Opinie o H10 Costa Mogan

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(88 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Sympatyczne, spokojnem iejsce

    Agata, Warszawa 04.03.2019

    Miły hotel położony z dala od zgiełku, w malutkiej miejscowości. Dla osób szukających wypoczynku, nie imprezy. Dobre jedzenie, bardzo miła obsługa. Goście międzynarodowi. Sam hotel nie jest super nowy, ale wygodny. Obok sklep i apteka. Pod hotelem przystanek autobusowy, z którego można dotrzeć do sąsiednich miejscowości. Spędziliśmy tam tydzień i chętnie wrócę ponownie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Świetny wypoczynek

    Agnieszka, Warszawa 19.11.2019

    Pobyt w Labranda Riviera Marina na Gran Canarii bardzo przyjemny, doskonała obsługa hotelowa i restauracyjna, dobra kuchnia, oczywiście jak na standardy żywienia zbiorowego i all inclusive. Czysto, choć hotel czasy świetności ma za sobą. Ładne otoczenie , szkoda, że woda w basenach chłodna, podobna temperatura jak w oceanie. W sumie wakacje bardzo udane.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    3 osoby 2 pokoje Sierpien 2019

    Marek, - 02.09.2019

    Wybralismy pokoje z widokiem na morze i takie dostalismy. Pokoje przestronne. Sprzatanie codzienne poprawne. Wymiana poscieli na rzadanie recznikow rzuconych na ziemie codziennie. Jedzenie urozmaicone, wiele dan obiadowych i kolacyjnych , czynny grill- goraca plyna na ryby i mieso ( codziennie). Mieso i ryby jak w wiekszosci hoteli przepieczone ( ale jak sie kucarza przypilnowalo robil krotko). Omlety na zamowienie robione rano. W sumie pozytywnie. Plaza kamienista z bardzo kamienistym wejscie do wody- praktynie uniemozliwiajacym wejscie. Obok 50 m plaza publiczna z wejsciem. Plaza mala uzywana jeszcz prze dwa hotele. Niemniej jednak nie zatloczona. Lezaki dostepne za darmo przy basenie. Na plazy platne. Wycieczki organizowane ( wzielismy 3) interesujace i przeprowadzone dobrze ( zolta lodz podwodna wydawala sie byc ponizej oczekiwan bo az 2.5 godziny trzeba bylo czekac na wejscie na nia. W sumie wakacje ok.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Spokojne wakacje

    Piotr, Henryków Urocze 01.04.2019

    Hotel przyzwoity, jedzenie ok ale bez fajerwerków. Obiekt czysty z bardzo fajnym położeniem w spokojnej okolicy dobrze skomunikowane z największymi kurortami południa wyspy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Swieta Bożego Narodzenia na Gran Canaria

    Danuta, Warszawa 09.01.2017 | Termin pobytu: grudzień 2016

    Od kilku lat Święta spędzamy wraz z mężem poza domem. Tym razem zdecydowaliśmy się na wyjazd do hotelu Labranda Riviera Marina na Gran Canarii. Okazało się to "strzałem w dziesiątkę" - nie tylko pod względem pogody, ale również warunków pobytu. Hotel zapewnił nam warunki, których oczekilwaliśmy - obszerny, czysty pokój z dużą łazienką, balkon z przepięknym widokiem na ocean i baseny hotelowe, a w dodatku spokój i cisza. Obsługa bardzo przyjazna i pomocna (porozumiewaliśmy się bez problemu w języku angielskim). Wyżywienie bardzo smaczne i co ważne, w porach lunchu i kolacji, urozmaicone - choć na gust mojego męża ze zbyt skąpą ofertą owoców morza. Mimo ciepłej pogody hotel zadbał również o to, aby odczuwana była dla wszystkich atmosfera Świąt. Dla wczasowiczów preferujących plażowanie, występuje tam jednak drobna niedogodność - plaża przy hotelu nie jest zbyt atrakcyjna ze względu na naturalny, wulkaniczny "szary piasek". Do pięknej Playa de Amadores trzeba dojść ok. 1 km po niezbyt wygodnej ścieżce. Można jednak ułatwić sobie życie korzystając z transportu autobusowego - przystanek zlokalizowany blisko hotelu, a autobusy kursują średnio co 20 minut. W sumie uważamy pobyt za bardzo udany i przyjemny.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Super wakacje...

    Pablo 20.09.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Pani z Rainbow nie kłamała... Wakacje marzeń.... :) Super hotel i piekna wyspa.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Przede wszystkim leniwie, ciepło i ładnie :-)

    Jaroslaw, ŁÓDŹ 24.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Wyspę oraz hotel odwiedziłam wraz z mężem we wrzesniu. Poranki pochmurne ale później piękna pogoda, szum oceanu, cudne widoki. Hotel przyjazny turystom głównie Francuzom i Niemcom- w hotelu działał klub właśnie dla tej grupy, wszelkie konkursy, animacje były kierowane głównie do nich. Jedyny taneczny wieczorek ( równiez połączony z konkursami) tak jak nagle się zaczął tak i się skończył , szkoda bo w pobliżu hotelu niestety nie ma zadnych miejsc z muzyką, tańcem. Animacje wieczorne słabe: quizy, dziwne popisy klubowych animatorów. Były również dwa występy grup zewnętrznych. Pokój sprzątany codziennie ,ręczniki wymieniane wg naszej potrezby ale pościel nie. Kilka pierwszych dni kąpalismy się w chłodnej wodzie. Zgłaszalismy problem rezydentowi ale to nie pomogło. Dopiero gdy wysłałm emaila do hotelu przyniosło to efekt, poproszono nas o osobisty kontakt i wysłano do pokoju recepcjonistkę oraz pracownika obsługi. Dane nam było kąpać się w ciepłej wodzie :-) a- kilka pokoi nie miało widoku na ocean Stołówka- o ile jedzenie dobre, przyżądzane także przy gościach tak czystość nakładek na stole pozostawiała wiele do życzenia, ten problem również zgłaszałam rezydentowi i hotelowi ale nikt się nawet nie zająkną na ten temat. Usunięto tylko po kilku dniach ze środów stołów szklane pojemniki wypełnione piaskiem i jakimiś resztakami żyjątek morskich. Basen- nie najnowszy ale ok. minusem był fakt nieserwisowanych leżaków, niekóre były pozarywane. Bar przy basenie poprawny.Zamykany o regulaminowej godzinie. ALE ZASKOCZENIEM BYŁO IŻ W CIAGU KILKU DNI BYŁ OTWIERANY WIECZOREM, UMIESZCZANO SWIECE NA STOŁACH I PODAWANO TO CO KTO CHCIAŁ TYLE , ZE ZA KASĘ. Wewnętrzny bar ( w odległosci 50m) podawał w większości przypadków to samo ale oczywiście w ramach all. Obsługa w większości uprzejma, nienarzucająca się ale nikt nie mówi po Polsku tak więc translator jest wskazany. Jest jeszcze jedna sprawa- na końcu budynku i tym samym terenu z basenami jest drugi hotelik, taki bez wyżywienia, baru- nie był to jednak problem.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Spokojne wakacje

    Jaroslaw, Warszawa 13.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Spędziliśmy miły tydzień. Hotel jest połozony przy samym brzegu oceanu, w zatoczce, Mieliśmy pokój z widokiem na ocean - polecamy! Pokoje przestronne, funkcjonalne. Hotel już nieco wysłuzony ale bardzo czysty. Wokół cisza i spokój, tak wielka, że po opalaniu nie bardzo jest gdzie pójść, Playa del Cura to dosłownie kilka hoteli i rondo, słabe restauracje.Trasy spacerowe mają po około 500 - 800 metrów, dalej szosą bez pobocza pod górę. Można za to korzystać z dobrze funkcjonującej komunikacji autobusowej. Koszt jednorazowego biletu 1,4 euro. W odległości kilku - kilkunastu minut sympatyczne miejscowości, szczególnie polecamy Puerto del Mogan.Hotelowe baseny czyste, jeden z wodą podgrzewaną. Plaza nieopodal hotelu, mała, z ciemnym piaskiem i płatnymi leżakami 12 euro za komplet.Obsługa sympatyczna, pomocna, mówiąca po angielsku i francusku. Goście to głownie Niemcy, Anglicy, Francuzi w wieku emertalnym. Bardzo kulturalni. Opieka pilotów - bez zastrzeżeń. Sypatyczni, młodzi ludzie, pomocni. Teraz słabe strony: Jedzenie typu "pasza" jak wszędzie, niby urozmaicone a ciągle to samo. Pod koniec czasu wydawania posiłków brakuje wielu produktów. Permanentnie brakowało masła.W barze hotelowym nieustająca kolejka do drinków, jeden barman nie radzi sobie. Stołówka w podziemiu, mało sympatyczna. Ostrzeżenie przed wykupem wycieczki autokarowej Gran Canaria Tour i rejsem statkiem na pół dnia. Zmarnowany czas i pieniądze. Nic do oglądania, Głównie przystanki w celu zakupowym, własciwie to jest podstawowy cel, tyle że kupić własciwie nie ma co, no i czekanie w autokarze lub na autokar. Jedzenie, kawa w niespecjalnie ciekawych miejscach, tłocznych i gwarnych. Jedyne w miarę ciakawe miejsce to destylarnia rumu. I tu uwaga! o ile we wszystkich innych miejscach pilot zachęca do częstowania się i kupowania to tu odwrotnie. Informuje że ceny są wysokie i w mieście jest duzo taniej,. Tyle że to nieprawda. Wi - fi tylko w recepcji, słabo działające, na szczęscie to Europa. Zadnych atrakcji dla dzieci. Ogólnie wyjazd udany, polecamy miłośnikom ciszy i niezbyt aktywnym.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udany pobyt Labranda Riviera Marina Gran Canaria

    Robert, Warszawa 04.03.2019

    Udany pobyt, na wyspie jest kilka ciekawych atrakcji, łatwo się poruszać - zarówno wynajętym samochodem jak i komunikacją publiczną "+" hotelu: położenie, miła obsługa (poza recepcją), wyposażenie pokoi, dobre jedzenie - zwłaszcza śniadania "-" hotelu: monotonne jedzenie (obiady i kolacje), opłaty za wymianę ręczników(!!!???), słaby bar przekąskowy na basenie, brak animacji dla dzieci

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena

    Lilianna 17.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    bardzo ładnie położony hotel z drobnymi mankamentami w budynku

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem