Kategoria lokalna 3
3.0/6
Hotel średniej wielkości, ale bardzo mało miejsca dla gości np na opalanie, całość przestrzeni stanowi atrium w środku budynku i dach. Hotel nie ma bezpośredniego dostępu do plaży, najbliższa jest kamienista. Do piasczystej trzeba przejść kilka minut, leżaki i parasole płatne. Generalnie było ok, ale chyba jakość nie adekwatna do ceny. Chociaż obsług hotelowa chciała ukraść synowi bluzę. Dużo lepsze plaże są w Moro Jable.
Mariusz Grójec - 28.03.2014
4/5 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel mnie rozczarował. Hotel 3* więc nie miałam zbyt dużych oczekiwań. Rozumiem że pokoje nie będą luksusowe i akceptuje wyposażenie ale rozjeżdżające się na kółkach łóżka mnie zaskoczyły. Z kosmetyków w łazience to tylko jakieś rozwodnione mydło w dyfuzorze, który nie zawsze działa, na szczęście zawsze biorę swoje kosmetyki. Ale najgorzej to rozczarował mnie kuchnia. Na śniadanie przez kilka dni nawet pomidora mnie było,z serów dostepny był tylko zólty w plasterkach a jak sie skończyłto juz nie doniesli. Na obiad czy kolację, żeby dostać kawałek mięsa lub ryby trzeba było stać ponad pół godziny w kolejce do Pana przy grillu. Generalnie słaby wybór w jedzeniu i smak też średni. Na terenie jadalni nie było odpowiedniej wentylacji. Wszystkie opary i dym z grilla się tam unosiły. Obsługa nie ogarniała stolików i czasami nie było gdzie usiąść. Automaty z napojami ciągle się psuły. Dostać czysty kubek czy talerz graniczyło z cudem. W barze ciągle czegoś brakowało, byliśmy na tydzień a przez 4 dni nie było whisky, były również braki Cava. Z pewnością więcej bym tam nie pojechała.
Kamila , Warszawa - 22.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024
6/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Byliśmy z żoną na wakacjach na początku września. Hotel raczej nudny, zero atrakcji zarówno w hotelu jak w otoczeniu. Hotel nastawiony zdecydowanie na brytyjskich turystów, do tego widać, że przydałby się porządny remont. Brakuje miejsc przy basenach, leżaki nie posiadają regulacji co jest niewygodne do np. Do czytania książek. Jedzenie Ok, ale tu także widać nastawienie na brytyjskich turystów. Piękna linia brzegowa, w odległości 500 metrów od hotelu trochę poprawia ogólna ocenę. Generalnie 3/5.
Cezary, Warszawa - 18.09.2022
5/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
pobyt w hotelu costa caleta oceniam pozytywnie obsługa z zasady grzeczna pomocna w znalezieniu optimum dla każdego,rezydent dbał o firmę i klientów w spodób dobry-polecałbym ten hotel.
marian, stryszów 130 - 10.05.2015
1/1 uznało opinię za pomocną