Opinie o H10 Costa Mogan

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(88 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Wakacje w hotelu Labranda Riviera Marina

    Agnieszka 05.09.2017

    Spędziliśmy tydzień w hotelu Labranda Riviera Marina i pomimo tego, że Gran Canaria jest przepiękną wyspą, z ulgą opuściliśmy hotel.... Ale zacznijmy od plusów.... Zdecydowanie smaczne jedzenie jest atrybutem tego hotelu. Może nie cechuje go duża różnorodność dostępnych potraw, ale obiady i kolacje były bardzo dobre. Kolejny plus to lody, którymi można się częstować przy basenie i w restauracji podczas posiłków. Bardzo smaczne przekąski przy barze typu burgery czy pizza. Słabsze śniadania, mało urozmaicone ale coś można dla siebie znaleźć. Do plusów zaliczam również usytuowanie hotelu w pobliżu plaży a pokoje w większości mają widok na ocean. Niestety sam hotel i pokoje nie zasługują na więcej niż ***. Hol wygląda mało imponująco a pokoje kwalifikują się do remontu. Ich ściany są obdrapane a meble podniszczone. Łazienka jest przeszklona i znajduje się przy wejściu, co jest stresujące i kłopotliwe. I co najgorsze .... w pokojach grasują w nocy karaluchy!!!!! W recepcji przemiła pani poinformowała mnie że karaluchy to typowi mieszkańcy wyspy i jest ich wszędzie pełno..... również w pokojach.... Zatem w nocy lepiej spać mocno i pod żadnym pozorem nie wstawać z łóżka....

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel super tylko jedzenie słabiutkie...

    Luck, Gryfice 21.05.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2017

    Hotel ładnie położony, piękne widoki z pokojów. Recepcja bardzo pomocna i uprzejma. Gdyby nie kuchnia jaka serwuje hotel dałabym więcej gwiazdek. Minusem jest tez all inc nie na wszystkie drinki w karcie oraz wieczorki przy barze tylko do 23/24. A chciałoby sie potańczyć poszaleć trochę. Szkoda.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Średni

    Monika 27.01.2018 | Termin pobytu: luty 2018

    Styczeń 2017 Hotel bardzo średni. W najbliższej okolicy nie ma właściwie nic - jest jeden sklep sieci Spar, dwa małe stoiska z chińską tandetą i to wszystko. Na szczęście wybrzeżem można przejść do Puerto Rico. Większa miejscowość , po drodze piękna plaża Amadores i w samym Puerto też piękna plaża. Ścieżka do Puerto biegnie chodnikiem na skałach więc warto - piękne widoki. Wyżywienie w hotelu stołówkowe. Atrakcje tragiczne. Plac zabaw dla dzieci ledwo zauważalny - tak jest mały. O siłowni lepiej zapomnieć - prawie pusta salka przy basenowych toaletach. Obsługa za to przemiła ale słabo lub wcale nie posługują się językiem angielskim - najlepiej nauczyć się prostych zwrotów po hiszpańsku. W recepcji starsza pani mówi dobrze i wyraźnie po angielsku a do tego jest naprawdę pomocna. Przy drugiej plaży od hotelu w budynkach mało zachęcających znajduje się restauracja a obok bar Pio Pio -

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Labranda Riviera Marina w Playa del Cura

    WALDEMAR 04.12.2017 | Termin pobytu: listopad 2017

    Hotel Labranda Riviera Marina położony jest w małej i cichej miejscowości Playa del Cura, tuż obok miejscowej niewielkiej plaży (stąd nazwa). Aby popływać w Atlantyku nie trzeba schodzić po schodach ani zjeżdżać windą. Dzięki położeniu bezpośrednio nad oceanem z hotelu roztacza się piękny widok, a w nocy słychać szum fal. Po kolacji goście spacerują (a przed śniadaniem – maszerują lub biegają) po krótkim deptaku wzdłuż oceanu, tuż przy hotelu. I to jedyna atrakcja tej miejscowości. Osoby, które stronią od miejskiego hałasu i chcą w ciszy odpocząć, będą zadowolone. Ok. 100 m od hotelu znajdują się przystanki miejscowych autobusów – do pobliskich atrakcyjnych miejscowości (Puerto de Mogan, Puerto Rico lub dalej) można się dostać w kilka minut (za 1,40 EUR). Polaków oczywiście lokuje się w pokojach na parterze lub na pierwszym piętrze, bezpośrednio nad barem. Te pokoje mają skromniejsze wyposażenie i ograniczony widok na ocean. Jeszcze tego samego wieczoru chcieliśmy zmienić pokój, ale możliwe to było dopiero następnego dnia. Zaproponowano nam inny pokój (za dopłatą 10 EUR/doba) lub apartament (ekstra 25EUR/doba), ale wcale nie była to korzystna zamiana. Ładny wolny pokój na trzecim piętrze znaleźliśmy sami. Zajrzeliśmy do niego przez przypadek, gdy akurat był sprzątany i w recepcji poprosiliśmy o zamianę bez żadnej dopłaty. Najsłabszym punktem tego hotelu jest jedzenie (niewielki wybór potraw, brak owoców morza, mięso kompletnie niedoprawione, kiepski bufet z deserami) oraz miejsce, w którym podawane są posiłki – stołówka, bo nie można tej „przestrzeni” nazwać restauracją. All inclusive w tym hotelu to całkowita porażka. Darmowe drinki (tylko 4 do wyboru) to gotowce, nalewane przez barmanów z maszyny, a nie z butelek z alkoholem (chociażby lokalnym). Za mojito trzeba dopłacić 3,60 EUR. Kolejne nieporozumienie to fakt, że na kolację przychodzą osoby w klapkach, podkoszulkach i krótkich spodenkach. Czasem jest to „niesmaczne”… Jeśli chodzi o standard hoteli i opcje all inclusive na Wyspach Kanaryjskich mamy spore rozeznanie, bo Gran Canaria to ostatnia z wysp odkryta przez nas właśnie w tym roku. Mógłbym jeszcze sporo napisać o mankamentach hotelu, ale szkoda mojego czasu. Generalnie mogę powiedzieć, że pogoda rekompensuje niedociągnięcia. Natomiast niełatwo znaleźć na Gran Canarii hotel usytuowany tak blisko i na poziomie linii brzegowej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mieszane uczucia

    Kacper 21.11.2019

    Po powrocie mamy mieszane uczucia co do tego hotelu. Hotel może pochwalić się świetną obsługą i smacznym jedzeniem. Z drugiej strony część pokoi widać , że od lat nie była remontowana i zdecydowanie odbiega standardem od zdjęć zamieszczonych na stronie biura. Ponadto, jadąc z osobą, która nie może pić alkoholu (np. kobietą w ciąży) trzeba mieć na uwadze, że soki serwowane w hotelu są raczej słabej jakości i nie są smaczne.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dobra lokalizacja

    Izabela, Wojciechów 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Świetnie umiejscowiony hotel,bardzo ładne i zadbane baseny, zawsze wolne leżaki,spokój i cisza dookoła,tak potrzebna do odpoczynku. Rano i wieczorem słychać szum fal. Pokoje duże ,wygodne łóżka,łazienka wystarczająca. Niestety wyżywienie poniżej wszelkich oczekiwań, to samo jeżeli chodzi o drinki i napoje podawane w barze przy basenie. Wielka szkoda, bo hotel mocno na tym traci.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Idealny dla dzieciaków!

    Małgorzta,ŚLĄSK 06.02.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017

    Polecam dla rodzin z dziećmi, jednak nie dla ludzi oczekujących spokoju

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wielkie oszustwo !

    J.K 25.09.2021

    Nie wierzcie w zdjęcia i opis hotelu. Hotel jest po remoncie ale pytanie w której części? Byliśmy we wrześniu 2021 opcja all inclusive - kategoria pokoju junior suite z widokiem na ocean. Co się okazało?: hotel położony z miejscowości Playa del Cura, w której oprócz małego supermarketu i dwóch restauracji nie ma prawie nic! Do Maspalomas autobus 40 minut - prawie 8 euro w jedną stronę ( za dwie osoby). Najbliższa wypożyczalnia samochodów w Puerto Plaza - dojazd ok. 15 minut - koszt 6 euro (za dwie osoby). Plaża przy hotelu z czarnym piskiem, przyzwoita ale zaraz za nią hotel - żadnej intymności. Hotel: Baseny - do dyspozycji gości jest jedynie jeden mały basen (ten na pierwszym zdjęciu) pozostałe baseny są odgrodzone siatką i przeznaczone dla właścicieli prywatnych apartamentów usytuowanych w tym samym budynku. Piękne łóżka balijskie z małym basenem niedostępne dla gości - nawet w opcji all inclusive. Za dostęp do nich trzeba zapłacić dzień 30 euro za dzień! Napoje alkoholowe - w przypadku opcji all inclusive: dostępne jedynie wino stołowe (za wino nieco lepsze płacisz od 15 euro wzwyż ) i cava. Mocne alkohole to tutejsze alkohole wytworzone na bazie benzyny i utrwalacza do lakieru - nie do wypicia (chyba, że piłeś denaturat) - za markowe płacisz. Ba nawet pospolitego Aperol Spritz (cava w opcji, sprite w opcji) i za kilka kropel aperola 9 euro! Restauracja a raczej stołówka w podziemiu bez dostępu świeżego powietrza, żadnych kolacji na świeżym powietrzu w klimacie hiszpańskim. Ogólnie hotel w standardzie IBIS ekonomy, kabina prysznicowa na środku pokoju 80 cm, wc klateczka, zabudowy meblowe z płyty wiórowej, wszytko podniszczone, łóżka pojedyncze, rozsuwające się przez siadaniu. Hotel pełen emerytów z Niemiec i Francji, zapomnij o leżaku o godz. 10.00 - wszystko przykryte ręcznikami. Były zalety: w miarę dobry animator, robił co mógł aby ogarnąć tłuściochów, w miarę smaczne jedzenie - chociaż bez wodotrysków (owoce morza były rzadkością). A i nie wybierajcie się z dziećmi - nie maila nich nic, czym można byłoby ich zainteresować. Podsumowując - nigdy więcej LABRANDA !!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem