Opinie o SBH Taro Beach Hotel

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(68 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    sbh

    Urszula 30.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    hotel jest mocno przereklamowany,najwyżej 2 gwiazdki.Hotel jest stary i niedoinwestowany,pokoje stare zniszczone i niedomyte,wszędzie jest brudno,windy,schody,zejścia,bar na plaży wszędzie brudno.jedzenie w miarę,ale prawie codziennie to samo,obsługa słaba,talerze i naczynia niby umyte ale jedzenie przyklejone.Zdecydowanie jedynym plusem jest lokalizacja i tylko to.basen malutki i zawsze zajęte leżaki,a na plaży trzeba płacić 15 eur dziennie za 2 leżaki i parasol i wszystko jest rozwalone i zniszczone.Ten hotel nie powinien być w ofercie za takie duże pieniadze taki syf.Nie polecam!!!!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tygodniowy pobyt

    Mariusz 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Plusów bardzo mało. Jedzenie, które powtarza się codziennie. Bardzo dużo Niemców, obsługa słabo mówi po angielsku. uwarzac na zlodzieji, potrafia wejsc w nocy podczas snu do pokoju, zadne pietro nie jest im straszne, zdazylo sie to na naszym wyjezdzie, naszczescie nie nam. stracili wszystkie pieniadze i dokumenty.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt 11-18.09.2025

    Agnieszka, Warszawa 25.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel niestety pamięta dawne czasy - przydałoby się mocne odświeżenie - szczególnie pokoi. Największy problem to robactwo - od mrówek i jakiś małych białych stworzeń po - niestety - karaluchy !!! Pokoje sprzątane codziennie, ale jakoś tak powierzchownie. Na szczęście w pokoju nie spędza się dużo czasu - bliskość oceanu i jego piękno rekompensowały nam te minusy. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór - każdy coś dla siebie znajdzie - głody nie wyjdzie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje |(15-22.09.2025)

    Iga i Krzysztof 15.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wybraliśmy z mężem ten hotel ze względu na opinię pana z biura podróży, który zapewniał (rozmowa telefoniczna), że był tam, i z pewnością jest to jeden z najlepszych hoteli.... Pokój: po rozmowie z pracownikiem Rainbow zdecydowaliśmy się na pokój "z widokiem na morze" - oczywiście pokój droższy od pozostałych. Po przybyciu na miejsce okazało, że się, że dostaliśmy "zwykły pokój", a po rozmowach z recepcją zaproponowano nam - że za dwa dni możemy wymienić pokój na inny, może i byłby widok "na morze", jednak pokój znajduje się na końcu "ośrodka" - więc podziękowaliśmy. Ponadto ..... co chyba najważniejsze ..... w hotelu byliśmy ok 23, więc po wejściu do pokoju był szybki prysznic i spać (zmęczenie po podróży) i tutaj nie byłoby nic nadzwyczajnego gdyby rano nie okazało się, że jestem cała pogryziona przez mrówki. Były wszędzie .... na podłodze, na meblach, w łóżku, w łazience .... Oczywiście natychmiast zgłosiliśmy ten fakt, po czym usłyszeliśmy, że w całym hotelu jest ten problem i mogą spryskać pokój środkiem przeciwko insektom ..... Zostawię to bez komentarza ..... Jedzenie: tutaj nie mamy zastrzeżeń. Może do biura podroży, a raczej pracownika, który zapewniał nas, że ten hotel serwuje różnorodną gamę owoców morza, co okazało się zdecydowanie mylne, bo nic takiego nie było. Ogólnie hotel spokojny, bez zjeżdżalni i placu zabaw, więc bez hałasu dzieci (to nie znaczy, że nie było rodziców z dziećmi). Leżaki przy basenie: pomimo zakazu ich rezerwacji standardowo z samego rana większość leżaków zajęta. Wyjazd z hotelu mieliśmy popołudniową porą, więc na spotkaniu z rezydentką zapytaliśmy, czy będzie możliwość wziąć prysznic przed wyjazdem. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że albo prysznic (otwarty) przy basenie, lub przedłużyć pobyt w recepcji czyli mieć pokój do chwili wyjazdu. Na szczęście, podczas rozmów z poznanymi ludźmi dowiedzieliśmy się, że nie jest to prawda, i że można poprosić obsługę w recepcji o udostępnienie pokoju w którym można się odświeżyć i przygotować do podróży - tak tez zrobiliśmy :)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie tego dla hotelu

    Idzi, Zgierz 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Pobyt w hotelu SBH Taro Beach w okresie 30.12.2024-06.01.2025 będzie nam kojarzył b. nieprzyjemnie z uwagi na warunki w pokoju: wilgotny i zimny(16.-18 stop.) klima tylko mogła chłodzić, na balkon wyjście oknem z elementem o wys. 60cm. zamontowanym na stałe od dołu , brak ciepłej wody w umywalce, uszkodzona bateria wannowa, widoki z pokoju na budynki gospodarcze i drogę dostaw. Do tego brudne naczynia w restauracji i plamy na kanapie w pokoju. Nie polecamy takiego pobytu. Złożyliśmy reklamacje i do tej chwili prowadzimy korespondencję

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Taro

    Mariusz, Sosnowiec 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Bardzo rozczarowany hotelem,jedzenie pomimo wszystkiego w cenie ,dodatkowo było platne. Brak własnej plaży ,brak kontaktu z rezydentem,W dzień wyjazdu brak możliwości pomocy ze strony Rainbow.Jedynym pocieszeniem był widok na ocean.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie! Nie warto!

    Teresa, Białystok 13.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Nie polecam! Hotel jest jedną wielką porażką pod względem czystości! Bardzo brudno od pokoju po stołówkę bo o restauracji trudno mówić!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nieudane wakacje

    BOGUSLAW, LESKO 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Niestety nie mogę polecić tego hotelu ponieważ był to mój najbardziej nieudany wyjazd wakacyjny. Podczas drugiej nocy w hotelu w związku z faktem że od popołudnia źle się czułem i nie mogłem wieczorem zaspać ok. godz. 23.00 postanowiłem wyłączyć klimatyzacje i uchylić drzwi balkonowe. Dodam tylko że mój pokój od strony balkonu był na tzw. wysokim parterze. Kilka minut po godz. 4.00 szelest przebudził mnie i zobaczyłem mężczyznę stojącego na moim balkonie. Krzyknąłem do niego a on zaczął uciekać na balkon sąsiedni a następnie z tego balkonu zeskoczył na chodnik. Ja w pierwszej chwili myślałem że ten mężczyzna nie wszedł do mnie do pokoju ponieważ jak wcześniej wspominałem źle się czułem i nie mogłem spać przez całą noc. Po chwili jednak pomyślałem że może wszedł on już do mojego pokoju a ja go zobaczyłem jak już wychodzi i zasuwa zasłonę dlatego rozglądnąłem się po pokoju i stwierdziłem że została mi skradziona saszetka z dokumentami, pieniędzmi i kartą kredytową. Niezwłocznie poinformowałem rezydentkę która miała niezwłocznie poinformować recepcje ale jak się rano okazało to do godziny 9.00 nikt nie odebrał od niej telefonu a dopiero jak ja podszedłem do recepcji ok godz. 9.30 i przekazałem mój telefon rezydentce to zgłosiła ten fakt. Jak się później okazało nikt się tym nie przejął i do dnia mojego wyjazdu nikt się ze mną nie skontaktował jak też z rezydentem Rainbow. W ciągu dnia spotkałem osobę która zamieszkuje na wyspie i pracuje w okolicy hotelu powiedziała mi że w tym hotelu to standard i z tego co ona tylko słyszała to w ostatnim tygodniu było 6 kradzieży w pokojach i nikt się tym nie przejmuje i nie nagłaśnia tego. Ponadto jak mi powiedziała ta osoba na kilkanaście hoteli jest tylko jeden ochroniarz. Tego dnia co rozmawiałem z tą osobą po kolacji szedłem po terenie hotelu i przed godz. 20.00 /zmierzch robi się dopiero ok. 21.00/zobaczyłem dwóch mężczyzn z których jeden skakał po balkonach na pierwszym piętrze i sprawdzał czy są otwarte drzwi a drugi stał na tzw. czatach. Widząc to zadzwoniłem do rezydentki i poinformowałem ją o tym a ona zadzwoniła na recepcje gdzie usłyszała że jest to niemożliwe i na tym się zakończyło. Przez rezydentkę zostałem poinformowany, że dopóki nie zgłoszę faktu kradzieży na policje to hotel nie jest zainteresowany nawet oglądnięciem kamer. Dopiero po dwóch dniach udałem się na policję ponieważ przez dwa dnia / sobota , niedziela / nie było policjantów na posterunku i zgłosiłem fakt kradzieży. Od policjanta usłyszałem że jest to standard w tym i jeszcze jednym hotelu, robią to młodzi Marokańczycy a hotel nie jest wcale zainteresowany aby zatrudnić ochroniarzy i zadbać o bezpieczeństwo w hotelu. Co z tego że miałem balkon z widokiem na ocean jak moja żona widząc to wszystko obawiała się otworzyć balkon nawet w dzień. Jeżeli chodzi o sam hotel to pokoje są z czasów komuny a ponadto prawdopodobnie przez otwarte okno w łazience dwa razy wszedł nam karaluch. W pokoju było dużo malutkich mrówek. Jedzenie było w miarę dobre natomiast animacje nie ciekawe. W dniu wyjazdu po przybyciu na lotnisko dowiedzieliśmy się że w związku ze strajkiem kontrolerów ruchu nasz samolot dopiero startuje z Poznania i za ok. 2-3 godziny dowiemy się czy dzisiaj wylecimy. Po około trzech godzinach dostaliśmy informację że niestety nie wylecimy dzisiaj i dlatego zostaniemy rozwiezieni do hoteli. Zostaliśmy przewiezieni do hotelu SBH Crystal Beach który jak się okazało niedawno został zalany od 1-4 piętra i tyle co te pokoje zostały odmalowane i oddane do użytku. Po wejściu do tych pokoi okazało się że są tam duże ilości ogromnych karaluchów i po naszych interwencjach / oraz pomocy rezydentki - jej negocjacjach/ otrzymaliśmy pokoje na piętrach 7 i 8 i tam już było w porządku. Chciałem dodać że byłem już w kilkudziesięciu hotelach w Afryce, Azji i Ameryce Środkowej i zawsze na terenie foteli było bezpiecznie mimo tego że kraje te często nie należały do krajów bezpiecznych i poza hotelami trzeba było zachować środki ostrożności. Uważam że hotel ten nie powinien być w ofercie Rainbow a jeżeli już jest to jeszcze w autokarze podczas podróży do hotelu rezydent powinien poinformować co się dzieje w tym hotelu i aby nie otwierać drzwi balkonowych nawet w dzień ponieważ podczas brania nawet prysznica można zostać okradzionym. Złożyłem reklamacje do Rainbow i czekam na odpowiedź.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem