Opinie o Abora Continental

5.4/6 (281 opinii)

Kategoria lokalna 3.5

5.4/6
281 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    pobyt

    Hotel położony niedaleko oceanu i pięknej kamiennej promenady. (2 minuty spacerem). Miła, profesjonalna i dyskretna obsługa. Bardzo profesjonalna opieka rezydenta który ma bardzo dużą wiedzę o wyspie. Polecamy również wycieczki fakultatywne: Rejs pod żaglami 5 godzinny , objazd Gran Canarii z przewodnikiem. Biuro Rainbow jak zwykle w 100% profesjonalne. Polecamy.

    Tomek - 18.09.2019

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Abora Continental Gran Canaria

    Wspaniała pani rezydent, obsługa w biurze podróży także super. Jedyne do czego moznaby się przyczepić to posiłki w hotelu Abora Continental (mogłyby być bardziej zróżnicowane ) i więcej zjeżdżalni i atrakcji dla dzieci (porządny plac zabaw, piaskownica itp).

    Marta S - 26.04.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Tygodniowy pobyt

    Hotel bardzo ładny, jedzenie dobre. Baseny nieco zimne, ale byłem w Grudniu. Animatorzy bardzo przyjaźni, ale brakowało wieczornych imprez.

    Ireneusz - 29.12.2019

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Abora Continental

    Spędziliśmy z żoną tygodniowy urlop w tym hotelu. Hotel w super położeniu, blisko do promenady prowadzącej nad ocean, dookoła knajpy, sklepy i apteka. Sam hotel niestety absolutnie nie zasługuje na 3,5 gwiazdki. Konieczne jest przeprowadzenie remontu w budynku, ponieważ dużo rzeczy jest zniszczonych i zwyczajnie starych. Pokoje kompletnie nie są wygłuszone, co powoduje że odgłosy z korytarza czy sąsiednich pokoi mocno słychać. Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna. Jedyny minus to sprzątanie pokoi od 8 rano. Brak wygłuszenia nie pozwala spać już od tej godziny, bo Panie odkurzają i sprzątają, więc jest głośno. Ręczniki wymienione zostały raz na tydzień pobytu. Jedzenie- bardzo monotonne. My jedliśmy tylko śniadania i obiadokolacje i na te posiłki nie było żadnej różnorodności. Mało owoców morza, brak regionalnych dań. Nad basenem cały dzień są animatorzy, a wieczorem zapewniają atrakcje dla gości w postaci występów taneczno- muzycznych. Animacje te są dość przeciętne.

    Radosław, Warszawa - 11.11.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem