5.1/6 (238 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
5.5/6
Wakacje zakończone prawie tydzień temu. Pokoje sprzątane prawie codziennie. Co do wyglądu hotelu może i nie najnowszy aczkolwiek do niczego nie bylo się przyczepić, w pokoju czysto i schludnie. Co do posiłków to śniadanie pod anglików. Szeroki wybór dań podczas obiadu i urozmaicane kolacje. Posiłki bardzo smaczne, kelnerzy zawsze uśmiechnięci i życzliwi zarówno na stołówce jak i w barach. Hotel usytuowany na początku miejscowości, lecz spacerkiem można podejść na plażę lub do centrum miasta. Jedyny minus to napotkane kilka razy robale na stołówce. Co do biura podróży nie było żadnych zastrzeżeń. Polecam
5.0/6
Wszystko w porządku, jedzenie dobre, tylko śniadania bardzo monotonne. Pokoje ok, duże. Jeden minus za to, że w pokoju jest kuchnia a nie ma nawet płynu do naczyń i gąbki. Bardzo miła obsługa.
5.0/6
Hotel przyjazny gościom. Sprawna obsluga w recepcji, dobra obsługa w restauracji i barach. Kompleks rozległy ale niską zabudowa pozwalała na poczucie kameralnosci. Apartament złożony z pokoju dziennego z aneksem kuchennym, sypialnia i łazienką. Przed apartamentem taras z krzesłkami i stolikiem. Lodówka w wyposażeniu. Czysto. Częste sprzątanie. Jedzenie dobre, ale trochę monotonne. Pytanie się nasuwa po co jest aneks kuchenny skoro biuro oferuje opcję all inclusive a brak naczyń uniemożliwia korzystanie z kuchni. Na plus przemawia czajnik elektryczny, zestaw herbat i kawy, możliwość parzenia herbaty w dowolnym czasie. Odnośnie części ogólnodostępnych- kilka basenów w tym część ogrzewanych. Główny problem to głośne zachowania dzieci..część była spokojna..a część bardzo głośna. Druga sprawa problematyczna to palenie papierosów wszędzie...dla osób niepalących to koszmar...uniemozliwialo to relaks na świeżym powietrzu w obecności palaczy. Sugeruję wyznaczenie stref dla palaczy żeby nie truly osób niepalących...i za to właśnie daje 4 gwiazdki a nie 5. Jeszcze jeden powód to zbyt głośne animacje...
5.0/6
Wyjazd oceniam pozytywnie i polecam hotel jak i biuro podróży ale pewne aspekty należy poprawić. Przedstawiciel biura na lotnisku w Warszawie był nieuprzejmy i zbywający (moje pytania dotyczyły lotu, bo wszystkie loty tego przewoźnika tego dnia zostały odwołane, jak się później okazało poza tym, który organizowany był przez biuro podróży), ponadto wcześniej była wystawiona kartka zawierająca informacje dotyczące rezydenta na miejscu, które były nieaktualne (niewłaściwy nr telefonu). Błędne dane dotyczące kontaktu z rezydentem podano też w materiałach informacyjnych na lotnisku w miejscu docelowym (nr telefonu inny ale nadal niewłaściwy).