Kategoria lokalna 3
3.0/6
Był to nasz chyba 11 wyjazd na Fuerteventurę do hotelu Costa Caleta chyba 5 .Ostatni wyjazd nie udał się w roku ogłoszenia pandemii. Porównanie poprzednich pobytów w tym hotelu a obecny pobyt to przepaść. Windy dwie nie czynne w części trwały jakieś remonty tak to nazywam bo nie wiele się działo w sensie wykonywanych tam prac. Wyżywienie na pewno nikt głodny nie chodził ,ale w poprzednich latach extra teraz tak sobie. Wycieczka objazdowa po wyspie miernota totalna. Mamy porównanie z poprzednich wyjazdów ,myślę ,że my mieliśmy większą wiedzę na temet wyspy od naszej Pani przewodnik . Zainteresowanie kierownictwa hotelu żadne ,poprzednio zawsze była osoba która chociaż trochę znała język polski . obecnie nic takiego się nie zdarzyło . Czar tym hotelem prysł jak bańka mydlana .Nigdy z niego już nie skorzystamy. pozdrawiam Heba Helena
Helena, Borzecin - 23.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Po pierwsze robaki chodzące po pokojach, łazienkach i najważniejsze po stołówce. Po drugie bardzo złe jakościowo jedzenie, większość rzeczy z mrożonek, krewetki nieoczyszczone, soki bardzo rozwodnione, drinki z dystrybutora. Brak informacji które drinki są bezpłatne a za które trzeba płacić. W ofercie jest informacja że pokoje częściowo odnowione i może były odnowione tzn. odmalowane albo to po prostu Rainbow ma takie kiepskie pokoje. Śmietnik pod oknem pokoju i sterta połamanych rzeczy. Poza hotelem z jednej strony ruina a z drugiej roboty drogowe (hałas w ciągu dnia, pył, kurz). Brak możliwości skorzystania z balkonu. W oknach dziurawe zasłony. W łazience obtłuczona wanna i zasłonka plastikowa, która niewiele chroni. Z basenów obłazi farba, ruszają się drabinki po których się wchodzi i wychodzi z basenu, zdecydowanie za mało leżaków - jeszcze przed godziną 7.00 rano były pozajmowane no i pracownik chloruje wodę w basenach nie wieczorem tylko około 8.00 rano a basen otwierają o 9.00. Co 3 dni rozkodowywały nam się klucze do pokoju, ponadto drzwi były zepsute i trzeba było je kilkakrotnie zamykać żeby na prawdę były zamknięte (jak panie sprzątały to zastawaliśmy otwarte drzwi). Klimatyzacja nie jest klimatyzacją tylko nawiewem (a w ofercie jest klimatyzacja) , poza tym kiepsko działa a w częściach wspólnych (np. recepcja i restauracja) nie działa. Jedyny plus hotelu to obsługa - bardzo miła recepcja, próbująca mówiąca po polsku i barmani oraz ulotka z podstawowymi informacjami w języku polskim. NA plus także położenie hotelu blisko promenady nad oceanem i blisko centrum rozrywkowego. Niestety to nie są trzy gwiazdki tylko najwyżej 1.
Joanna, Warszawa - 18.10.2023
1/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
POLECAM SAMOCHÓD NA DWA DNI W AUTO RAMIREZ MAŁY 30 E PÓŁNOC WYSPY TRASA AJUY-BETANCURIA-CARALLEJO-EL COTILLO . DUŻY WRANGLER (CASCO NA COFETE) 70 E POŁUDNIE WYSPY TRASA SOTAVENTO-COFETE-LA PARED PIĘKNY ZACHÓD SŁOŃCA
GRZEGORZ, SWIETOCHLOWICE - 10.12.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jakoś hotelu w porównaniu do ceny jest przeciętna. Na plus czystość oraz obsługa hotelu. Pokoje sprzątane przez 5 dni w tygodniu. Posiłki różnorodne, aczkolwiek nastawione na angielskich klientów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dużo do życzenia pozostawia stan techniczny poddasza - obdrapane ściany, pobite kafelki i zarośnięty basen skutecznie odstraszały od korzystania z tej części hotelu. Widok z pokoju na część hotelu która była w remoncie - porozstawiane kontenery na śmieci, kable i narzędzia. Sypiąca się dachówka oraz stara szmaty, które na niej zalegały zrobiły na mnie negatywne wrażenie. Codziennie o 6 rano budziła nas śmieciarka głośno zsypująca smieci. Do miejskiej sztucznej usypanej plaży jest 600m, jednak tamtejszy piasek jest niemiły i kamienisty. Do plaży z miękkim piaskiem należy się udać promenada 1km dalej. W tej cenie pozostał lekki niedosyt.
Marcin - 21.10.2019
0/0 uznało opinię za pomocną