Opinie o Green Field

Kategoria lokalna: 3

4.7/6
(64 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Green Field

    Iwona, Kraków 30.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel ok, ale wyżywienie dramat. Dawno nie spotkałam się z tak małym wyborem jedzenie u taką niską jakością produktów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt Playa del Indles -pażdziernik 2025

    Grzegorz, - 14.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Ogólnie wrażenie pozytywne, jedzenie dobre, pokój hotelowy do lekkiego odświeżenia, głośni angole przy barze podczas występów, plaża ujdzie,wycieczka tour - udana.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Green Field Hotel - Gran Canaria

    Bartosz 02.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel Green Field na Gran Canarii to miejsce, które ma potencjał, ale ewidentnie potrzebuje… solidnej kawy i remontu. Śniadania niestety rozczarowują – jeśli ktoś liczy na kulinarny początek dnia, to raczej poczuje się jak na diecie pudełkowej sprzed dekady. Codziennie to samo, bez polotu i smaku. Pokoje? Sprzątane z częstotliwością, która przypomina mi relacje z dalekimi znajomymi – niby kiedyś były, ale już nie wiadomo kiedy znów się pojawią. Cały hotel woła o lekkie odświeżenie – może farba, może nowa wykładzina, może… odrobina miłości? Na plus – lokalizacja. Green Field to dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Blisko do przystanków, sklepów, plaży i różnych atrakcji. Jeśli ktoś planuje większość czasu spędzać poza hotelem, a wieczorem po prostu wrócić, zamknąć oczy i udawać, że to tylko sen – da się przeżyć. Ocena? 3 na szynach. Z sympatii – ale z przymrużeniem oka;) Gran Canaria PIĘKNA!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    nie polecam

    janusz, zgórsko 12.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    hotel lata świetności ma już bardzo dawno za sobą .jeżeli miałbym polecić go komukolwiek to bym nie polecił.hotel przy ruchliwym centrum maspalomas ,trochę hałaśliwie ale to nie jest dla wszystkich nieprzyjemne,nam z żoną akurat to akurat bardzo nie przeszkadzało.natomiast posiłki i restauracja w której te posiłki podawano ,tragedia!!!.po prostu komunistyczna stołówka .jedzenie niesmaczne i bardzo mały wybór j dań ,.zarówno w czasie obiadokolacji jak i śniadania.zapachy unoszące się w powietrzu podczas posiłków przyprawiały o mdłości . była to niska piwniczna sala bez okien (jedyne przeszklenie to wejście).pokoje w miarę czyste a w łaźience lynoleum którego lata świetności minęły bardzo dawno temu ( a i jakeś karaluchy też się pojawiły).ogólnie nie polecam , nawet za jakieś mniejsze pieniądze z last minute.nie warto psuć sobie wakacji. janusz ..

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Raczej pozytywna, ale z dużym niesmakiem

    ROBERT, WARSZAWA 14.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wypoczynek ok, ale biorąc pod uwagę, że podczas 7 dniowego wypoczynku przez 3 dni nie mieliśmy swoich bagaży to wygląda to słabo, naprawdę bardzo słabo. Wiem, że to nie bezpośrednia wina Rainbow, ale linii lotniczej EnterAir, jednakże podpisywałem umowę z Rainbow, a nie z EnterAir i nie miałem żadnego wpływu na wybór przewoźnika przez Rainbow. Wygląda na to, że EnterAir jest linią o słabej renomie, co niestety odbija się na ogólnym zadowoleniu, albo niezadowoleniu usługi kompleksowej świadczonej przez Rainbow

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ile gwiazdek taki standart

    JAROSLAW, PASZYN 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel średni nie dla każdego, jeżeli szukasz taniego hotelu z dobrym jedzeniem i ma on służyć do przespania się w godzinach wczesno porannych bo będziesz imprezował na mieście to możesz rezerwować , po wyjściu z hotelu za drzwiami pub z muzyką na żywo (fajnie grają) do 12-1:00 w nocy, 20 metrów dalej przez ulicę kolejne restauracje i puby z muzyką + dyskoteka do wyboru do koloru. Jak będziesz się kładł o 22:00 to zabierz korki do uszu bo się nie wyśpisz w piątek do 05:00 hotel dudnił muzyką nawet nie wiem z której strony. Basen mały (na zdjęciach wydaje się większy) nic specjalnego w Polsce mamy lepsze nawet drinka nie można się napić na leżaku nie mówiąc przy basenie bo zaraz obsługa przychodzi i przegania lepiej chodzić nad ocean Blisko na plażę dwie przecznice i jesteś na promenadzie Hotel ma już swoje lata, odnowienie chyba polegało na tym że tu i ówdzie wymieniono kabinę prysznicowa czy umywalkę Jak to mówią, „najważniejsze nastawienie”, jestem zadowolony z pobytu byliśmy z imprezową ekipą i pewne rzeczy nie przeszkadzały aczkolwiek drugi raz bym tu nie wrócił, a byłem już w różnych hotelach i krajach

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wypoczynek

    AGATA 12.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jeśli ktoś lubi hotele szarpnięte zębem czasu, vintage z głośną muzyką do 2.00 w nocy to ten hotel jest idealny. Położony w centrum części turystycznej miasta, blisko do plaży i na promenadę. Jest to też hotel dla turystów niewybrednych odnośnie jedzenia, którzy nie szukają wykwintności czy nawet odmienności dań. Część basenowa dla osób, z dużą tolerancją, warto zabrać dużo ręczników aby zakryć lepiące od brudu leżaki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Green Field

    Małgorzata, Poznań 11.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel czysty, z bardzo uprzejmym i uśmiechniętym personelem. Położony około 7-10 minut spacerkiem do oceanu, w bezpośrednim sąsiedztwie wielu knajp, w których do późnych godzin nocnych gra muzyka na żywo lub jest karaoke. Jeśli ktoś ma problemy z zaśnięciem, zdecydowanie odradzam ten hotel, zamknięcie okien nic nie daje 😉 śniadania bez szału, typowe dla hoteli klasy turystycznej, na kolacje mały wybór, jednak największym problemem jest jakość mięs. Przez cały tydzień tylko raz mięso było w miarę zjadliwe. Opieraliśmy się raczej na ziemniakach, frytkach, makaronach. Jeśli ktoś chce wybrać opcję all inclusive, ten hotel zdecydowanie nie będzie dobrym wyborem. My większość czasu spędzaliśmy poza hotelem, zwiedzając wyspę i do tego żeby się przespać i coś tam zjeść na śniadanie hotel jest wystarczający .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    nieudany pobyt

    Ala Polska 14.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Pogoda burzowa, trudno się oddychało. Pokój na 6 piętrze od ulicy nie pozwalał na nocny wypoczynek. Dwa bary, w hotelu i na przeciwko od godziny 19 do 3 w nocy dawały ponad 100 decybeli. Ciszy nocnej nikt nie respektuje. Jedzenia dużo, ale niskiej jakości. Coś z wędlin przypominające grilowany boczek , było twarde i gumiaste jak opony, nie dało się pogryść. Podawana woda zapewne kranówka, bo miała intensywny smak chloru. Pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników na życzenie. Basen ok. Część leżaków zdecydowanie wymaga mycia. No cóż , niska cena, niski standard.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Tydzień na Gran Canarii

    Adam, Katowice 11.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel Green Fields nie jest najlepszym wyborem. Przydzielono nam pokój w którym sypialnia nie miała okien. Pokój był na pierwszym piętrze z tarasem w stronę głównej ulicy, na której do pierwszej w nocy odbywały się występy na żywo w 4 barach jednocześnie - wszystkie było słychać przez nieszczelne okno tarasowe. Klimatyzacja była w pobliżu aneksu, dlatego zamknięcie drzwi do sypialni w nocy nie wchodziło w grę. Podczas próby zmiany pokoju powiedziano nam, że nie ma takiej możliwości - w mojej opinii kłamstwo mające na celu spławienie gościa - pobyt odbywał się poza sezonem (październik). Śniadania bardzo monotonne, nic poza absolutnym minimum, pod koniec pobytu rezygnowaliśmy z nich bo jedzenia serwowanego przez stołówkę (nie restaurację) nie dało się spożywać przez tydzień. Dodatkowo przy wylocie okazało się, że zabrakło miejsca w samolocie dla jednego z nas - trzeba było czekać na wylądowanie samolotu i zgodę załogi na odblokowanie miejsca zarezerwowanego dla nich - na szczęście to się udało. Piszę o tym ze względu na reakcję rezydentki. Po poinformowaniu jej o zaistniałej sytuacji (telefonicznie, ponieważ nie czekała na lotnisku do końca odprawy), usłyszałem pytanie czy lubię adrenalinę? i czemu ustawiam się na końcu kolejki do odprawy? W sumie było to zabawne ;)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem