Opinie o IBEROSTAR Waves Bouganville Playa

5.1/6 (29 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.1/6
29 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Fajnie

    Wcieczka jako całość fantastyczna z małymi uwagami.

    Bogusław, Koszalin - 15.01.2018

    9/14 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Iberostar Bouganville Playa

    Z naszego Biura do tego hotelu przyjechały trzy pary i wszystkie trzy pokoje otrzymaliśmy na I piętrze nad kuchnią, w pobliżu kuchennego wielkiego klimatyzatora. Więc widok był nieciekawy, bo na dachy innych budynków, poza tym nad ranem około 4-tej włączał się kuchenny klimatyzator i hałasował. Musieliśmy zamykać balkon chroniąc się także przed kuchennymi zapachami. W łazience trafiłam także na karaluchy. Poza tym turyści lecący z Poznania są bardzo poszkodowani w długości pobytu. Przylatujemy najpóźniej na Teneryfę i najwcześniej z niej wylatujemy. Przez o w stosunku do turystów z W-wy tracimy 2 dni pobytu. A płacimy tak samo. Inne Biura rozwiązują to inaczej.

    Helena, Poznań - 20.03.2015

    24/33 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Ocena pobytu w hotelu IBEROSTAR Bouganville Playa

    Hotel nie zasługuje na 4,5 gwiazdki.

    Marzena, Jasło - 11.11.2017  | Termin pobytu: październik 2017

    9/22 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    "Wymarzone wakacje"

    Do hotelu trafiłam przez przypadek ponieważ o zmianie hotelu dowiedziałam się na lotnisku w dniu przylotu co było ogromnym zaskoczeniem Bezradna Pani rezydentka rozkładała ręce mówiąc,że o zmianie dowiedziała się dzisiaj rano.Chciałabym zaznaczyć,że umowę na wyjazd zawarłam z tym biurem z miesięcznym wyprzedzeniem.Na miejscu miałam kłopoty z zakwaterowanie bo wszystko działa z opóźnieniem.Podczas pobytu w hotelu panował remont tuż przy basenie i przy wejściu głównym.Nie pomogły żadne interwencje o przeniesienie mnie do hotelu zgodnie z zawartą umową..Mój pobyt trwał dwa tygodnie.W dniu wyjazdu czekałam godzinę na transfer na lotnisko. Po wykonaniu kilku telefonów do rezydentki dowedziałam się o opóźnieniu.Słówiem fiesta,siesta i maniana.Złożyłam pisemną reklamację na ręce rezydetki w trakcie pobytu,Moje wymarzone wakacja pozostały tylko marzeniem.

    Beata, - 18.09.2015

    37/54 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem