Opinie o Abora Buenaventura

5.3/6 (182 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
182 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Opinia pozytywna , warto skorzystać

    Opinia ogólna pozytywna , uwzględnia cene .....

    Zbigniew, Szczecin - 22.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Pobyt w hotelu Ifa Buenaventura

    Juz dwa razy odwiedziliśmy ten hotel. Pierwszy raz w styczniu drugi raz w sierpniu. Jeśli planujesz pobyt w szczycie turystycznym np. jak my spedzaliśmy urlop w wakacje to odradzam chyba, że lubisz walczyć o leżaki, stolik w restauracji czy w barze przed sceną. Drugi raz zdecydowaliśmy sie na wizytę w tym hotelu ponieważ m.in obsługa, którą spotkaliśmy za pierwszym razem skutecznie skusiła nas do ponownej wizyty. Dobra firma to nie szyld, to nie reklama, to nie położenie, budynki. Dobra firma to ludzie, którzy ja tworzą a do tego wszystko robią z pasją. Zacznę od p.rezydenta Mariusza. Miło było go spotkać ponownie i patrzeć jak swoja prace wykonuje z pełnym zaangazowaniem i uśmiechem na twarzy. Przechodząc do recepcji hotelowej chciałem złożyć specjalne podziękowania dla p. recepcjonistki, (nie pamiętam imienia ale mówi po Polsku) oraz p.recepcjoniście Robaina (przesyłam serdeczne pozdrowienia - turysta z pokoju 606). Musze tu wspomnieć o kelnerze z restauracji w której jadaliśmy śniadania lunch i kolację. Można go spotkać zaraz po wejściu do restauracji. Z uśmiechem na twarzy nakrywa stoliczki. Pozdrawiam barmanów a szczegolnie p. Dan - turysta od Cuba Libre. Nie moge zapomnieć o Animation Team. To ten Team postawił kropeczke nad "i" kiedy wahałem sie nad wyborem, wycieczki, biura podrózy .... i finalnie hotelu. Specjalne podziekowanie dla osób z grupy animacyjnej a szczegolne dla Mariny Diez Sanchez (szkoda,że jej przygoda z Hotelem IFA dobiegła końca), Elizaber Meldere, Matt Jalincas, Angelo Cerini (który obecnie pracuje w IFA Continetal). To tyle z miłych, rzeczy. Jeżeli wybierasz sie do hotelu poza sezonem jak najbardziej polecam. W szyczcie, tak jak nasz druga wizyta w sierpniu - zastanów się. O 9-10 ranonie masz co szukać wolnego miejsca przy basenie, czy wolnego leżaka. Wszystkie są już zarezerwowane. Przy barze Banna nie wszystkie leżaki sa chowane więc mozesz sobie zarezerwować leżak jeszcze wieczorem, resztę musisz wczesnie rano - najlepiej parę min po 6:00. Najciekawsze z tego wszystkiego było to, że przez 4 kolejne dni nie spotkałem właścicela ręczników, które były połozone na leżaki i przypięte spinaczami. Ręczniki rzucały się w oczy, duże, czerowne z dużym znakim McDonalds. Czwartego dnia śmaiłem się, że ktoś zapomniał, że zrobił rezerwację, zostawił ręczniki i wrócił do domu :) Piątego dnia pojawili się właściciel ręczników. To jest przykład że Dyrekcja ma w nosie swoich gości i dozwolone sa bezterminowe rezerwacje leżaków. W normalnych hotelach obsługa basenowa zbiera takie ręczniki zwalniając w ten sposób rezerwację. niby dużo leżaków a tak naprwdę połowa calymi dniami stała pusta. W styczniu udawało się znaleźć wolny leżak bez większego problemu. Przy okazji chciałem zwrócić uwagę na wszechobecny dym papierosowy oraz niedopałki wlające sie nawet w basenie :( Moze Dyrekcja hotelu wprowadzi w końcu zakaz palenia i wyznaczy miejsca gdzie można palić - dlaczego niepalący mają wdychać dym w restauracji, w barze na świezym powietrzu przed sceną, na balkonie, czy przy basenie Planujemy kolejny urlop i co prawda bierzemy pod uwagę ten Hotel, ale nie wiem czy go odwiedzimy w lutym 2019 - może...

    Marek, - 02.10.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Stary ale jary

    Hotel bardzo duzy i już wymaga renowacji. Jest jedenak znakomicie zarzadzany i w pełni sprawny.Wszyscy pracownicy od recepcji do kuchni zawsze usmiechnięci i autentycznie życzliwi. Animacje praktycznie przez cały dzień. Szkoda ,że za siłownie trzeba oddzielnie płacić tak jak za ręczniki plażowe.Kuchnia obfita i urozmaicona. W sumie godny polecenia

    Dorota, Grotniki - 18.01.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje Październik

    Wakacje udane, ale z małymi niedociągnięciami

    Jacek - 22.10.2017

    6/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem