Opinie klientów o SBH Maxorata Resort

5.3 /6
135 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Henryk, Kraśnik 12.12.2021

Ogólna ocena

Wypoczynek bardzo udany. Hotel, okolica, obsługa, wyżywienie - wszystko na wysokim poziomie. Pogoda w listopadzie bardzo przyjemna w dzień ciepło ponad 20 stopni natomiast wieczorem nieco poniżej 20.

5.5/6

DARIUSZ, WARSZAWA 19.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Odpoczynek

Wyjazd spełnił oczekiwania. Hotel nie nowy ale pokoje czyste. Pokój z bocznym widokiem na morze przestronny, wygodny z balkonem, widokiem na basen. Wyśmienita kuchnia hiszpańska, duży wybór, dobra jakość. Plaża piaszczysta, długa i bardzo szeroka, ładny kolor wody. Idealnie nadaje się na spacery wzdłuż plaży. W pobliżu sklepiki i małe restauracje. Miejsce godne polecenia.

5.5/6

Turystka 22.08.2020

Wakacje w czasach COVID-19

Hotel spełnił wszystkie moje oczekiwania, począwszy od widoku z balkonu po kolor wody oceanu. Zacznę od bezpieczeństwa. W wielu miejscach są umieszczone dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk, w barze, przy windzie, przy wejściu do restauracji i zanim cokolwiek nałożysz sobie w bufecie na talerz lub nalejesz do kubka musisz zdezynfekować ręce. Obsługa pilnuje, by maseczka była założona prawidłowo, a turyści zachowywali dystans. Windą nie jeździ się z obcymi osobami, windy dezynfekowane są co 2 godziny. Oczywiście można chodzić schodami. W hotelu nosimy maseczki, zdejmujemy je przy stolikach, na leżakach, w basenie i sali sportowej. Oferta hotelu jest zapisana w QR kodzie, nie dostaniemy jej obecnie w wersji papierowej. Zniknęła też biblioteka i zamknięto restauracje tematyczne. Czynne są tylko dwa baseny z trzech, ale nie ma problemu, by znaleźć wolny leżak, nawet jeśli przyjdzie się po późnym śniadaniu. Zwolnione leżaki dezynfekowane są każdorazowo przez ratownika. Z leżaków nad basenem można podziwiać palmy i ocean. Podobne widoki towarzyszą nam podczas posiłków w restauracji. W tej chwili hotel był zajęty w 10% więc panował w nim spokój i cisza, zawsze były wolne miejsca na leżakach przy basenie i stoliki w restauracji bez oczekiwania, nie czekało się wieczorem w barze na drinka, czego zapewne nie było dotąd normalnie w sezonie, bo jest to duży hotel dla 2 tysięcy gości. W hotelu jest sporo zieleni, piękne kwiaty na krzewach, palmy, hibiskusy, kaktusy. Smaczne jedzenie : duży wybór różnorodnych produktów, wędliny, serów, mięsa, ryb, owoców morza. Warto spróbować podawanych typowe hiszpańskich potraw, takich jak jak paella, gazpacho, sosy Mojo, chorizo, ser Manchego, kozi ser czy szynka serrano. A wieczorem w barze zamówić mojito! Wspaniałe all inclisive. Tak więc w tym hotelu spędzić można bezstresowe spokojne wakacje, z sympatyczną obsługą hotelową, dla której jest się mile widzianym gościem, rozkoszować się przepięknymi widokami - turkusową wodą, błękitnym niebem, szeroką piaszczystą plażą z czarnymi górami w tle. Rano budził nas krzyk mew i świergot papużek, dolatujący przez otwarte szeroko drzwi balkonowe. Wszystko to zostanie na długo w pamięci.

5.5/6

Marcin, Posada Zarszyńska 04.10.2021

Polecamy!

Wyjazd mniej więcej w połowie września, z nastawieniem na wypoczynek. Fuerteventura to był strzał w dziesiątkę! Serdeczne dziękujemy Pani Basi z biura w Krośnie za polecenia tego hotelu! :-)
119202134
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem