Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel starszy, ale czysty. Blisko do plaży, na tym nam zależało. Jedzenie smaczne, pod koniec wyjazdu już trochę monotonne, ale wybór dość duży. Drinki niektóre smaczne, niektóre nie do końca, plus za oryginalnego Ballantines'a na zwykłym all inclusive. Z animacji nie korzystaliśmy ale raczej dostaosowane do przeważającej części gości hotelowych czyli starszych osób. Polecamy wycieczkę na Cofete z Panem Pawłem - super miejsce z super przewodnikiem.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel, gdyż ma super lokalizację i świetną obsługę. Pokoje czyste i zadbane. Jedzenie różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Warto skorzystać!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko OK. Jednakże Reinbow powinien uprzedzić ,że pokoje wychodzące na ulicę mają wielki hałas. Ponadto naprzeciwko dyskoteka od 22 do 6 rano na full z hałasem. Na noc były szczelnie zykane okna. Nie fair.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy rodzinnie (dziecko 3 lata) 11 dni w hotelu IFA Altamarena na przełomie sierpnia i września 2023. Nie był to nasz pierwszy pobyt na Fuerteventura i w Morro Jable ale pierwszy raz w tym hotelu. Hotel lata młodości ma już za sobą - to jedyny minus tego pobytu. Rekompensuje go czystość, bardzo sympatyczna obsługa (choć nie ze wszystkimi można porozumieć się w języku angielskim - to nie jest problem), lokalizacja no i kuchnia - jedzenie i jego różnorodność zapewne zadowoli każde podniebienie (stolika w trakcie posiłków należy pilnować bo obsługa jest tak błyskawiczna, że pozostawiony na stoliku posiłek traktowany jest jako zakończony i nie ma znaczenia, że zabrakło pieczywa, czy poszliśmy po dokładkę jakiejś potrawy - szybko sprzątają :) :) :) więc dobrze aby w trakcie posiłku zawsze przy stoliku pozostawała przynajmniej jedna osoba decydując co obsługa może już sprzątnąć). Godne uwagi i pochwały jest dbanie o bezpieczeństwo w strefie basenowej: ratownik krążący między basenami w godzinach 10-18 (a nie wirtualny lub zaszyty w cieniu hotelowego parasola), nie ma walających się kubków po napojach i talerzykach (to też kultura osobista gości). Niestety, ciężko odzwyczaić turystów od wczesno porannej rezerwacji leżaków basenowych.... :( W hotelu głównie polscy i niemieccy turyści przy czym Polacy to głównie rodziny z dziećmi w wieku do 7 lat (sporo atrakcji dla dzieci w ramach animacji ale plac zabaw mizerny) zaś Niemcy to zarówno rodziny z dziećmi jak i osoby w jesieni życia :) (do końca sierpnia w hotelu przeważali goście jako rodziny zaś od września proporcje przechyliły się na większość osób starszych). Sprzątanie pokoi - w zasadzie codziennie o ile na klamce nie znajdzie się informacja o rezygnacji ze sprzątania; pościel zmieniana za każdym razem kiedy na łóżku pozostanie stosowne oznaczenie (na wyposażeniu pokoju) - sympatycznie jest odwdzięczyć się małym napiwkiem co 2-3 dni w wysokości 5-10 EUR. Czajnik do wypożyczenia w recepcji bez dodatkowych kosztów - jedynie zwrotna kaucja 20 EUR; ręczniki plażowe - zwrotne kaucja 5 EUR i każda zmiana 5 EUR za ręcznik. Plaża - o niej nie ma co pisać, REWELACYJNA!!! W odniesieniu do Biura Podróży (Rainbow) nie mamy żadnych uwag i polecamy (Rezydentka super pomocna i przede wszystkim dostępna i kontaktowa) zaś jedyna niedogodność to przewoźnik (loty opóźnione w obie strony a wylot z Warszawy nawet o 3 godziny...). Polecamy hotel IFA Altamarena, Polecamy Rainbow i oczywiście wyspę oraz miejscowość.