Opinie o Be Live Adults Only Tenerife

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(83 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Czasy świetności dawno już minęły.

    MONIKA MARIA, Świdnica 31.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel potrzebuje odświeżenia, jednak ze względu na trudną sytuację rozumiem, że nie jest to teraz możliwe. Głównym mankamentem były za krótkie łóżka i dość twarde materace.Na plus : bufet ,który oferował dużo świętych i różnorodnych dań.Lokalizacja bardzo dobra: do dworca głównego 500 m, do plaży parę kroków,do supermarketu 600 m. W pokojach klimatyzacja. Łazienki lata 80 trochę jak u babci ;).Widok z 9 piętra niesamowity. Ogólnie za cenę w last m dobry hotel dla tych którzy chcą zwiedzać lub leżeć na plaży .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Rozczarowana

    Monika Natalia, Jaworzno 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Kupując od Rainbow ofertę do hotelu 4* jestem mega rozczarowana, że firma sprzedaje takie pokoje w standardzie 4*. Będą klientem kilka lat nigdy się nie zawiodłam żadnym hotelem tak jak tym. Klimatyzacja w pokoju który otrzymaliśmy to zapach stęchlizny, dziury w podłodze i pochlapane ściany. Kiedy poprosiłam o jakąś zamianę to jedynie za dopłatą.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    singiel, pobyt 26.10-2.11.2023

    P Ja 03.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    fatalnie. organizacja okropna, rezydent niekompetentny, organizator świadomie i z premedytacją nie informuje ze w hotelu trwa od kilku tygodni remont i moga występować utrudnienia. problemów z poziomu organizatora ogrom: 1. zgodnie z umową transfer z hotelu na lotnisko ale w praktyce odbior z innego hotelu i masz sobie dojść nikogo to nie interesuje 2. po dojeździe na lotnisko rezydentki brak, nie chciało sie przyjść bo po co... 3. brak na liści pasażerów, mimo dopłaty i wykupienia miejsca w samolocie, rezydentka podeszła ale po sekundzie odebrala sobie telefon i poszła bo po co pomagać z hiszpańskim i wykonywać swoja prace mozna pogadać z rodzina i dobrze sie bawić To tylko niektóre problemy. Rainbow w tym przypadku to dno dawno nie widziałem tak fatalnej organizacji i tak bezczelnego i świadomego wprowadzania klienta w błąd. Pani rezydent nie powinna nigdy pracować z ludźmi po prostu sie do tego nie nadaje, zamiast pomagać woli załatwiać osobiste sprawy...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem