Opinie o Abora Buenaventura

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(222 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel w miarę ok

    Wojciech, 24.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel w miarę ok, lecz juz trąca myszką i wymaga małego odnowienia i wymiany wyposażenia pokoi. Sprzątanie i czystość bardzo dobra. Jedzenie super. Obsługa bardzo serdeczna i miła. Lokalizacja bardzo dobra. Minusy to złe wi-fi, mimo że dodatkowo płatne, ciężko zdobyć leżak koło basenu i stolik przy barze ale zawsze coś sie uda załatwić.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam pobyt w hotelu IFA Buenaventura

    Bożena Teresa, Toruń 17.07.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Wyjazd bardzo udany. Miejscowoć bardzo ładna. Hotel polecamy- czysty z miłą obsługą. Jedzenie bardzo urozmaicone.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Lecha i Oksanki wrażenia z Grand Canarii.

    LECH DAWIDOWICZ 19.01.2020 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Dotyczy to wielu elementów: przelotu,hotelu,opiekuna,przewodniczki na wycieczkach,obsługi hotelowej,tzw."wyżerki",kończąc na pogodzie. W przypadku tej ostatniej potwierdziła się znana powszechnie opinia o wiecznej wiośnie na"Kanarach"

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Ostrzeżenie

    Małgorzata 08.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Kochani niedawno wróciliśmy z Gran Canarii byliśmy w hotelu IFA BUENAVENTURA wszystko OK, ale chcę ostrzec przed wycieczką jaką proponuje biuro a mianowicie nurkowanie. Proszę się dobrze zastanowić zanim wydasz75- 85 euro. Mareczek, który prowadz ten biznas jest czarujący na spotkaniu potrafi zachęcić, ale jak przyjdzie co do czego to okazuję się że jest zupełnie inaczej. Ludzie z prolemami zdrowotnymi powinni się zastanowić czy chcą nurkować, bo na spotkaniu nie ma mowy o tym natomiast na miejscu okazuję się,że jet dużo przeciw wskazań do tego a odzyskać pieniądze było by trudno. Po całym już nurkowaniu, nawet nie zapytał jak było przeszedł udał że nie zna.Pozdrawiam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia pozytywna , warto skorzystać

    Zbigniew, Szczecin 22.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Opinia ogólna pozytywna , uwzględnia cene .....

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogromny hotel !!

    Teresa, CZĘSTOCHOWA 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wszystko było w porządku. Hotel czysty, obsługa miła i bardzo pomocna, Jedzenie w miarę ok, stacja całodobowa z napojami- świetny pomysł. Plaża i ocean przepiękne, nigdy nie korzystalismy z busa, bo do najbliższego zejścia( dużo schodów) niecałe 10 minut spacerkiem. Najważniejszy mankament to ogromny hotel z niezliczoną ilością gości. Kompleks składa się z siedmiu budynków 8- pietrowych, to przy pełnym obłożeniu nietrudno sobie wyobrazić, co się dzieje..Najbardziej było to odczuwalne podczas posiłków- hałas, krzyczące dzieci, kolejki do ciepłych posiłków. Jeśli to nie przeszkadza, to polecam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w hotelu Ifa Buenaventura

    Marek, 02.10.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Juz dwa razy odwiedziliśmy ten hotel. Pierwszy raz w styczniu drugi raz w sierpniu. Jeśli planujesz pobyt w szczycie turystycznym np. jak my spedzaliśmy urlop w wakacje to odradzam chyba, że lubisz walczyć o leżaki, stolik w restauracji czy w barze przed sceną. Drugi raz zdecydowaliśmy sie na wizytę w tym hotelu ponieważ m.in obsługa, którą spotkaliśmy za pierwszym razem skutecznie skusiła nas do ponownej wizyty. Dobra firma to nie szyld, to nie reklama, to nie położenie, budynki. Dobra firma to ludzie, którzy ja tworzą a do tego wszystko robią z pasją. Zacznę od p.rezydenta Mariusza. Miło było go spotkać ponownie i patrzeć jak swoja prace wykonuje z pełnym zaangazowaniem i uśmiechem na twarzy. Przechodząc do recepcji hotelowej chciałem złożyć specjalne podziękowania dla p. recepcjonistki, (nie pamiętam imienia ale mówi po Polsku) oraz p.recepcjoniście Robaina (przesyłam serdeczne pozdrowienia - turysta z pokoju 606). Musze tu wspomnieć o kelnerze z restauracji w której jadaliśmy śniadania lunch i kolację. Można go spotkać zaraz po wejściu do restauracji. Z uśmiechem na twarzy nakrywa stoliczki. Pozdrawiam barmanów a szczegolnie p. Dan - turysta od Cuba Libre. Nie moge zapomnieć o Animation Team. To ten Team postawił kropeczke nad "i" kiedy wahałem sie nad wyborem, wycieczki, biura podrózy .... i finalnie hotelu. Specjalne podziekowanie dla osób z grupy animacyjnej a szczegolne dla Mariny Diez Sanchez (szkoda,że jej przygoda z Hotelem IFA dobiegła końca), Elizaber Meldere, Matt Jalincas, Angelo Cerini (który obecnie pracuje w IFA Continetal). To tyle z miłych, rzeczy. Jeżeli wybierasz sie do hotelu poza sezonem jak najbardziej polecam. W szyczcie, tak jak nasz druga wizyta w sierpniu - zastanów się. O 9-10 ranonie masz co szukać wolnego miejsca przy basenie, czy wolnego leżaka. Wszystkie są już zarezerwowane. Przy barze Banna nie wszystkie leżaki sa chowane więc mozesz sobie zarezerwować leżak jeszcze wieczorem, resztę musisz wczesnie rano - najlepiej parę min po 6:00. Najciekawsze z tego wszystkiego było to, że przez 4 kolejne dni nie spotkałem właścicela ręczników, które były połozone na leżaki i przypięte spinaczami. Ręczniki rzucały się w oczy, duże, czerowne z dużym znakim McDonalds. Czwartego dnia śmaiłem się, że ktoś zapomniał, że zrobił rezerwację, zostawił ręczniki i wrócił do domu :) Piątego dnia pojawili się właściciel ręczników. To jest przykład że Dyrekcja ma w nosie swoich gości i dozwolone sa bezterminowe rezerwacje leżaków. W normalnych hotelach obsługa basenowa zbiera takie ręczniki zwalniając w ten sposób rezerwację. niby dużo leżaków a tak naprwdę połowa calymi dniami stała pusta. W styczniu udawało się znaleźć wolny leżak bez większego problemu. Przy okazji chciałem zwrócić uwagę na wszechobecny dym papierosowy oraz niedopałki wlające sie nawet w basenie :( Moze Dyrekcja hotelu wprowadzi w końcu zakaz palenia i wyznaczy miejsca gdzie można palić - dlaczego niepalący mają wdychać dym w restauracji, w barze na świezym powietrzu przed sceną, na balkonie, czy przy basenie Planujemy kolejny urlop i co prawda bierzemy pod uwagę ten Hotel, ale nie wiem czy go odwiedzimy w lutym 2019 - może...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Stary ale jary

    Dorota, Grotniki 18.01.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Hotel bardzo duzy i już wymaga renowacji. Jest jedenak znakomicie zarzadzany i w pełni sprawny.Wszyscy pracownicy od recepcji do kuchni zawsze usmiechnięci i autentycznie życzliwi. Animacje praktycznie przez cały dzień. Szkoda ,że za siłownie trzeba oddzielnie płacić tak jak za ręczniki plażowe.Kuchnia obfita i urozmaicona. W sumie godny polecenia

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Cudowne spotkanie z wnukami.

    Ewa, Zabłotce 10.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Po dość długim locie, dotarliśmy na wyspę Gran Canaria. Od pierwszej chwili zauroczyły nas piekne widoki,. Cudowna atmosfera w gronie najbliższych, którzy przylecieli wcześniej spełniła nasze oczekiwania. Pozdrawiamy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyjemny hotel ze słabym wifi

    M 26.04.2025 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Wszystko w hotelu było w porządku: dobre jedzenie, przyjemne strefy nad basenem, miła obsługa. Jedyny mankament to jakość wifi. Żeby skorzystać z internetu trzeba było iść poza pokój, bo siła sygnału nie pozwalała na normalne korzystanie z podstawowych komunikatorów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem