Opinie klientów o Abora Buenaventura

5.3 /6
168 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jerzy 26.11.2018
Termin pobytu: listopad 2018

All inclusive w tym hotelu to nie wszystko włączone

Tygodniowy pobyt w listopadzie 2018. Hotel ma plusy i minusy. Plusy 1. Bardzo dobre jedzenie 2. Jest zielono wokół hotelu (dużo drzew) 3. Jest pół godziny od wydm Maspalomas i 10 min od promenady 4. Jest dobrze zorganizowany jak na ilość turystów np. karteczki w restauraci (zielona - stolik wolny, cerwona - stolik zajęty) 5. Pokój jest duży i funkcjonalny Minusy 1. All inclisive w tym hotelu oznacza, że nie wszystko jest włączone. Z pięciu barów AI dotyczy tylko trzech. W żadnym barze nie można dostać kawy, ponieważ dla klientów z AI są tylko automaty z kawą (niska jakość). W barach jest lista 5 drinków dostępnych dla klientów z AI (pozostałe płatne). Za wodę butelkowaną w restauracji trzeba płacić (1,40 EUR za butelkę). Dla klientów z AI bezpłatne jest wino, piwo, pepsi oraz woda z kranu. 2. Hotel jest przy ruchliwej i głośnej ulicy Avenida de Tenerife. Po otwarciu drzwi balkonowych jest głośno, szczególnie wieczorem i nocą. 3. Jest zimno. Do przykrycia jest tylko prześcieradło i koc bez poszewki. W nocy po pokoju hula wiatr. Wróciliśmy z katarem. 4. Pewne elementy pokoju jak narzuta czy kanapa są zużyte. Ja na wyjazd w okresie listopad - luty na ten hotel bym się już nie zdecydował. Jest to hotel trzy gwiazdkowy, więc nie ma suszarki w łazience, a na śniadanie nie ma omletów.

3.5/6

Barbara, Koszalin 04.12.2019

Udany wyjazd

Gran Canaria to miejsce warte odwiedzenia, super widoki i klimat. Hotel bardzo duży i głośny, nastawiony na gości lubiących głośne animacje. Mieliśmy pokój od strony basenu, więc z małymi dziećmi radzę poprosić o pokój w innej części hotelu.

3.5/6

Maar 12.05.2019

Ifa Buenaventura

Pobyt osoba dorosła i dwoje dzieci, pogoda w kwietniu sprzyja zwiedzaniu,nie jest za gorąco. Położenie hotelu dobre,blisko do plaży, sklepów i przystanku z którego można dojechać autobusem do okolicznych miejscowości. Taxi tanie ,wszędzie dostępne. Hotel stary ,ale bardzo czysty ,nie polecam rodzinom z bardzo małymi dziećmi, ponieważ wyciszenie pokoju jest niedostateczne,wieczorem bardzo głośno. Jedzenie może nie na 4 gwiazdki ,ale nikt nie będzie głodny. Na plus duży teren hotelu ,nie ma walki o leżaki i o każdej porze coś się znajdzie. Słabe animacje, porównując do innych hoteli na Kanarach( był to nasz 6 wyjazd w te strony).Korzystaliśmy z wycieczki do stolicy z oceanarium, ciekawa ,sprawnie zorganizowana, rezydent poinformował mnie ,że dzieci wchodzą do oceanarium bezpłatnie, tylko zapomniał dodać, że w układzie 1dorosly 1 dziecko. Byłam sama z dwojgiem dzieci i był problem, pomogli nam rodacy biorąc jedno dziecko na siebie. Zalecam uważnie sprawdźaç bilety na lotnisku, piszą inne nazwiska niż w paszporcie ,finał taki ,że jedno dziecko siedzi obok mnie, a drugie 10 rzędów dalej. Na lotnisku pozwalają dzieciom wnosić wodę w butelce. Ogólnie plecam .

3.0/6

Konin 14.07.2019

Konin

Hotel wymaga generalnego remontu, w pokoju brak klimatyzacji, brak lodówki. Głośna muzyka na basenie każdego dnia. Jeżeli zależy ci na spokoju poproś o pokój w skrzydle gdzie nie odbywają się codzienne animacje, które są bardzo głośne i trwają do późnych godzin.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem