Opinie klientów o Landmar Playa La Arena

5.4 /6
444 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Wiesława Monika, Białystok 03.10.2019

wczasy na Teneryfie

Wspaniały wypoczynek na Teneryfie.Hotel bardzo czysty ,przestronny.Polecam dla par jak i rodzin z dziećmi.Piękna ,ciekawa plaż z czarnym piaskiem. ,Czysta ciepła woda w oceanie.Leżaków przy basenach każdemu wystarczy.Jedzenie urozmaicone kazdy znajdzie coś dla siebie.Owoce do każdego posiłku.bardzo smaczna papaja i melon oraz małe banany.

4.0/6

Małgorzata 02.03.2015

wakacje zimowe na Teneryfie

wspaniała pogoda, ładny hotel, dobre miejsce wypadowe, słabe jedzenie i obsługa

4.0/6

Lukasz, Warszawa 04.11.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Honeymoon

Wszystko było tak jak na zdjęciach i w opisie, a nawet lepiej (: polecamy wszystkim którym zależy na niezapomnianym pobycie na wyspach Kanaryjskich. Minusem dużym jest fakt wprowadzania w błąd przez firmę Rainbow. W ofercie na stronie jest pobyt na 8 dni. My na wyspie spędziliśmy 6 dni i kilka godzin. Powinno być to w jakiś sposób zrekompensowane, gdyż termin powrotu do Polski został przesunięty o 12 godzin wcześniej. Telefonicznie i w biurze w którym zamawialismy wycieczkę, nikt nie chciał przyjąć od nas reklamacji. Pozdrawiam.

4.0/6

Michał J. 05.12.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

Maksimum 4 gwiazdki

Byliśmy na wakacjach w tym hotelu w 2 pary, każda z 1 dzieckiem.. Hotel robi wrażenie, ale raczej zewnętrznie. Olbrzymie lobby, strefa basenowa, położenie na plus. Pokoje, jak na podwyższony standard nie zachwycały wielkością ani wyposażeniem. Łazienka posiadałą kabinę prysznicową (w 4* standardem jest zasłonka przy wannie) i bidet. Dopłata za frontowy widok na morze bezzasadna, ograniczały go sam hotel i inne hotele z drugiej strony. Pokoje z bocznym widokiem miały dużo szerszy pogląd z balkonu. Na plus na pewno jedzenie - jak na masówkę naprawdę dobre, codziennie inna kuchnia regionalna, wszystko b. smaczne i świeże. Niestety tu też zaczynają się minusy. Sama przestrzeń bardziej przypomina stołówkę niż restaurację - wszechobecny zgiełk, brzęk naczyń i sztućców. Niestety tutaj widać jakim molochem jest ten obiekt. Duży minus za obsługę - kelnerzy w większości (poza wyjątkami potiwerdzającymi regułę) niemili, opryskliwi, niepomocni. Dziwna sytuacja z człowiekiem, który dostarczył łóżeczko dla dziecka - otworzył drzwi za pomocą uniwersalnej karty bez pukania, na widok żony w bieliźnie chwilę podziwiał (!!), następnie bez słowa wprowadził łóżeczko i wyszedł. Najgorsza zdecydowanie obsługa recepcji - absolutny brak kultury, roszczeniowość i w sumie podejście "my tu rządzimy, czasami łaskawie możemy coś dla Was zrobić". Kilkukrotne awantury, jedna po tym jak na grzeczną prośbę o zamianę waluty recepcjonista wydarł się na nas, że aktualnie jest zajęty innym zadaniem i zgłosi sprawę naszego chamskiego podejścia do swojego managera (!!!). Ogólnie - będąc w wielu hotelach **** i ****** ten nie jest warty tych pieniędzy, a zwłaszcza dramatyczny serwis. Reszta wakacji na plus.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem