Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.5/6
Michał, warszawa 22.06.2017 Termin pobytu: maj 2017
Poziom godny ceny
Hotel dla wszystkich-singli, rodzin z dziećmi i bez rownież. Hotel bardzo duży ale nigdzie nie było kolejek czy to do baru czy to do restauracji. Duży wybór dań. Bardzo miła i przyjazna obsługa. Pokoje przestronne. Bardzo duzo animacji przez cały dzien. Dodatkowym plusem siłownia- za tydzien uczęszczania 20 euro wiec cena odpowiednia. Do Yumbo czyli centrum rozrywki 10 minut spacerem. Bliskość supermarketu i plazy sprawiają ze pobyt bedzie na pewno udany. Hotel godny polecenia.
5.5/6
Sebastian 18.01.2017 Termin pobytu: styczeń 2017
Udane wakacje - POLECAM !
Bardzo dobry hotel za rozsądne pieniądze. Infrastuktura, posiłki, animacje zdecydowanie powyżej 3*. Na taką klasyfiakcję wpływ ma pewnie jedynie wyposażenie pokoi - brak klimatyzacji, brak lodówki itp. Dobre położenie, wszędzie blisko (plaża ~ 6 minut, centra handlowe, knajpki, przystanek autobusowy ~ 300m, wypozyczalnia samochodów itp.).
5.5/6
Katarzyna, Łódź 27.01.2020
Odpoczywaj na Gran Canarii
Bardzo przyjemnie spędzony czas. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. W całym hotelu bardzo czysto, spokojnie. Dużo miejsca w pięknym ogrodzie, leżaki w różnych częściach - można wybrać miejsce dogodne dla siebie. Baseny o zróżnicowanej głębokości, woda w basenach podgrzewana. Posiłki zróżnicowane. Dania ciepłe są rzeczywiście ciepłe. Różnorodność owoców, deserów. Rezydent zaangażowany w odpowiednie zorganizowanie pobytu. Udziela szczegółowych informacji nie tylko dotyczących organizowanych wycieczek,a również możliwości indywidualnego poruszania się po wyspie. Polecam.
5.5/6
Aga, Wwa 25.10.2017 Termin pobytu: listopad 2017
Bardzo udane wakacje :)
Hotel faktycznie nie jest najnowszy, ale moim zdaniem śmiało mógłby aspirować do 4*. Na co nie ma szans, z powodu braku klimatyzacji, ale to jest nie jest tajemnicą, tylko świadomym wyborem. My byliśmy we wrześniu, więc nam jej nie brakowało. Jeśli już się chce bardzo przyczepić to do łóżek i zbyt małej przetrzeni przy basenach. Ale poza tym pokoje przestronne, codziennie sprzątane, a obsługa - od recepcji po panie sprzątające - bardzo miła i pomocna. Na życznie nawet zamieniali pokoje z uwagi na widok lub pojedyńcze łóżka. Jedzenie nie do przejedzenia, dla każdego coś miłego:makarony, ryże, mięsa, codziennie ryby, lody, ciasta, a do śniadania świeżo wyciskane soki( przepyszny z mango). Mimoże hotel jest ogromny i był zapełniony oprócz basenów w ogóle się tego nie odczuwało, nigdy nie czekaliśmy na stolik, nigdy nie zabrakło talerzy czy sztućców, a i do barmanów też nie było kolejek. Alkoholu nie żałowali i nie liczyli na napiwki. Położenie hotelu super, wszystko w zasięgu ręki, przepiękna, długa piaszczysta plaża. Codziennie animacje dla dzieci, wieczorami show dla dorosłych. Dużo rodzin z dziećmi i emerytów z Niemiec, ale my spędzaliśmy czas raczej na plazy, więc nam to nie przeszkadzało. Śmiało mogę polecić ten hotel :)