Opinie o Abora Continental

Kategoria lokalna: 3

5.4/6
(386 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Całkiem nieźle

    Monika, Katowice 31.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    W hotelu większość gości to 50+ Niemcy i Anglicy i na takich właśnie starszych jest nastawiony hotel, raczej nie jest to hotel dla dzieci, jedyną atrakcją dla dzieci było 20 minutowe mini-disco ale to raczej rozrywka dla malutkich dzieci. Bardzo brakowało mi podgrzewanego basenu, który miał być w ofercie, woda we wszystkich basenach pod koniec maja była zimna. Hotel położony jest przy ruchliwej ulicy, więc w pokoju było bardzo głośno przy otwartych oknach, po zamknięciu było ok. Obsługa w hotelu na najwyższym poziomie, wszyscy byli uśmiechnięci i bardzo mili. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, codziennie można było jeść coś innego . Nie było tłumów w jadalni, obsługa na bieżąco donosiła nowe i brakujące potrawy. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Całą dobę przy wejściu dostępne są przekąski (kanapki i ciasta) i napoje ( w tym kawa, gorąca czekolada, mleko itp.) Przy basenie o 8 rano Niemcy zaczynali sprint do zajęcia leżaków ale cały dzień można było znaleźć jakieś wolne leżaki (chyba , że ktoś musi leżeć nad samym basenem ;-) Animacje na bardzo słabym poziomie, jakieś muzyczne quizy dla Anglików. Okolica bardzo ładna, bardzo długa promenada którą można spacerować godzinami. W okolicy jest kilka plaż- na najbliższej jest ciemny piasek ale można pójść 10 minut dalej i już jest jasny, ładniejszy. Jestem zadowolona z wyboru.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    było fajnie

    Waldemar Paweł, Marki 05.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    wszystko super poza opieką rezydentki która nie reagowała na potrzeby klientów a w przypadku anulacji wycieczek fakultatywnych swoim zachowaniem zaogniła sytuację a nie uspokoiła

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Hotel na 4*, ale okolica średnia

    Monika, 02-777 02.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel nowocześnie wykończony, szczególnie w recepcji, w barze i restauracji. Pokoje również są odnowione, chociaż nie są zbyt duże. Wada pokoju - brak jakiegoś blatu, na którym można położyć rzeczy. Basen - są dwa - duży główny z muzyką i mniejszy. Baseny czyste, leżaki wygodne. Leżaki trzeba rezerwować o godz 8.00, później może być problem z dostępnością., ale jeśli nie ma Cię na basenie dłuższy czas, to ochrona zabiera ręczniki, więc nie ma rezerwacji no limit. Jedzenie smaczne i spory wybór zarówno na śniadanie jak i lunch i kolację. Są kolacje tematyczne w różne dni tygodnia. Cieszyło mnie to, że na lunch nie wpuszczali w niepełnym ubraniu, jak to często turyści robią, że wprost z basenu idą na obiad. Sam hotel oceniam pozytywnie, ale Playa del Ingles już nie bardzo, miasto swoje lata świetności miało za sobą w latach '90, teraz to w niektórych miejscach ruina po starych barach i dyskotekach. To mnie zawiodło. Za dużą wadę uważam to, że w nocy w dniu przylotu nie było jedzenia, mogliśmy zjeść zimne kanapki z ogólnego baru, ale przejęła je młodzież wracająca akurat z dyskoteki, dla przylatujących nocnym lotem nie było nic pozostawionego w pokoju czy w restauracji. W dniu wylotu również nie było miło, lunch, a tym bardziej kolacja już nie przysługiwały.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt przez 7 dni

    Mastafu 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Ogólnie dla rodzin z dziećmi, bardzo dobry wybór. Dla singla nie za bardzo, nie zaprosisz nikogo do hotelu. Jest to zabronione. Nie płacisz za pokój a za osobę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dało się żyć ale....

    Dariusz, Otwock 10.03.2020 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel jak hotel trzy gwiazdki co tu wymagać, woda zimna ,jedzenie hmmm... jadłem lepiej, czystość trzy gwiazdkowe. W sumie co kto lubi, zdecydowałem się na hotel słabszy ale ostatni raz, albo odpoczywam albo myślę jak mam odpoczac☺

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    OK

    E 20.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Generalnie wyjazd i hotel oceniam na mocne 3/6. Hotel był częściowo odremontowany, niestety te stare elementy w pokoju i na zewnątrz sprawiały dość marne wrażenie. Dużym plusem jest obsługa, bardzo sympatyczna i pomocna. Jedzenie niestety w dużej mierze słabe, monotonne i generalnie nieciekawe. Lokalne przysmaki w śladowych ilościach. Położenie hotelu jest naprawdę dobre, blisko plaży, promenady i pobliskich sklepów. Zejście do plaży po schodach. Wycieczka organizowana przez rainbow (gran tour) okazała się ogromnym rozczarowaniem i jedynie szansą na zakupy. Przystanki inne niż zakupy trwały zaledwie 10 /20 min, a te na zakupy ponad godzinę. Pani przewodnik głównie opowiada o roślinności. Jesli poprawi się jedzenie i wycieczki to ocena z pewnością byłaby wiele lepsza.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia bora continental

    Rafał 27.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Znane miejsce ,bez zastrzeżeń . Wszystko super oprócz oczywiście zajętych leżaków tych w słońcu już od 6 rano

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Lat 33 I 38

    Kasia 11.11.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel doskonale położony blisko plaży choć my I tak chodziliśmy do maspalomas oddalonego ok 20 min pieszo od hotelu,gdzie plaza była bajeczna.Jedzenie zimne (niezaleznie o ktorej by sie nie poszlo)i praktycznie każdego dnia takie samo.Pokoj dostaliśmy na 1 piętrze od wejścia głównego brak klimatyzacji nie był tak uporczywy gdyż byliśmy w listopadzie.Minus taki że przy otwartym balkonie człowiek się czuł jakby po pokoju jeździły autobusy i autokary bardzo głośno!.Pokój bardzo czysty i ładny widac że świeżo odnowiony.woda w basenie lodowata a w jacuzzi to juz nie wspomne lodowata!!!!reszta opini poszczególne opisana ponizej

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    tylko trzy

    Anna 09.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Dałam 3 gwiazdki, bo na tyle oceniam ten hotel i nic więcej, niby po remoncie, ale tego nie widać, poza tym to co jest najgorsze w pobycie to ostatni dzień, bo w momencie wymeldowania o 12 w dzień przez 12 godzin (samolot do W-wy jest o 12 w nocy) jest się bez wyżywienia, hotel pozbawia możliwości zjedzenia lunchu czy kolacji mimo, a kolacja się należy, bo pierwszego dnia przylot jest o 22.00, a meldowanie o 15. Rainbow o tym wie, jednak rezydent po moim pytaniu, co w takiej sytuacji zaproponował mi wyjście na miasto do restauracji lub wykupienie wycieczki ostatniego dnia, w której jest kolacja....... z tego powodu nie polecam tego hotelu osobom lecącym z W-wy. Druga przykra sytuacja to kasowanie dodatkowej opłaty 10EU za noc za wyższe (od 4) piętra w hotelu. Ale wybiórczo część gości dostała pokoje na 5 piętrze z automatu bez żadnych opłat. Bardzo słabe praktyki stosuje ten hotel. Plusem jest różnorodne wyżywienie, lokalizacja i to, że zabierają ręczniki z leżaków na basenach jeśli za długo nie ma właścicieli. Hotel ma 3 baseny dość dużo miejsca i wybór jest wybór. Baseny nie są czyszczone codziennie więc w wodzie jest brudno. Pokoje mają małe szafie na dwa tygodnie dla dwóch osób brakuje miejsca. Plaża nie jest daleko jednak ciemna, ciemny błotnisty piach. Nie polecam wycieczki do Las Palmas stracone pieniądze, poza tym inne ok, warto pojechać do Palmitos Park samemu autobusem, bardzo miłe miejsce.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Niestety znaczne obniżenie standardu mimo remontu

    Monika 19.12.2018 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel niestety przestaje zachowywać dotychczasowy standard. Po remoncie a w zasadzie po odświerzeniu bo tak to powinno się nazwać zapanowała taniość z IKEA. Teraz restauracja wyglada jak stołówka zakładowa, zniknęły białe obrusy, są za to papierowe podkładki, nawet przy kolacji gdzie wymagany jest strój wieczorowy co jest teraz dość śmieszne, Ponadto znacznie okrojone menu i już nie tak smaczne jak dotychczas,po prostu zwykle i dość monotonne. Brak filiżanek do kawy i zastąpienie ich papierowymi kubkami w lobby to już przesada ! Animacje to obecnie zwykły dudel i pajacowanie przy głośnej muzyce nic po zatem, nie ma już przedstawień teatralnych z choreografia i sceneria ☹️ A zdjęte zadaszenie z nad niby sceny roznosi niebywały hałas na cały hotel. Pokoje sprzątane pobieranie, trzy dni nie umyte lustra mimo widocznych zabrudzeń, w pokoju odmalowane na biało stare szafy wymieniona wannę na tani prysznic i pozostawione odszypane zlewy to cały remont. A i jeszcze zamiast szafek nocnych „ taborety” z Ikea na których nie wiele się mieści. Szkoda to był hotel do którego wielokrotnie wracaliśmy co roku teraz stracił wiele na swoim standardzie mimo „ remontu”.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem