Opinie klientów o Abora Continental

5.4 /6
260 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Maria 30.04.2017
Termin pobytu: listopad 2017

Wspaniały pobyt na zielonej wyspie

Udany pobyt !!!!!!!!!!!!!!!!

4.0/6

Monika, Katowice 31.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Całkiem nieźle

W hotelu większość gości to 50+ Niemcy i Anglicy i na takich właśnie starszych jest nastawiony hotel, raczej nie jest to hotel dla dzieci, jedyną atrakcją dla dzieci było 20 minutowe mini-disco ale to raczej rozrywka dla malutkich dzieci. Bardzo brakowało mi podgrzewanego basenu, który miał być w ofercie, woda we wszystkich basenach pod koniec maja była zimna. Hotel położony jest przy ruchliwej ulicy, więc w pokoju było bardzo głośno przy otwartych oknach, po zamknięciu było ok. Obsługa w hotelu na najwyższym poziomie, wszyscy byli uśmiechnięci i bardzo mili. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, codziennie można było jeść coś innego . Nie było tłumów w jadalni, obsługa na bieżąco donosiła nowe i brakujące potrawy. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Całą dobę przy wejściu dostępne są przekąski (kanapki i ciasta) i napoje ( w tym kawa, gorąca czekolada, mleko itp.) Przy basenie o 8 rano Niemcy zaczynali sprint do zajęcia leżaków ale cały dzień można było znaleźć jakieś wolne leżaki (chyba , że ktoś musi leżeć nad samym basenem ;-) Animacje na bardzo słabym poziomie, jakieś muzyczne quizy dla Anglików. Okolica bardzo ładna, bardzo długa promenada którą można spacerować godzinami. W okolicy jest kilka plaż- na najbliższej jest ciemny piasek ale można pójść 10 minut dalej i już jest jasny, ładniejszy. Jestem zadowolona z wyboru.

3.5/6

Waldemar Paweł, Marki 05.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

było fajnie

wszystko super poza opieką rezydentki która nie reagowała na potrzeby klientów a w przypadku anulacji wycieczek fakultatywnych swoim zachowaniem zaogniła sytuację a nie uspokoiła

3.5/6

Monika, 02-777 02.09.2022

Hotel na 4*, ale okolica średnia

Hotel nowocześnie wykończony, szczególnie w recepcji, w barze i restauracji. Pokoje również są odnowione, chociaż nie są zbyt duże. Wada pokoju - brak jakiegoś blatu, na którym można położyć rzeczy. Basen - są dwa - duży główny z muzyką i mniejszy. Baseny czyste, leżaki wygodne. Leżaki trzeba rezerwować o godz 8.00, później może być problem z dostępnością., ale jeśli nie ma Cię na basenie dłuższy czas, to ochrona zabiera ręczniki, więc nie ma rezerwacji no limit. Jedzenie smaczne i spory wybór zarówno na śniadanie jak i lunch i kolację. Są kolacje tematyczne w różne dni tygodnia. Cieszyło mnie to, że na lunch nie wpuszczali w niepełnym ubraniu, jak to często turyści robią, że wprost z basenu idą na obiad. Sam hotel oceniam pozytywnie, ale Playa del Ingles już nie bardzo, miasto swoje lata świetności miało za sobą w latach '90, teraz to w niektórych miejscach ruina po starych barach i dyskotekach. To mnie zawiodło. Za dużą wadę uważam to, że w nocy w dniu przylotu nie było jedzenia, mogliśmy zjeść zimne kanapki z ogólnego baru, ale przejęła je młodzież wracająca akurat z dyskoteki, dla przylatujących nocnym lotem nie było nic pozostawionego w pokoju czy w restauracji. W dniu wylotu również nie było miło, lunch, a tym bardziej kolacja już nie przysługiwały.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem