Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt ogólnie udany. Pokój z widokiem na ocean na 4 piętrze.Duży, przestronny.Jedyny mankament, balkon nad barem, co nie jest komfortowe w przypadku pijanych, wrzeszczących Anglików, którym wydawało się, że są sami. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone. Kelnerzy mili, obrotni. Na pochwałę zasługuje obsługa baru ! Wieczorne koncerty również godne pochwały. Można było potańczyć. Plaża ok aczkolwiek w sobotę i niedzielę , masakra. Skorzystaliśmy z dwóch wycieczek objazdowych po wyspie. Polecamy! Byliśmy zachwyceni wycieczką w małym gronie tzw. Vip, którą prowadził Pan Mariusz, Polak mieszkający na Gran Canarii od 10 lat. Jesteśmy zachwyceni !!! Pan Mariusz to osoba uśmiechnięta, miła z dużą wiedzą i co ważne wspaniały kierowca. Dzięki Panu Mariuszowi mogliśmy dotrzeć w miejsca trudno dostępne. Z całego serca polecamy Pana Mariusza. Jak wycieczka to tylko z tą osobą. Rezydentka, której praktycznie nie było, mało kompetentna.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wylot nawet tylko na 8 dni na tą wyspę spowodował, że lato w tym roku było bardzo długie. Hotel super, okolica też, wszędzie blisko i przyjaźnie dla turysty. Obsługa całego hotelu bez uwag i na nawyższym pozimie. Boję się nawet dalej wychwalać pobyt w tym hotelu z obawy, że kiedyś może nie być wolnego miejca dla nas z żoną. :-)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko było b. Dobrze . Hotel mimo późnego przybycia ugościć nas kolacja Mogliśmy przy wyjeździe, bardzo późnym korzystać z infrastruktury hotelowej .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu przyjemny, ocean szumiał, baseny dostępne, widok odprężający. Obok hotelu ścieżka, którą można biegać i spacerować. Sam obiekt ok, tylko biuro nie informuje, że mężczyźni na kolację muszą mieć długie spodnie, co latem jest nieoczywiste. Musieliśmy kupić w Maspalomas, bo w pobliżu nic nie było. Jedzenie -śniadanie ok, kolacja raczej niesmaczna mimo różnorodności i starań kuchni. Obsługa miła, pomogli usunąć lub zamaskować fetor z klimatyzacji (trochę pod koniec pobytu było znów czuć)- nie polecam pokoju 332 . Okolica spokojna, blisko komunikacja publiczna, można podjechać w różne miejsca, zwiedzać, można pożyczyć samochód, tuż obok małe centrum handlowe. Na duży minus rezydentka, zbyła nas już na lotnisku, nie chciała przyjechać na spotkanie organizacyjne(byliśmy w hotelu tylko my z Rainbow). W czasie spotkania nie przedstawiła żadnych informacji o atrakcjach, obyczajach, sytuacji w hotelu (na przykład o wymaganym stroju formalnym na kolacji, czy zasadach opuszczania hotelu). Zapytała od razu czy mamy jakieś pytania, a potem potraktowana nas z góry, prowadząc rozmowę jak z dziećmi, poprawiajac błędy językowe i bagatelizując problemy. W zasadzie ograniczyła się do podania terminów transferu. Nigdy nie spotkałam się z rezydentem, który nie ma nic do powiedzenia na temat kraju, w którym rezyduje. I choćby zasugerowania atrakcji w najbliższej okolicy. Przykro, że trafiłam na kogoś takiego podczas pierwszego pobytu na Wyspach Kanaryjskich. Na następne wyspy planuję pojechać, ale na pewno nie z Rainbow.