Opinie o Abora Continental

5.4/6 (281 opinii)

Kategoria lokalna 3.5

5.4/6
281 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Pobyt hotel Abora Continental w Maspalomas 31.10-07.11.2023

    Nasza opinia o hotelu 1/ pokoje - przydzielony pokój na III p. w bocznym, zachodnim skrzydle bardzo ciemny i w dzień i w nocy. W dzień nie dociera tam światło. Zastosowano w nim tylko boczne oświetlenia przy łóżkach z energooszczędnymi żarówkami i jedna stojąca lampa w pokoju. Dla osoby słabiej widzącej zdecydowanie nieodpowiedni pokój. Zamiana na inny dopiero byłaby możliwa po 2 dniach z dopłatą 20 Eur. W wyposażeniu pokoju kącik kawowy z lodówką i czajnikiem elektrycznym. W pokoju szafa ale brak jakichkolwiek półek na położenie rzeczy. Brak krzeseł. Można ewentualnie przenieść foteliki plastikowe z tarasiku. Plus za świetnie zaprojektowane odpływy w kabinach prysznicowych - co się bardzo rzadko zdarza. Pokoje codziennie sprzątane, 2/ obsługa w hotelu i restauracji bardzo uprzejma i pomocna. W hotelu 3 windy które sprawnie zabierały gości. 3/ wyżywienie - w naszej ocenie w porządku. Codziennie ciepły i zimny bufet i owoce podczas wszystkich posiłków. Jedynie zbyt ubogi bufet hotelowy w czasie zamknięcia restauracji - zawsze 1 rodzaj małych ciasteczek francuskich na słodko i dwa rodzaje kanapek jak dla nas niesmacznych 4/ rezydentka p. Agata - miła, uprzejma, operatywna. Niestety nie powiedziała na pierwszym spotkaniu, że wyłącza Whatsappa w telefonie i w ten sposób nie należy się z nią kontaktować. Zaoszczędziłoby to niepotrzebnego czekania na jej oddzwonienie, 5/ położenie - zachodnie skrzydło boczne h. Abora przy bardzo głośnej, ruchliwej ulicy. Natomiast ogromny plus za położenie pod względem skomunikowania z każdą stroną miasta i całą wyspą. Bardzo blisko - ok. 5 min na piechotę -przystanek autobusowy i dworzec autobusowy. Blisko do sklepów, supermarketów w tym SPAR. Blisko promenada nadmorska i różne restauracyjki, 6/ plaża - plaża w niedalekiej odległości od hotelu ale osiągalna dopiero po pokonaniu ogromnej ilości schodów. Nie jest to więc hotel odpowiedni dla osób słabo - lub niesprawnych chcących korzystać z plaży, 7/ sport i rozrywka - nie zauważyliśmy zajęć sportowych w ciągu dnia ponieważ przebywaliśmy jak najwięcej poza terenem hotelu. Basen bardzo oblegany. Już przed śniadaniem ludzie biegli z ręcznikami, aby zarezerwować leżaki. Puszczana muzyka na terenie basenu bardzo głośna ale jest to już chyba zwyczaj we wszystkich miejscach. Wieczorne animacje były wg. nas na słabym poziomie i bardzo głośne. Hotel nie ma wewnętrznej sali widowiskowej. W związku z tym, podczas zimnych lub deszczowych wieczorów animacje są odwoływane. Goście hotelowi tłoczą się w holu i starają się umilać sobie czas popijając drinki, 8/ nie wypowiadam się na temat animacji dla dzieci gdyż ten temat mnie nie interesował. Reasumując: hotel Abora Continental uważam za niezły. Ze względu na bliskość przystanków autobusowych jest odpowiedni dla osób, które mają w planach zwiedzanie różnych zakątków wyspy. Szkoda, że śniadania wydawane są bez wyjątków dopiero od 8.00 . Uczestnicy wycieczek startujących krótko po tej godzinie muszą wyruszać o tzw. "suchym pysku". Oferta restauracji jest niezła i nie stoi się długo w kolejkach po dania. Pokoje z ubogim wyposażeniem, szczególnie oświetleniem w pokoju.

    Ewa, Warszawa - 10.11.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    26/30 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobry hotel ale bez luksusów

    Obsługa - bardzo miła, pomocna Basen - zimna woda w basenie, leżaki zajmowane przez gości od godziny 6 rano. Ekspozycja zachodnia położenia basenu dlatego w trakcie dnia niewiele jest miejsc nad basenem na leżakach gdzie można sie opalać na nasłonecznionym miejscu. Pokoje - czyste, nowoczesne, codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki Hotel - przy zameldowaniu pobierana jest od każdego pokoju kaucja w wysokości 50E Jedzenie - monotonne, przeciętne Plaża - łada, szeroka, w niedalekiej odległości od atrakcji turystycznej jaką są wydmy Dunas de Maspalomas . odległość hotelu do plaży bardzo bliska, wzdłuż plaży fajna promenada do spacerów lub joggingu Pogoda - teraz w styczniu było bardzo ciepło, około 24-26 stopni. Poranki i wieczory chłodne gdy spadała temperatura, wietrznie. Miasteczko - turystyczne, z chińskimi straganami.

    Anna, Marki - 13.01.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt wakacyjny

    Pobyt udany z małymi minusami.Hotel czysty, odnowiony,strefa basenowa bez zastrzeżeń. Wybór jedzenia duży. jednak jest mało smaczne. Animacji wieczornych BRAK. Miasto bardzo ładne, plaże brzydkie, żadna nas nie zauroczyła.

    DARIUSZ, WARSZAWA - 27.08.2021

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Zadowalająco

    Hotel na pierwszy rzut oka z zewnątrz lekko odstrasza. Po wejsciu do srodka miłe zaskoczenie. Odnowiony nowoczesny desing. Czysto schludnie serwis sprzatajacy codziennie wymiana recznikow. Jedzenie urozmaicone. Jedyny minus za brak wody w pokoju.

    Cecylia, Nysa - 07.11.2021

    4/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem