Opinie o Abora Continental

Kategoria lokalna: 3

5.4/6
(359 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Super wyjazd.

    Danuta, Sosnowiec 05.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Bardzo udany pobyt. Hotel jak w ofercie. Pokój ok, rano można z balkonu podziwiać wschód słońca. Jedzenie bardzo dobre i duzy wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Fajne baseny, pomimo dużej ilości gości zawsze znalazły się wolne leżaki dla dwóch osób. Jedynie wieczorne animacje trochę słabe. Ocean bardzo blisko - zejście na plażę po schodach. Bliziutko przystanki autobusowe, wszędzie można dojechać samodzielnie. Wycieczki z Rainbow bardzo fajne, zwłaszcza ta na plantacje kawy. Ogólnie bardzo udany wypoczynek. Polecam zarówno miejsce jak i hotel.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bardzo przyjemny Hotel

    Artur, Warszawa 04.12.2022 | Termin pobytu: listopad 2022

    Z plusów: - przemiła obsługa, - czysty i zadbany obiekt, - pokój o dobrym rozmiarze, - wygodne łóżko, - jedzenie również całkiem dobre. Z minusów: - woda w basenie była zimna (basen nie był podgrzewany) przez co mało kto z niego korzystał, - dość daleko (ponad 2km) do Yumbo czy centrum Playa del Ingles, - bardzo mała ilość alkoholu do wyboru w opcji All inclusive (piwo, jedno whisky, jakiś jeden drink). Za wszystko inne (cuba libre, mohijto, aperol itd. ) trzeba było srogo płacić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany wypoczynek

    Beata, 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel starszy ale czysty. Jedzenie - bardzo duźy wybór. Napoje kiepskie, sztuczne i rozwodnione. Obsługa super. Wyspa bardzo czysta. Pani rezydent nie opowiadała o okolicy czy ciekawych miejscach gdzie zwiedzać i dojechaç ćmoźna autobusem tylko do nakłaniania na wycieczki z biura. A moźna również samodzielnie bardzo ciekawie spędzić czas. Ogõlnie polecamy .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Gran Canaria

    Malgorzata 16.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Sam hotel jest ładny, jest czysto, pokoje są codziennie sprzątane. Recepcja działa wolno. Pracownicy mili i zawsze uśmiechnięci. Piwo z kega oraz wina zamawiane do kolacji nie są dobre i nie warto za nie płacić. Drinki w barze bardzo dobre.. Hotel ma mały parking, więc trzeba się liczyć z tym, że kiedy się ma wynajęty samochód, to trzeba będzie szukać miejsca parkingowego daleko od hotelu. Okolica jest cicha, nie ma hałasów w nocy. Muzykę na żywo w barze przy basenie kończą grać o 23, więc można się wyspać.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Super pobyt

    Aleks 14.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Zaczynając od początku, pokoje w porządku: dużo miejsca, czysto, codziennie sprzątane. Z minusów trzeba robić zdjęcia zniszczonych rzeczy w pokoju dlatego że na początku pobytu trzeba zapłacić kaucje. Baseny już dosyć stare i zniszczone, ale czyste i zimne. Nigdy nie brakowało leżaków choć żeby leżeć przy basenie czy w cieniu trzeba sobie zająć wcześniej leżak. Na basenie ciągłe animacje. Bary już wypadają trochę gorzej, żeby pić lepszy alkohol trzeba dokupić AI Premium, największym minusem jest brak świeżych drinków, wszystkie są nalewane z automatów. Dostęp 24/7 do snackbaru w lobby z kanapkami i napojami oraz snackbar na besenie otwarty prawie cały dzień to duży plus. Wieczorem zabawy na scenie dla młodej i starej młodzieży. Darmowe ręczniki basenowe. Jedzenie w porządku ale niektóre produkty suche i niedobre szczególnie mięsa, obsługa szybko sprząta więc nie ma problemu ze stolikami. Podsumowując hotel 3* bardziej w sumie jak 4*, ale jednak czasem te 3* daje o sobie znać, mimo wszystko polecam ten hotel.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel dla dojrzałych

    Witold, Rokiciny 15.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel w dobrej lokalizacji, blisko do sklepów, plaży, centrum handlowego, komunikacji. Smaczne jedzenie, bardzo czysta stołówka, dużo miejsca do odpoczynku i relaxu. Czasami głośne i długie animacje. Pobyt zaliczony do udanych.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wczasy w Gran Canarii

    BOGUSLAW, GRAJEWO 27.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017

    Wspaniala pogoda,dobre jedzenie,tylko troche za

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wyjazd naprawdę wart swojej ceny

    Agata, Poznań 22.04.2019

    Moi drodzy przyjaciele, jakość pobytu w Aborze za tę kwotę to naprawdę niewiele, świetni animatorzy, do umilania nam czasu skorzy. Pyszne jedzenie, alkohole w cenie. Czysto, pachnąco a na dworze gorąco - pełno leżaków i roześmianych dzieciaków. W hotelu apteka się znajduje, która w trudnych sytuacjach skórę uratuje. Niedaleko do plaży, gdzie większość się smaży. Serdecznie polecam wyjazd do Abory :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel z doskonałym zapleczem gastronomicznym, uważajcie na kalorie

    Basia 22.12.2017 | Termin pobytu: listopad 2017

    Hotel jest położony blisko plaży, centrum zakupowego i krańcówki autobusów. W okresie zimowym głównymi gośćmi byli i pewnią są starsze osoby z zachodniej Europy. Nie liczcie na nocne życie w hotelu. Jest przyjazny inwalidom. Pokoje są z częściowym widokiem na ocean, ale bliskość ruchliwych dróg i hałas zabija przyjemność z bycia na balkonie. Obsługa sprawna, wielojęzyczna, dba o czystość i komfort. Byliśmy pytani kilkukrotnie o ewentualną koniecznośc sprzątania lub wymiany ręczników. Zgrzytem był check-in, w którym kazano okazać papierową wersję umowy z touroperatorem a w przypadku jej braku natychmiastowego przesłania via email kopii elektronicznej pod rygorem niezameldowania. Nie wystarczył dokument tożsamości. Po 30 minutach zostaliśmy zameldowani, ale zobligowani do jak najszybszego dostarczenia dokumentów. Check-aut bez uwag. Na specjalną pochwałę zasługuje kucharz. Trudno było sobie odmówić dokładek. Restauracja była duża, nigdy nie brakowało stolików, które przykryte były często zmienianymi obrusami. Napoje podawane były w szkle co nie jest oczywiste. Restauracja jest dosyć hałaśliwa i nie dawała poczucia intymności. Pokoje wystarczające. Miękkie łóżka, gorąca woda, bez klimatyzacji z płaskim TV z wieloma programami. Animacje w stopniu wystarczającym biorąc pod uwagę średnią wieku gości. Okolica jest bezpieczna, ale nie brakowało propozycji zakupów środków odurzających. Trzeba wziąć pod uwagę otwarty na mniejszości seksualne charakter tej (penie nie tylko) części wyspy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wspaniałe chwile

    Ewa W 29.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Cudownie jest polecieć zimą w ciepłe miejsce i Gran Canaria spełniła nasze oczekiwania. Hotel ma dobre położenie, wszystko w zasięgu ręki jeśli chodzi o plażę, centrum handlowe i przystanek autobusowy. Bardzo mocną stroną tego hotelu jest bogata formuła all inclusive oraz dostępność napojów i przekąsek przez 24 godziny. Są ładne baseny, jacuzzi ogrodowe, choć wiadomo zimą woda chłodna. Chętnie wróciłabym tam ponownie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem