Opinie klientów o Landmar Playa La Arena

5.4 /6
444 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Ilona, Tychy 25.07.2019

Mocne 4 gwiazdki

Hotel czysty ,standardy zachowane, w drugim tygodniu naszego pobytu często brakowało produktów podczas posiłków były wprawdzie uzupełniane ale ... restauracja a'la karta to taki żart .Hotel polecam jako dobry i w przystępnej cenie

4.0/6

Małgorzta,ŚLĄSK 28.01.2016

Cudowne święta!

Wyjazd na swięta Bożego Narodzenia,pogoda cudowna +28 , a wieczorami +24 .. recepcja robi wrażenie,przeszklone windy i zwisająca zieleń z balkonów, wysokie sufity! Radzę dopłacić za pokój z widokiem na morze,standart dużo lepszy,nowoczesny pokój,a i widok robi wrażenie! Wyżywienie ok,choć z kolacjio wigilijnej nie byliśmy zbytnio zadowoleni. Na plaży ciemny piasek,wysokie, mocne fale uniemożliwiały zazywanie kąpieli słonecznych. W basenie cieplutka woda,syn nie wychodził z basenów!

4.0/6

Sabina 17.04.2017
Termin pobytu: marzec 2017

HOTEL NA TAK ALE RAINBOW NA NIE

Byłam w tym hotelu z synem na przełomie marca / kwietnia 2017 czyli niedawno. Oferta kupowana jako last minute w biurze rainbow w bielsku białej - jeden wielki NEGATYW dla tego biura i jego pracownika Pani Bożeny. Nie dość że dopiero po podpisaniu umowy poinformowała że pokój może być zlokalizowany w każdym punkcie hotelu ( nie dając żadnej możliwości wyboru pokoju/ dopłaty ) a po drugie kłamiąc że biuro rainbow czarteruje swój samolot gdzie lecieliśmy wizzair w którym rainbow miał kilka swoich miejsc i na lotnisku sytuacja absurdalna że 5 letnie dziecko dostawało bilet samo kilka rzędów za matką , co wiązało się zniepotrzebnymi stresami i potrzebą załatwiania by dziecko siedziało z matką - niedorzeczne latam od lat i pierwszy raz taka sytuacja. pracownica biura rainbow z bielska wmówi / wciśnie wszystko by tylko sprzedać.Na miejscu okazało się że przyznano nam pokój na poziomie piwnicy od strony ulicy gdzie nawet słońce nie dociera ( jak to podkreślili pracownicy na recepcji hoteu ) i za dodatkową opłatą przeniesiono nas do pokoju na 1 piętrze gdzie dociera słońce a taki pokój powinniśmy dostać bez żadnych dopłat. reklamacja w przygotowaniu. Odnośnie hotelu- pokój standardowy ok , czysto, sprzątane, łóżka wygodne ( choć na kółkach) , łazienka czysta , bajkonik na którym można usiąść. brakowało czajnika by zrobić sobie kawę albo herbatę ale trudno.Hotel z piękymi widokami, rozległy, przestronny. Wyżywienie dobre, choć nie rewelacyjne, jednak każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Drinki niezłe. Całkiem niezle animacje dla dzieci, wieczorne minidisco oraz późniejsze występy i show. W ciągu dnia 2 godz mini club ( fantastyczne osoby tam pracyją dzieci je kochają ) oraz w ciągu dnia zajęcia sportowe dla dorosłych. Baseny wspaniałe, w tym główny z podgrzewaną wodą. Leżaków nie brakowało choć widoczny był system rezerwacji z rana.

4.0/6

Tadeusz, Tarnowskie Góry 18.02.2015

fatalna wpadka

dzięki zachętom pani z infolinii zarezerwowałem pokój z widokiem na morze lub basen. Na miejscu okazało się, że musiałem drugi raz zapłacić i tym razem 70 Euro, a pomimo tego otrzymałem pokój ze wspólnym balkonem i z wewnętrznym przejściem z drugim pokojem. Rezydenta to niejako nie obchodziło i jedynie przyjął moją reklamację - i co? - wczasy stracone. Czekam na rozpatrzenie reklamacji przez zarząd. A ponadto to fajnie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem