5.4/6 (485 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
2.5/6
Powrót zepsuł wrażenia z pobytu. Zagubiony bagaż nie dotarł do nas do dnia dzisiejszego mimo , że minęło 10 dni.
2.0/6
Brak profesjonalizmu ze strony Rainbow, gdyż przez 14 h nie mieliśmy zapewnionego pokoju w hotelu w trakcie wycieczki organizowanej przez Państwa biuro. Doba hotelowa kończyła się nam o godzinę 12.00 w niedziele (7.04.2019 r), a do godziny 2.00 w poniedziałek (8.04.2019 r.) czekaliśmy na autobus, który miał nas zawieść na lotnisko, w związku z czym ,,koczowaliśmy” w hotelu bez możliwości ,,odświeżenia się” czy wyspania w godziwych warunkach jak przystało na wakacje all inclusive, które miało zapewnić nam Państwa biuro. Wprawdzie można było przedłużyć dobę hotelową ale tylko do godz. 22.00 za kwotę 85 euro, więc i tak mijało to się z celem bo w godzinach nocnych (22.00- 2.00) kiedy sen jest najbardziej potrzebny finalnie i tak pozostawalibyśmy bez pokoju, a po za tym obsługa hotelowa uprzedziła nas, iż nie gwarantują, że nie będzie konieczności zmiany pokoju na czas kiedy tą dobę hotelową ,,dokupimy”. Ponadto mieliśmy ,,problem z bagażami” mając tylko dwa wyjścia: albo tak jak sugerował rezydent zostawić nasze bagaże w przechowalni hotelowej (Pan w recepcji uprzedziła nas od razu, iż hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione tam rzeczy) albo siedzieć 14h ,,na walizkach” pilnując swoich rzeczy (co uniemożliwiało nam jakiekolwiek poruszanie czy zjedzenie posiłku przy 20 kg bagażu nawet do toalety trzeba by było chodzić naprzemiennie, żeby jedna osoba cały czas pilnowała walizek) trzeba było wybrać na własne ryzyko ,,mniejsze zło”. Winę za całą sytuacje w 100% ponosi tutaj Państwa biuro podróży bo problem powstał tylko i wyłącznie w wyniku złej organizacji wycieczki. Znając wcześnie godziny przylotów i wylotów turystów można było wypracować z hotelem takie rozwiązanie, które zapewniłoby komfort turystą, a tym samym przełożyło się na ich zadowolenie i chęć podróżowania z Państwem, a nie tak jak w tym przypadku finalnie doprowadziło nas do brak tego zadowolenia i frustracji. Pragnę zaznaczyć, iż wybierając ,,wyższej jakości” hotel i płacąc za to niemałe pieniądze oczekujemy od Państwa standardu na jaki zasłużyliśmy i za który zapłaciliśmy, a nie 26 godzinnej męczarni, która nam ,,zafundowaliście” i która sprawiła, że za Państwa sprawą wróciliśmy z wakacji bardziej zmęczeni niż kiedy na nie wyjeżdżaliśmy. Tego typu praktyki z Państwa strony nie tylko działają na szkodę firmy bo są dla Was antyreklamą ale również sprawiły, że głęboko zastanowię się zanim wykupie koleją wycieczkę z Waszym biurem czy polecę Rainbow znajomym.
2.0/6
Hotel średniej klasy. Pokoje czyste, natomiast jedzenie, serwis nie są warte hotelu 4+*.Widoki z hotelu piękne.Plaża publiczna znajdująca się blisko hotelu ale z uwagi na silne fale mieliśmy trudność w korzystaniu z pływania w oceanie.
1.5/6
Witam Byłem w hotelu be Live Experience Playa La Arena w lutym 2017. Uważam że hotel nie jest kompletnie wart swojej ceny. Kuchnia taka sobie, bardzo monotonna i jednostajna. Czujesz się jak na jakiejś ogromnej stołówce w której nikt nie dba o to czy jesteś zadowolony. Restauracja al carte jeszcze gorzej. Umawiasz się na konkretną godzinę i okazuje się że z całego menu (masz do wyboru 3 dania) pozostała tylka jedna pozycja. Coś nie do pomyslenia !!!!!!. Fatalnie !! Pokój jeśli nie wykupisz opcji z pełnym widokiem na morze , to dostajesz najorsze co może cię spotkać. To nie tylko widok od strony ulicy, ale patrzysz na rozbiórkę budynków, ciagle trwają prace wyburzeniowe, nie ma opcji aby można było skorzystać z balkonu. Tragedia !!!!!! Widok z okna jak na zbombardowane miasto w Syrii !!. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Obsługa na recepcji bardzo arogancka i chyba musiałbyś mieć amerykański paszport aby potraktowali cię poważnie. Jedynie połozenie hotelu ok ponieważ blisko fajnej plaży i spokojne miasteczko.