Kategoria lokalna 4
6.0/6
Cały pobyt daje 6 ,jedyny minus daje za zmiane daty wycieczki fakultywnej .zaplanowałem wycieczki co drugi dzień pobytu zeby mieć dzień na odpoczynek, bez porozumienia ze mną biuro zmieniło date i dwie wycieczki były jedna po drugiej od godzin ranych do wieczora i to jest minus dla biura ,a cały pobyt uwazam za SUPER
Andrzej, Włocławek - 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
9/12 uznało opinię za pomocną
6.0/6
W styczniu wykupiłem wczasy… Dziś - pandemia – ciężkie czasy! Był telefon: Proszę Pana! Nastąpiła drobna zmiana. Miał być - Mirador (gwiazdek trzy), Ale zamknięty na długie dni. W jego miejsce (tu zysk spory) - Cztery gwiazdki – Don Gregory! Sieć By Dunas – dobrze znana I wspaniale oceniana! - Hotel tuż nad oceanem! Pojechałem - byłem PANEM; Pokój duży, co się śni, Balkon, klima, płaski TV. Piękny widok i szum fal… Przyznam – wracać było żal!!! Wyjazd był z biurem Rainbow (dla mnie - nie pierwszy raz). Wszystko dopięte, bardzo miła, fachowa obsługa tu – w Polsce i tam – na Gran Canarii. Przelot zgodnie z planem. Na lotnisku na Gran Canarii szybka i sprawna obsługa. Po ok. 40 minutach byłem w hotelu Don Gregory by Dunas. Bardzo miła pani w recepcji (Franceska) szybko mnie obsłużyła wyjaśniając wszelkie szczegóły. Otrzymałem pokój 508. Okazało się, że wszystkie pokoje są takie same (prócz rodzinnych apartamentów) i wszystkie mają balkony z widokiem na ocean. W ramach all inclusive były trzy posiłki (z napojami – piwo, wino cola, woda). Codziennie coś grillowanego. Ja zajadałem się rybami; dorsz, dorada i inne. Sałatki, owoce i ciastka na małych talerzykach. Podczas posiłków napoje podają przemili kelnerzy - tu pozdrawiam panią imieniem ROSA (imion innych także bardzo sympatycznych nie pamiętam). Od godziny 10 do 24-tej czynny bar przy basenie. Nie było żadnego tłoku. Może dlatego, że w tym hotelu, który może pomieścić nawet ok. 800 osób, było nas (głównie Hiszpanie, kilkoro Polaków) może - w szczycie ze 40 osób. W barze – napoje bezalkoholowe (kawa, herbata, cola, sprite) oraz piwo, wina, szampany i dobrych marek mocniejsze alkohole, a z nich drinki. Obsługa w barze – również przemiła. Raz w tygodniu można było zapisać się do restauracji na kartę (czynna w weekendy), oraz (także w weekendy) – do spa. Tutaj przez godzinę – jacuzzi, prysznic masujący i sauna. Przed oknami pokoi – basen z leżakami i parasolami, z widokiem na ocean i… szumem fal. Do oceanu było tylko 100 metrów (od baru). Plaża z ciemnego piasku ok. 400 metrów długości, łagodne zejście do wody. Pokoje codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki, co dwa, trzy dni zmieniana pościel. Codziennie dostarczane (w małych fiolkach) – szampon, balsam i płyn do kąpieli. W holu hotelowym, przy barze, w restauracji – obowiązują maseczki. Podobnie – w maseczkach chodzi się po deptaku i ulicach. Co jakiś czas widać policję sprawdzającą zdyscyplinowanie… W weekendy wieczorem – drobne występy; muzyka na żywo, śpiew. W budynku hotelowym znajduje się butik, który kilkakrotnie reklamował się przy basenie – „rewią mody”. W pobliżu hotelu jest centrum handlowe, ale – niestety – wiele sklepów jest nieczynnych. Po prostu jest bardzo mało wczasowiczów – generalnie nie ma Niemców, Anglików, Rosjan… W ogóle – tragicznie wyglądają ogromne hotele w których nie ma gości. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne – to ja skorzystałem z „objazdówki” z wizytą w zakładzie produkującym rum. (Opisy trasy wycieczki są na stronie RAINBOW). Byłem bardzo zadowolony z tej wycieczki – przewodniczka wspaniała; miła, o ogromnej wiedzy i wspaniale zorganizowana! Na koniec – rezydent – pan Mariusz SMSem dał znać o godzinie wyjazdu z hotelu. Z lotem powrotnym był trochę kłopot… Zmienny wiatr powodował problemy ze startem. No, ale bezpiecznie przylecieliśmy do Warszawy i to zgodnie z planem.
Marek, Lublin - 30.10.2020
28/30 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Nasz wyjazd oceniamy na 5+! Wybór hotelu położonego na plaży był strzałem w dziesiątkę .Pozwoliło to nam cieszyć się widokiem oceanu każdego dania. Widok z tarasu pokoju zapadnie nam na długo w pamięci. W hotelu mieliśmy okazję spróbować tradycyjnych Kanaryjskich potraw które były staranne przygotowane. Obsługa hotelu była na najwyższym poziomie. Cały wyjazd był idealnym połączeniem relaksu i przygody, a wspomnienia z tego miejsca na pewno zostaną z nami na długo.
Mateusz, Górki Wielkie - 11.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Bardzo udany wyjazd. Dziękujemy firmie Rainbow , że nawet w sytuacji pandemicznych problemów świetnie potrafiła zareagować. Chodzi nam o to, że strona hiszpańska nie otworzyła wybranego przez nas hotelu. Natomiast Rainbow zaproponował nam inny który okazał nie mniej atrakcyjny. Świetne warunki , miły i zawsze dostępny rezydent. Podczas pobytu miła niespodzianka. Miałem urodziny, w prezencie dostaliśmy wieczór w hotelowym drink barze, szampan i drinki.
Joanna, Legionowo - 04.07.2021
11/12 uznało opinię za pomocną