacje przy basenie za dużo ich nie było wszystkie odbywały się w języku angielskim. Większość turystów z Anglii.Przy basenie znajduje się bar w którym piwo i chłodne napoje nalewa się samemu.Jedzenie dobre. W przerwie między posiłkami można zamówić hamburgery lody. Na dachu hotelu znajduje się jacuzzi oraz wiele leżaków a także bar. Z góry piękny widok na ocean tylko mocno wieje.Wieczorne animacje już dużo ciekawsze od tych przy basenie ale wszystko po angielsku.Hotel znajduję się w miejscowości gdzie jest sporo angielskich pubów. Warto wypożyczyć auto i zwiedzić wyspę. Można również udać się do miejscowości Corralejo i promem przepłynąć na sąsiednią Lanzarote.Ogólnie hotel dla osób mniej wymagających spełnia swoje oczekiwania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie może i jest odświeżony, ale na pewno nie cały, jedyna nowa część to recepcja oraz hol. Obsługa 3/5, niestety ale było dosłownie kilka osób miłych z obsługi hotelowej, podczas posiłków obsługa gastronomiczna z posępnymi minami. Jedzenie - byłam strasznie zawiedziona, ponieważ czytając opinie widzialam pozytywy odnosnie steków i różnorodności. Śniadania były szykowane ewidentnie pod typowe angielskie śniadania, codziennie to samo (fasolka/jajecznica/tosty/pieczarki) Steki serwowane przez kucharzy były totalną podeszwą. Niestety ale zaczęliśmy stołowac się na mieście, gdzie było przepysznie. Basen chyba dawno nie był czyszczony :/. Podczas pobytu połowę wyjazdu siłownia oraz boisko było zamknięte, golf na 4 piętrze oraz basen również. Brak butelki z wodą w pokoju podczas gdy nie zalecane jest używanie wody z kranu to wtopa, musieliśmy zaraz po przylocie iśc do pobliskiego sklepu. Zdaję sobie sprawę że hotel jest 3,5 gwiazdkowy, ale jest strasznie zawiedziona. jeżeli chodzi o organizację Reinbow oraz rezydenta - każdemu polecam biuro podróży!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie bardzo dobre. Hotel położony w pięknej okolicy. Obsługa bardzo profesjonalna,czysto w pokojach,kelnerzy bardzo mili i pomocni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, standard niski wyżywienie słabe jak na kanary