Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow skrócił pobyt z 9 do 8 i odeszły cale 2 dni na loty także cały wyjazd to 6 dni, wycieczki fakultatywne zostały odwołane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyzwoity hotel, jedzenie smaczne i dobry wybór . Fajne animacje wieczorem. Wadą są z pewnością pokoje jakie oferuje Rainbow, polecam upgrade za 70 eur za tydzień z pool view.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy w hotelu naprawdę bardzo miły tydzień, niedaleko hotelu bardzo ładna plaża, bardzo blisko wydmy - spacerkiem około pół godziny - piękny widok z wydm na ocean :) Dla nas najsłabszym punktem było jedzenie - zbyt mały wybór dań, jeśli coś zostawało np. z obiadu było 'przerabiane' na danie do kolacji, bardzo słabe sosy mojo rojo i verde, rozcieńczone soki, które smakuja niestety jak najtańsze z biedronki. Także jedzenie było najsłabszym punktem pobytu. Drinki mocno średnie, dostępne jedynie te, które są oznakowane w menu jako dostępne dla all, co byłoby oczywiście zrozumiałe, gdyby nie to, że niektóre drinki to po prostu bardzo mocno przesłodzony sok. My mimo posiadania all i tak za drinki woleliśmy dopłacić, bo niestety niektorych nie dało się po prostu wypić - jak przesłodzony, niskiej jakości ulepek. Byliśmy rok temu na Fuercie, również na pobycie All i mamy same dobre wspomnienia i również porównanie. Ogólnie hotel wypada na plus, gdyby wyłączyć ocenę wyzywienia. Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla pani rezydentki - pani Agaty :) Świetna, uśmiechnięta, pomocna i przede wszystkim bardzo kompetentna osoba. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku :) Fajne animacje ze strony Pań animatorek - furorę robił Aqua Gym:) To był miły pobyt, ale gdybyśmy mieli wrócić na Gran Canarie to z pewnością wybralibyśmy inny hotel, ale tak jak napisałam wyżej - dla nas wyżywienie to bardzo istotna kwestia i z niej po prostu nie byliśmy zbyt zadowoleni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny raczej trzech gwiazdek niż czterech. Na zdjęciach prezentuje się dobrze, lecz tak naprawdę pozostawia wiele do życzenia. Pokoje duże, ale widać po nich upływ czasu. Łóżka masakrycznie niewygodne, czuć sprężyny podczas spania. Jedzenie okej, ale bardzo mało owoców morza, czasem również brakowało niektórych potraw. Drinki mocno budżetowe. Sam pobyt w hotelu umilał animator- Ricardo. Widać, że jest to odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku, ale sam hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Ciekawe show taneczne wieczorami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na wyspach w kwietniu, hotel położony nie daleko promenady, bardzo czysty, pokoje sprzątane codziennie, obsługa na bardzo dobrym poziomie, bardzo miła i uczynna. Trafiliśmy do hotelu jeszcze przed sezonem, gdzie znajdowało się dosłownie 4 osoby, przez pierwsze dni na jedzenie chodziliśmy do hotelu położonego niedaleko hotelu. Po rozpoczęciu sezonu jedzenie było już na miejscu. Jedzenie monotonne, codziennie to samo, mało urozmaicone, w hotelu panuje chyba zasada zero waste, ponieważ to co zostało ma śniadanie było przetwarzana na lunch a później na kolację, ogólnie słabo to wyglądało. Po paru dniach wszyscy mieli już dość tego jedzenia. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci to bardzo ubogi plac zabaw(tylko ślizgawka i coś co przypomina skoczka) nie było animatorów, i żadnych zabaw, basen jeden większy ale nie zbyt duży, drugi brodzik dla dzieci, jacuzzi było nieczynne. Hotel położony niedaleko sklepów, i plaży.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie idealne: blisko centrum, plaża miejska i wydmy Maspalomas. Bardzo czyste pokoje i urozmaicone jedzenie. Personel bardzo uprzejmy i pomocny. Hotel kameralny, dedykowany głównie dla osób w wieku 60+. Rodzina z dziećmi nie znajdzie w nim specjalnych atrakcji dla swoich pociech.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, chociaż nie jest tak kolorowo, na ile sugeruje średnia ocena 5,3/6. Ale do rzeczy: Pokój - jeden z największych plusów tego wyjazdu. Nie jest ultra luksusowy, ale nie było z niczym problemu: wszystko działało, żadnych uszkodzeń, klimatyzacja bardzo wydajna, czysto (tylko jeden robak przypałętał się z zewnątrz w ciągu 8 dni), generalnie bardzo przestronny. Hotelowe 4 gwiazdki jak najbardziej zasłużone. Wyżywienie - baaaardzo przeciętne. Wybór niewielki, tylko śniadania trzymały poziom. W kółko to samo, makarony i jakieś miksy mięsno-rybne, które sprawiały wrażenie, jakby były zrobione z resztek z poprzednich dni. Od połowy pobytu frytki ociekały tłuszczem, kompletnie niejadalne. Jedyny plus to pizza wypiekana na miejscu i owoce. Alkohole - jak to na all inclusive, nie ma co oczekiwać na markowe produkty. Nie mniej jednak dobre piwo i wino, rum z colą też pijalny, bardzo dobra lemoniada cytrynowa. Położenie - bardzo dobre, dosłownie 3 minuty spacerem od plaży, wszędzie pełno sklepów i lokali usługowych. Obsługa hotelowa - starają się jak mogą, bardzo życzliwi i uprzejmi, czasem nawet pożartują. Animacje - jak ktoś się nastawia na dużo atrakcji, to zdecydowanie odradzam ten hotel. Rano stretching, który raz się odbywa, raz nie, bo nie ma chętnych, później pół godziny zumby w basenie - to akurat super aktywność, ale tylko to. Przed 16 rozkładany piankowy dywan dla dzieci i skoki do basenu i... to wszystko. Bardzo biednie. Wieczorem jakiś pokaz (muzyka live, cyrkowiec, tancerze, bingo), poza tym stół do ping ponga i dart "po przejściach". Zdecydowanie zbyt ubogo, żadnych gier typu piłka wodna etc. Animatorzy - gość z hotelu zabawny i pełen energii, zapamiętuje imiona chyba z 90% gości hotelowych, zagaduje i stara się umilić czas pobytu na wakacjach. Animatorka z Rainbow jest... i to chyba tyle. Najlepiej wychodzi jej krzyczenie "vamos" podczas animacji, poza tym sprawia wrażenie, że jest tu bardziej w celach towarzyskich, niż w pracy. Mimo liczebnej przewagi gości z PL, częściej używa języka hiszpańskiego niż polskiego. Basen - niewielki, ale wystarczający. Leżaków starcza dla każdego, praktycznie nikt nie rezerwuje miejsca od samego rana, więc można znaleźć wolne miejsce przez cały dzień. Poza tym brodzik dla dzieci i jacuzzi.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża i okolica na 10............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................0
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Może na początek zacznę od naszych najgorszych przygód z pokojem. Początkowo przydzielono nam pokój na 1 piętrze bezpośrednio nad restauracją z widokiem na ulicę i inny hotel, ogólnie nie mamy naprawdę wygórowanych wymagań bo przecież większość czasu spędza się poza pokojem i było by okej bo ogólnie pokoje naprawdę ogromne (swoje lata mają ale są w miarę przyzwoite), ale w naszym były karaluchy!! Po zgłoszeniu na recepcji stwierdzono, że to u nich normalne, taka jest pora roku i one są wszędzie, żebyśmy je po prostu zabili. Zakładam, że nikt z Państwa nie chciałby dzielić z nimi pokoju, bo mogą się przecież zakraść do walizki i wrócić z nami do naszych domów.. Po długiej batalii na recepcji zaproponowano nam kolejnych kilka pokoi na 1/2 piętrze, gdzie znowu były karaluchy ! Finalnie zakwaterowano nas na 4 piętrze i huuura, tak daleko karaluchy nie dotarły ;) ale jednak w nocy miałam ciągle zapalone światło Obsługa na stołówce i w barze to naprawdę mili ludzie. Jedzenie smaczne, chociaż jak na 4* to naprawdę bardzo mały wybór i po kilku dniach wszystko się nudzi i ma się dość jedzenia ciągle tego samego. W hotelu dużo różnych narodowości Polacy, Hiszpanie, Anglicy. Pani rezydent z Rainbow bardzo sympatyczna. Animatorzy również, którzy w ciągu dnia próbowali wyciągnąć do aktywności takich jak rozciąganie czy aqua aerobic. Wieczorami rozrywkę zapewniały różne pokazy czy zabawy. Woda końcem maja w basenie była zimna, praktycznie nikt w nim nie pływał, bo nawet ocean był cieplejszy. Do plaży w miarę blisko, ale w dół prowadzi bardzo duża ilość schodów, jak się pójdzie spory kawałek dalej promenadą na prawo od hotelu to są windy zjeżdżające na poziom plaży. Uwaga na czarnoskóre kobiety, które chcą sprzedawać „amulety”. Oferta all in w przypadku napojów alkoholowych jak to w większości hoteli, wszystko lokalne. Kilka kolorowych drinków do wyboru Ogólnie nasz pobyt ratuje super ekipa ludzi, których poznaliśmy i dzięki nim urlop był przyjemniejszy :) Serdecznie pozdrawiamy Miejscowość bardzo turystyczna, blisko barów, dyskotek, sklepików Jedno jest pewne, na pewno tam nie wrócimy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem tam z rodziną w 2 tygodniu grudnia. Nigdy nie piszę opinii, ale tym razem nie mogę się powstrzymać przed ostrzeżeniem innych. Jedziecie do hotelu oznaczonego jako 4* , a dostajecie maksymalnie 3*. Na to się nastawcie to się nie rozczarujecie. PLUSY: - blisko do morza, blisko od lotniska, bardzo uprzejmi i pracowici pracownicy hotelu MINUSY: - po przyjeździe w grupie około 30 Polaków czekaliśmy przy recepcji na zakwaterowanie przez około 1 godzinę. Powodem była jednoosobowa obsada recepcji mimo, że przecież co tydzień o tej samej porze przylatuje Rainbow i można było na ten czas dać drugą osobę. Kiedy już każdy z nas otrzymał opaskę dowiedział się, że na razie nie ma wolnych pokojów i zaproszono nas do plątania się po hotelu do czasu otrzymania pokoi. Nastąpiło to po kolejnej godzinie czyli około godz 16. - słaba oferta wyżywienia a. śniadanie 7-10 (kto zaspał po chciał poleniuchować dłużej nic nie dostał - brak innych posiłków po śniadaniu Jajecznica i omlety z proszku. b. obiad - słaby wybór, ale może być c. kolacja od 18-21 - o 20.30 w zasadzie już zwijali szwedzki stół. Kiedy jednego dnia wróciliśmy z całodziennej wycieczki o 20.30 to zastaliśmy myte przez obsługę naczynia w podgrzewaczach. Pomiędzy podstawowymi posiłkami hotel nie oferował żadnych posiłków lub przekąsek (w innych hotelach z 4* oferują późne śniadania w barze przy basenie oraz popołudniowe przekąski - tu nic. - Animacje prowadzone prze 1 osobę pomiędzy godz. 21 a 22 (bingo, karaoke inne bezkosztowe pierdoły) - Musieliśmy kupić mydło i płyny do łazienki bo takich nie było (był papier toaletowy - hura). Podsumowując. Obniżcie kategorię hotelu, bo dla części gości jest to jeden z elementów decydujących o wyborze. Dajcie 3* i jest ok.