Opinie o Be Live Experience Orotava

5.2/6 (49 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
49 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Polecam

    Mały hotel w bardzo dobrej lokalizacji, świetny punkt wypadowy. Byliśmy w październiku, nie było problemów z leżakami przy basenie. Jedzenie bardzo dobre, zróżnicowane, jedynie warzywa mogły by być świeższe. Drinki dobre. Animacje raczej dla osób 60+ których jest większość. Obsługa bardzo miła- średnio znająca angielski, nie licząc Pana na recepcji który znał bardzo dobrze.

    Kamil, Gdańsk - 17.10.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Wakacje w dobrej cenie

    W połowie września 2021 wybraliśmy się na 7 dni do hotelu Orotava w Puerto de la Cruz. Hotel schludny, obsługa miła i pomocna (kilkukrotnie zapomnieliśmy karty do pokoju, a pan z recepcji bez problemu nam pomógł). Na plus zdecydowanie położenie hotelu - praktycznie przy samej promenadzie, dlatego warto dopłacić 100zł i wybrać pokój z widokiem na ocean. Polecam! W pobliżu bary, restauracje, markety, apteka...czyli to, co na wyjeździe może się przydać. Około 100 metrów od Orotavy odjeżdża darmowa ciuchcia do Loro Parque. Warto z niej skorzystać, bo odległość między hotelem a tym ogrodem zoologicznym wynosi około 3 km. Jedzenie smaczne, duży wybór, ale często się powtarzało. W bufecie jedzenie podpisane było w wielu językach, nawet po polsku. Niezbyt korzystne godziny posiłków - śniadanie od 7:00 tylko do godziny 10:00, a obiadokolacja od 18:45 do 21:45. Czasem chcieliśmy się pospać, a musieliśmy wstać na śniadanie... Pokoje czyste, sprzątane codziennie. W pokoju mini lodówka, sejf (dodatkowo płatny) oraz płaski telewizor z dużym wyborem kanałów. Minusem łazienka, która jest po prostu stara. Klimatyzacja działa, ale na początku dziwnie pachnie. W hotelu, jak i w całej Hiszpanii, obowiązek noszenia maseczek w części wspólnej. Był na to kładziony naprawdę duży nacisk. W hotelu dużo Niemców i Polaków, a średni wiek gości to chyba 60+. Warto mieć to na uwadze, bo hotelowa potańcówka w piątek, czy też inne animacje hotelowe dedykowane są raczej starszym osobom, a my (20 lat) czuliśmy się tu mniejszością. Pani rezydent (Lucyna) bardzo pomocna! Niejednokrotnie skorzystaliśmy z jej pomocy. Ogólnie wyjazd oceniamy za udany.

    Konrad, Choszczno - 26.09.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Moja pierwsza w życiu podróż.

    Wyjazd 30 września 2024 był moja pierwsza w życiu podróżą na dodatek podróżą poślubna. Sam lot był dla mnie bardzo stresującym tematem i bałam się tego momentu. Ogólnie zacne od tego dlaczego nie dałam pełnego zadowolenia bo To była tylko jedna sytuacja przez którą prawie zrezygnowałam z tego wyjazdu. W dzień wylotu nie spałam i byłam szczerze bardzo spanikowana. 4 h przed czasem pojechaliśmy z mężem na lotnisko bo chciałam na spokojnie wszystko zobaczyć i dostać się na check- in. Nie mieliśmy możliwości wykupienia miejsc obok siebie przez biuro więc chciałam być 1 w kolejce i poprosić jak człowiek i udało sie. Zanim zaś wsiedliśmy do samolotu mieliśmy udać się na stanowisko Raindbow na lotnisku Chopina we Warszawie. No i tu była ta sytuacja o 5:30 podeszliśmy do okienka przy którym stała Pani i spożywała posiłek rozmawiajac z kolegą. Jak napisane mieliśmy w mailu mieliśmy uzyskać tam numer do rezydenta i szczegóły lotu. W momencie gdy zapytałam o to Pani spiorumowala mnie wzrokiem odpowiadając ,,Kartka przed Tobą stoi " i zero rozmowy. Na kartce był numer rezydenta i bramki check- in. Chciałam dopytać jak to wygląda, w którą stronę iść i czy potrzebuje na chcek in umowy czy tylko dowodu, a owa Pani udawała ze nas nie ma i wróciła do rozmowy z kolegą. Rozumiem zmęczenie pozna godzinę, zły dzień ale nikt nigdy tak chamsko mnie nie potraktował w momencie gdy byłam bardzo uprzejmą i po prostu się bałam. Dla mnie to spowodowało że cała wycieczka straciła swój urok na jakiś czas mimo że było pięknie to mi zepsuło dwa dni z życia. Nie mam wpływu na swoją emocjonalność i bardzo możliwe że może jest zbyt duża ale nie chce nigdy więcej mieć powtórki z takiej sytuacji. Sam pobyt, hotel, widoki, wycieczki czy kontakt z rezydentem już na teneryfie był wspaniały. Na czas mieliśmy transport w obie strony i dostaliśmy wydruki z dodatkowymi informacjami. A hotel i obsługa hotelowa to największy atut całej wycieczki! Ludzie byli niesamowici.

    Aleksandra Helena, Włocławek - 12.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/7 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt w grudniu

    Hotel jak na 4* słaby. Łazienki lata świetności mają za sobą, drzwi, korytarze stare, zniszczone, brak czajnika w pokoju, minibar pusty- to z minusów. Plusy to bardzo dobre położenie, miasteczko jest bardzo ładne, dobrze położone, nie sposób się nudzić, smaczna kuchnia, zawsze można coś dla siebie wybrać, pokoje sprzątane codziennie, bardzo miła obsługa.

    EDYTA, DĄBROWA GÓRNICZA - 09.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem