Opinie o Abora Buenaventura

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(213 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Zimowe wakacje

    Piotr 03.02.2023

    Hotel sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Składa się z jednego, bardzo długiego, ośmiopiętrowego budynku, dlatego trzeba się liczyć z tym, że dojście np. na basen może zająć trochę czasu. Na szczęście dostępne są windy. Obiekt bardzo czysty. Sprzątane jest cały czas. Pokój czysty i schludny, sprzątany codziennie. Minusem były uszkodzone drzwi balkonowe, które się nam trafiły. Były niestabilne i silny wiatr panujący na wyspie nimi poruszał co może przeszkadzać w spaniu. Dodatkowo zlew był lekko zapchany, a podwójne łóżko to tak naprawdę dwa złączone łóżka na kółkach. Nie są to jednak problemy, które w jakikolwiek sposób wpływały na odbiór hotelu. Wyżywienie oceniam bardzo wysoko. Jedzenie smaczne, a obiady i kolacje w dużej części różnorodne. Zaskakujące było, że przy zameldowaniu recepcjonistka zapytała w jakich mniej więcej godzinach będziemy chcieli przychodzić na posiłki. Podanych godzin nigdzie nie zapisała, więc sprawa się w tym momencie urwała. Dodatkowym plusem są bary: 24h z napojami i przekąskami, który może zastąpić znane z innych hoteli „lunchboxy” brane na wyjazdy, a także bar przy basenie serwujący owoce, pizzę, hamburgery, napoje itp. w ciągu dnia. Animacje są prowadzone codziennie poza niedzielą i poniedziałkiem, dlatego dla osób z nich korzystających polecam planowanie wyjazdów poza hotel w te dni. Animacje skrojone pod głównych gości hotelu – niemieckich emerytów, dlatego żadna nie wymaga wyjątkowej sprawności fizycznej. Odbywają się mecze siatkówki, gra w bingo, gimnastyka w wodzie i inne, a każdego wieczora show – koncert lub występ. Dla dzieci również są atrakcje - wydzielony basen i zajęcia. Okolica nocą głośna i imprezowa. W każdym przewodniku właśnie tak opisywana jest Playa de Ingles. Idealna dla miłośników nocnych wyjść, ale nie idealna dla małych dzieci. To samo tyczy się jednego z basenów – tam odbywa się część animacji i wieczorne występy, co oznacza że w przypadku otrzymania pokoju nad tym basenem do około 22.30 jest głośno. Pogoda na koniec stycznia nie jest idealna. Temperatura trzyma się w przedziale 15- 20 stopni. Naprawdę ciepło jest tylko w godzinach 12.00 – 16.00, jeśli się nam poszczęści i będzie słońce. Dodatkowo na wyspie bardzo wieje, co jest chyba znakiem charakterystycznym Wysp Kanaryjskich. Wieczorem przydają się długie spodnie i bluza. Jednak jeśli komuś zależy nie tylko na leżeniu nad basenem, to taka pogoda jest odpowiednia. Przydatne informacje: - Niedługo po przyjeździe warto napisać opinię na Google lub Tripadvisor, ponieważ w środę wśród opinii losowane jest premium all inclusive dla całej rodziny. - Aby łatwo orientować się w planie animacji na poszczególne dni, warto używać strony internetowej hotelu (Kod QR wyświetla się na telewizorze na głównym hotelowym kanale) - W teorii hotel zabrania zajmowania leżaków ręcznikami, ale w praktyce i tak ma to miejsce. Jeśli komuś zależy na słonecznym miejscu trzeba wstać wcześnie.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodzinne wczasy

    Antoni, Gliwice 07.03.2022

    Bardzo fajny pobyt w całkiem porządnym hotelu w rozsądnych pieniądzach. Bardzo dobra kuchnia - obiady i kolacje znudziły się dopiero w czwartym dniu. Dużo ryb i owoców morza, pod każdą postacią. Klientela urozmaicona - przeważnie Hiszpania, UK, Niemcy, Skandynawia i Polska. Wiekowo także - nie jest to hotel adults only ani hotel wyłącznie dla rodzin z dziećmi. W restauracji nie było pretensjonalnej elegancji - wszystko urlopowo-wakacyjnie.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Świetne wakacje

    Maarta 13.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Wakacje na Gran Canarii bardzo udane. Byliśmy pod koniec września 2018 roku. Pogoda świetna, plaża piaszczysta i bardz duża. Co do hotelu, trzeba przejść około 7 minut, by dostać się do plaży, ale dla tych, którzy nie chcieli iść pieszo, kilka razy dziennie podjeżdżał darmowy autobus pod sam hotel i zawoził na plażę. W hotelu jedzenie świetne, animacje wieczorami również atrakcyjne i urozmaicone. Sama wyspa ciekawa do zwiedzania. Polecam! :)

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dobry hotel

    Damian, Bielsko 17.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel na wysokim standardzie, odnowiony i zadbany. Dosyć spory, składa się z kilku budynków, w sezonie jest sporo gości, głównie z Anglii. Dlatego też jest wyznaczonych kilka godzin na śniadanie/obiad/kolację, ale jeśli się spóźnimy, to nikt nie robi problemów. Pokój bardzo przestronny. Mieliśmy pewne problemy z klimatyzacją i ciepłą wodą, ale po zgłoszeniu w recepcji, na następny dzień zostały usunięte. Jedzenie dobre, obrocz restauracji jest snack bar. Trzy bary, drinki z prawdziwego zdarzenia, w dużych szklankach/kubkach, a nie tak jak w niektórych hotelach po 200ml. Ogólnie warty polecenia.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wyjazd w listopadzie

    Krzysztof, WARSZAWA 11.12.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    Rainbow pokazało dobrą organizację. Pogoda dopisała. W hotelu pokój wygodny, przestronny. Widok z balkonu n 6-tym piętrze na wschód słońca fantastyczny. Na posiłkach moża było znaleźć zawsze coś dla siebie. Miejsce samo w sobie nadaje sie idealnie do wypoczynku, gdy u nas w Polsce pogoda listopadowa :). Z minusów, to hotel wielki a miejsc na stołówce mało. Czasem trudno było o miejsce ale udawało sie znaleźć :)

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel godny polecenia

    KAMIL, OSĘDOWICE 13.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Pobyt rodzinny 7 dni. Bardzo miło wspominamy czas spędzony w tym hotelu. Opinie (negatywne) które czytalem przed wylotem na temat hotelu wcale nie miały pokrycia z tym co zastaliśmy na miejscu. SUPER SUPER SUPER.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Poziom godny ceny

    Michał, warszawa 22.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017

    Hotel dla wszystkich-singli, rodzin z dziećmi i bez rownież. Hotel bardzo duży ale nigdzie nie było kolejek czy to do baru czy to do restauracji. Duży wybór dań. Bardzo miła i przyjazna obsługa. Pokoje przestronne. Bardzo duzo animacji przez cały dzien. Dodatkowym plusem siłownia- za tydzien uczęszczania 20 euro wiec cena odpowiednia. Do Yumbo czyli centrum rozrywki 10 minut spacerem. Bliskość supermarketu i plazy sprawiają ze pobyt bedzie na pewno udany. Hotel godny polecenia.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Udane wakacje - POLECAM !

    Sebastian 18.01.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Bardzo dobry hotel za rozsądne pieniądze. Infrastuktura, posiłki, animacje zdecydowanie powyżej 3*. Na taką klasyfiakcję wpływ ma pewnie jedynie wyposażenie pokoi - brak klimatyzacji, brak lodówki itp. Dobre położenie, wszędzie blisko (plaża ~ 6 minut, centra handlowe, knajpki, przystanek autobusowy ~ 300m, wypozyczalnia samochodów itp.).

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Odpoczywaj na Gran Canarii

    Katarzyna, Łódź 27.01.2020

    Bardzo przyjemnie spędzony czas. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. W całym hotelu bardzo czysto, spokojnie. Dużo miejsca w pięknym ogrodzie, leżaki w różnych częściach - można wybrać miejsce dogodne dla siebie. Baseny o zróżnicowanej głębokości, woda w basenach podgrzewana. Posiłki zróżnicowane. Dania ciepłe są rzeczywiście ciepłe. Różnorodność owoców, deserów. Rezydent zaangażowany w odpowiednie zorganizowanie pobytu. Udziela szczegółowych informacji nie tylko dotyczących organizowanych wycieczek,a również możliwości indywidualnego poruszania się po wyspie. Polecam.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bardzo udane wakacje :)

    Aga, Wwa 25.10.2017 | Termin pobytu: listopad 2017

    Hotel faktycznie nie jest najnowszy, ale moim zdaniem śmiało mógłby aspirować do 4*. Na co nie ma szans, z powodu braku klimatyzacji, ale to jest nie jest tajemnicą, tylko świadomym wyborem. My byliśmy we wrześniu, więc nam jej nie brakowało. Jeśli już się chce bardzo przyczepić to do łóżek i zbyt małej przetrzeni przy basenach. Ale poza tym pokoje przestronne, codziennie sprzątane, a obsługa - od recepcji po panie sprzątające - bardzo miła i pomocna. Na życznie nawet zamieniali pokoje z uwagi na widok lub pojedyńcze łóżka. Jedzenie nie do przejedzenia, dla każdego coś miłego:makarony, ryże, mięsa, codziennie ryby, lody, ciasta, a do śniadania świeżo wyciskane soki( przepyszny z mango). Mimoże hotel jest ogromny i był zapełniony oprócz basenów w ogóle się tego nie odczuwało, nigdy nie czekaliśmy na stolik, nigdy nie zabrakło talerzy czy sztućców, a i do barmanów też nie było kolejek. Alkoholu nie żałowali i nie liczyli na napiwki. Położenie hotelu super, wszystko w zasięgu ręki, przepiękna, długa piaszczysta plaża. Codziennie animacje dla dzieci, wieczorami show dla dorosłych. Dużo rodzin z dziećmi i emerytów z Niemiec, ale my spędzaliśmy czas raczej na plazy, więc nam to nie przeszkadzało. Śmiało mogę polecić ten hotel :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem