Opinie klientów o Abora Continental

5.4 /6
260 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Andrzej, Warszawa 21.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Czy Abora Continental to hotel dla aktywnego singla?

Pojechałem jako singiel. Hotel zdecydowanie lepiej wygląda w środku niż z zewnątrz. Przyjemnie urządzone pokoje, ładna restauracja. Teren zewnętrzny z basenem dobrze zagospodarowany choć zbyt mało leżaków. W czasach pandemicznych warto brać pod uwagę czystość i prewencję personelu, a tu chyba już wszyscy zapomnieli jak było w pandemii. Wielokrotnego użytku podkładki na stolikach w restauracji (kolorowe i ładne ale nie praktyczne) wycierane ściereczką przez kelnera po każdym gościu. Niestety bez ich wymiany lub dezynfekcji. Sztućce układane bezpośrednio na te podkładki, co nie powinno mieć miejsca. Sprawdziłyby się jednorazowe podkładki np. papierowe. Swego rodzaju zmorą w hotelu typu All Inclusive jest chyba celowy, limitowany dostęp do wody pitnej. Można nalać sobie wodę z dystrybutora do kubeczka ale już nie do bidonu/butelki. W pokojach woda nie była uzupełniana i jak zauważyłem, wielu gości kupowało wodę w pobliskim markecie i przynosiło do pokoju. Zależało mi na hotelu z siłownią. Owszem było coś na jej kształt. Trzy urządzenia na krzyż. Zdekompletowane zestawy ciężarów. Pomieszczenie małe i duszne z wielkimi oknami od południa nagrzewającymi pomieszczenie. Do tego bez lustra. Tak jakby hotel na siłę chciał mieć siłownię ale ona sama w sobie każdego zniechęca. Nie skorzystałem ani razu. Odradzam branie tego „atutu” pod uwagę przy wyborze miejsca zakwaterowania. Atrakcje wieczoru mało wyszukane. Dla chcących się rozerwać na miejscu pozostawało oglądanie średniej jakości pokazów i występów muzycznych na scenie. Przy tej okazji tworzyły się ogromne kolejki do baru. To mogło zniechęcać. Reasumując hotel jest przyjemny, dobrze położony blisko plaży, z niezłą infrastrukturą. Okna pokoi w większości skierowane na południe na spokojne rondo i ulicę. Dla aktywnych warto wypożyczyć rower (hotel ich nie oferuje) i zwiedzać okolicę jak już zabraknie leżaków przy basenie 😊

4.5/6

MARZENA MARIA, Bydgoszcz 14.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Czerwiec 2024

Pobyt w hotelu Abora Continental na Gran Canarii był bardzo udany. Czystość w hotelu jest na najwyższym poziomie, a pokoje są sprzątane codziennie. Śniadania oferowane są w stałym menu, co może być nieco monotonne, jednak obiady i kolacje są urozmaicone. Hotel jest położony blisko piaszczystej plaży (ciemny piasek), co stanowi dużą zaletę. Niestety, na basenie często występuje problem z dostępnością leżaków, co może być uciążliwe. Wyspa Gran Canaria jest pełna atrakcyjnych miejsc do zwiedzania, co zachęca do aktywnego spędzania czasu poza hotelem. jedyne co ro brakło nam trochę słonecznej pogody ale na to hotel nie ma wpły.

4.0/6

Ewa, Warszawa 10.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Pobyt hotel Abora Continental w Maspalomas 31.10-07.11.2023

Nasza opinia o hotelu 1/ pokoje - przydzielony pokój na III p. w bocznym, zachodnim skrzydle bardzo ciemny i w dzień i w nocy. W dzień nie dociera tam światło. Zastosowano w nim tylko boczne oświetlenia przy łóżkach z energooszczędnymi żarówkami i jedna stojąca lampa w pokoju. Dla osoby słabiej widzącej zdecydowanie nieodpowiedni pokój. Zamiana na inny dopiero byłaby możliwa po 2 dniach z dopłatą 20 Eur. W wyposażeniu pokoju kącik kawowy z lodówką i czajnikiem elektrycznym. W pokoju szafa ale brak jakichkolwiek półek na położenie rzeczy. Brak krzeseł. Można ewentualnie przenieść foteliki plastikowe z tarasiku. Plus za świetnie zaprojektowane odpływy w kabinach prysznicowych - co się bardzo rzadko zdarza. Pokoje codziennie sprzątane, 2/ obsługa w hotelu i restauracji bardzo uprzejma i pomocna. W hotelu 3 windy które sprawnie zabierały gości. 3/ wyżywienie - w naszej ocenie w porządku. Codziennie ciepły i zimny bufet i owoce podczas wszystkich posiłków. Jedynie zbyt ubogi bufet hotelowy w czasie zamknięcia restauracji - zawsze 1 rodzaj małych ciasteczek francuskich na słodko i dwa rodzaje kanapek jak dla nas niesmacznych 4/ rezydentka p. Agata - miła, uprzejma, operatywna. Niestety nie powiedziała na pierwszym spotkaniu, że wyłącza Whatsappa w telefonie i w ten sposób nie należy się z nią kontaktować. Zaoszczędziłoby to niepotrzebnego czekania na jej oddzwonienie, 5/ położenie - zachodnie skrzydło boczne h. Abora przy bardzo głośnej, ruchliwej ulicy. Natomiast ogromny plus za położenie pod względem skomunikowania z każdą stroną miasta i całą wyspą. Bardzo blisko - ok. 5 min na piechotę -przystanek autobusowy i dworzec autobusowy. Blisko do sklepów, supermarketów w tym SPAR. Blisko promenada nadmorska i różne restauracyjki, 6/ plaża - plaża w niedalekiej odległości od hotelu ale osiągalna dopiero po pokonaniu ogromnej ilości schodów. Nie jest to więc hotel odpowiedni dla osób słabo - lub niesprawnych chcących korzystać z plaży, 7/ sport i rozrywka - nie zauważyliśmy zajęć sportowych w ciągu dnia ponieważ przebywaliśmy jak najwięcej poza terenem hotelu. Basen bardzo oblegany. Już przed śniadaniem ludzie biegli z ręcznikami, aby zarezerwować leżaki. Puszczana muzyka na terenie basenu bardzo głośna ale jest to już chyba zwyczaj we wszystkich miejscach. Wieczorne animacje były wg. nas na słabym poziomie i bardzo głośne. Hotel nie ma wewnętrznej sali widowiskowej. W związku z tym, podczas zimnych lub deszczowych wieczorów animacje są odwoływane. Goście hotelowi tłoczą się w holu i starają się umilać sobie czas popijając drinki, 8/ nie wypowiadam się na temat animacji dla dzieci gdyż ten temat mnie nie interesował. Reasumując: hotel Abora Continental uważam za niezły. Ze względu na bliskość przystanków autobusowych jest odpowiedni dla osób, które mają w planach zwiedzanie różnych zakątków wyspy. Szkoda, że śniadania wydawane są bez wyjątków dopiero od 8.00 . Uczestnicy wycieczek startujących krótko po tej godzinie muszą wyruszać o tzw. "suchym pysku". Oferta restauracji jest niezła i nie stoi się długo w kolejkach po dania. Pokoje z ubogim wyposażeniem, szczególnie oświetleniem w pokoju.

4.0/6

Anna, Marki 13.01.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Dobry hotel ale bez luksusów

Obsługa - bardzo miła, pomocna Basen - zimna woda w basenie, leżaki zajmowane przez gości od godziny 6 rano. Ekspozycja zachodnia położenia basenu dlatego w trakcie dnia niewiele jest miejsc nad basenem na leżakach gdzie można sie opalać na nasłonecznionym miejscu. Pokoje - czyste, nowoczesne, codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki Hotel - przy zameldowaniu pobierana jest od każdego pokoju kaucja w wysokości 50E Jedzenie - monotonne, przeciętne Plaża - łada, szeroka, w niedalekiej odległości od atrakcji turystycznej jaką są wydmy Dunas de Maspalomas . odległość hotelu do plaży bardzo bliska, wzdłuż plaży fajna promenada do spacerów lub joggingu Pogoda - teraz w styczniu było bardzo ciepło, około 24-26 stopni. Poranki i wieczory chłodne gdy spadała temperatura, wietrznie. Miasteczko - turystyczne, z chińskimi straganami.
159606165
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem