Opinie o Landmar Playa La Arena

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(510 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Maksimum 4 gwiazdki

    Michał J. 05.12.2017 | Termin pobytu: grudzień 2017

    Byliśmy na wakacjach w tym hotelu w 2 pary, każda z 1 dzieckiem.. Hotel robi wrażenie, ale raczej zewnętrznie. Olbrzymie lobby, strefa basenowa, położenie na plus. Pokoje, jak na podwyższony standard nie zachwycały wielkością ani wyposażeniem. Łazienka posiadałą kabinę prysznicową (w 4* standardem jest zasłonka przy wannie) i bidet. Dopłata za frontowy widok na morze bezzasadna, ograniczały go sam hotel i inne hotele z drugiej strony. Pokoje z bocznym widokiem miały dużo szerszy pogląd z balkonu. Na plus na pewno jedzenie - jak na masówkę naprawdę dobre, codziennie inna kuchnia regionalna, wszystko b. smaczne i świeże. Niestety tu też zaczynają się minusy. Sama przestrzeń bardziej przypomina stołówkę niż restaurację - wszechobecny zgiełk, brzęk naczyń i sztućców. Niestety tutaj widać jakim molochem jest ten obiekt. Duży minus za obsługę - kelnerzy w większości (poza wyjątkami potiwerdzającymi regułę) niemili, opryskliwi, niepomocni. Dziwna sytuacja z człowiekiem, który dostarczył łóżeczko dla dziecka - otworzył drzwi za pomocą uniwersalnej karty bez pukania, na widok żony w bieliźnie chwilę podziwiał (!!), następnie bez słowa wprowadził łóżeczko i wyszedł. Najgorsza zdecydowanie obsługa recepcji - absolutny brak kultury, roszczeniowość i w sumie podejście "my tu rządzimy, czasami łaskawie możemy coś dla Was zrobić". Kilkukrotne awantury, jedna po tym jak na grzeczną prośbę o zamianę waluty recepcjonista wydarł się na nas, że aktualnie jest zajęty innym zadaniem i zgłosi sprawę naszego chamskiego podejścia do swojego managera (!!!). Ogólnie - będąc w wielu hotelach **** i ****** ten nie jest warty tych pieniędzy, a zwłaszcza dramatyczny serwis. Reszta wakacji na plus.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mocne 4 gwiazdki

    Ilona, Tychy 25.07.2019

    Hotel czysty ,standardy zachowane, w drugim tygodniu naszego pobytu często brakowało produktów podczas posiłków były wprawdzie uzupełniane ale ... restauracja a'la karta to taki żart .Hotel polecam jako dobry i w przystępnej cenie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Cudowne święta!

    Małgorzta,ŚLĄSK 28.01.2016

    Wyjazd na swięta Bożego Narodzenia,pogoda cudowna +28 , a wieczorami +24 .. recepcja robi wrażenie,przeszklone windy i zwisająca zieleń z balkonów, wysokie sufity! Radzę dopłacić za pokój z widokiem na morze,standart dużo lepszy,nowoczesny pokój,a i widok robi wrażenie! Wyżywienie ok,choć z kolacjio wigilijnej nie byliśmy zbytnio zadowoleni. Na plaży ciemny piasek,wysokie, mocne fale uniemożliwiały zazywanie kąpieli słonecznych. W basenie cieplutka woda,syn nie wychodził z basenów!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    HOTEL NA TAK ALE RAINBOW NA NIE

    Sabina 17.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Byłam w tym hotelu z synem na przełomie marca / kwietnia 2017 czyli niedawno. Oferta kupowana jako last minute w biurze rainbow w bielsku białej - jeden wielki NEGATYW dla tego biura i jego pracownika Pani Bożeny. Nie dość że dopiero po podpisaniu umowy poinformowała że pokój może być zlokalizowany w każdym punkcie hotelu ( nie dając żadnej możliwości wyboru pokoju/ dopłaty ) a po drugie kłamiąc że biuro rainbow czarteruje swój samolot gdzie lecieliśmy wizzair w którym rainbow miał kilka swoich miejsc i na lotnisku sytuacja absurdalna że 5 letnie dziecko dostawało bilet samo kilka rzędów za matką , co wiązało się zniepotrzebnymi stresami i potrzebą załatwiania by dziecko siedziało z matką - niedorzeczne latam od lat i pierwszy raz taka sytuacja. pracownica biura rainbow z bielska wmówi / wciśnie wszystko by tylko sprzedać.Na miejscu okazało się że przyznano nam pokój na poziomie piwnicy od strony ulicy gdzie nawet słońce nie dociera ( jak to podkreślili pracownicy na recepcji hoteu ) i za dodatkową opłatą przeniesiono nas do pokoju na 1 piętrze gdzie dociera słońce a taki pokój powinniśmy dostać bez żadnych dopłat. reklamacja w przygotowaniu. Odnośnie hotelu- pokój standardowy ok , czysto, sprzątane, łóżka wygodne ( choć na kółkach) , łazienka czysta , bajkonik na którym można usiąść. brakowało czajnika by zrobić sobie kawę albo herbatę ale trudno.Hotel z piękymi widokami, rozległy, przestronny. Wyżywienie dobre, choć nie rewelacyjne, jednak każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Drinki niezłe. Całkiem niezle animacje dla dzieci, wieczorne minidisco oraz późniejsze występy i show. W ciągu dnia 2 godz mini club ( fantastyczne osoby tam pracyją dzieci je kochają ) oraz w ciągu dnia zajęcia sportowe dla dorosłych. Baseny wspaniałe, w tym główny z podgrzewaną wodą. Leżaków nie brakowało choć widoczny był system rezerwacji z rana.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    fatalna wpadka

    Tadeusz, Tarnowskie Góry 18.02.2015

    dzięki zachętom pani z infolinii zarezerwowałem pokój z widokiem na morze lub basen. Na miejscu okazało się, że musiałem drugi raz zapłacić i tym razem 70 Euro, a pomimo tego otrzymałem pokój ze wspólnym balkonem i z wewnętrznym przejściem z drugim pokojem. Rezydenta to niejako nie obchodziło i jedynie przyjął moją reklamację - i co? - wczasy stracone. Czekam na rozpatrzenie reklamacji przez zarząd. A ponadto to fajnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    108

    Teneryfa w styczniu

    Grzesiek 23.01.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Hotel OK, pogoda na Teneryfie super, ale kompromitacja Rainbow Tours S.A., z którego wyjazdy sobie odpuszczamy! Bardzo kulawy numer zastosowali - sprzedając wycieczkę (na miesiąc przed terminem tj. 15.01.2017 - 22.01.2017 r.) w ofercie wskazywali termin wylotu z Teneryfy na 22.01.2017 r. na godz. 22.35 gdy tymczasem po wykupieniu wycieczki na dwa dni przed wylotem z Warszawy przesłali dokumenty podróży z terminem lotu z powrotem o godzienie 4.05 rano. Czyli zamiast wyspania się i całej niedzieli pobytu, opalania się i świadczeń trzeba było się zrywać w nocy w sobotę (zbiórka o 1.00 w nocy), zarwana noc etc. Klasyczne chamstwo ! Ostatni raz w ten sposób zostaliśmy potraktowani z 10 lat temu w Tunezji przez Alfa Star - biuro już dawno zbankrutowało, jeśli RT ma zamiat prowadzić taką politykę wobec klientów, to czeka go ta sama droga. Gdybyśmy wiedzieli jaka jest faktyczna oferta w momencie podpisywania umowy, to byśmy wybrali coś innego. I nie zmienią tego głupie tłumaczenia biura, że coś tam mieli wpisane w ogólnych warunkach świadczenia usług.To jest klasyczna sprawa dla UOKiKu i mam nadzieję, że znajdą się wśród licznej grupy wyrolowanych chętni żeby tamże skierować swoje roszczenia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobre miejsce na wypoczynek poza sezonem

    Krzysztof 07.12.2019

    Bardzo duży hotel, ale tego się nie czuje gdyż został zbudowany na zboczu i ma wiele poziomów. Kierowaliśmy się opiniami że to bardzo spokojne miejsce do odpoczynku. Sprawdziło się, ale jednak nie do końca. Hotel chce być miejscem wybieranym przez wszystkich: rodziny z małymi dziećmi, młodzież szukającą imprez, pary w średnim i starszym wieku. Dla tych ostatnich są specjalnie wydzielone miejsca na basenie (znakomite, ma się wrażenie że się jest w zupełnie innym miejscu niż ten hotel) i w restauracji. Nie wiem jak jest w sezonie ale i teraz bywało głośno, szczególnie że większość pokoi wychodzi na baseny, a wieczorem - głośną muzykę (kończy się ok. 23.30). Dla amatorów całkowitej ciszy i spokoju to jednak nie to. Dla chcących połączyć odpoczynek w spokoju z pewnym rodzajem rozrywek wieczornych propozycja idealna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Piękna wyspa, ale hotel nie zasługuje na 4,5*

    Katarzyna, Wrocław 20.11.2019

    Spokojna miejscowość, bardzo ładny hotel, bardzo słabe jedzenie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Kiepski stosunek wartości do ceny

    Maruda 13.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Trzeba uważać przy wyborze typu pokoju. Zarezerwowany przez mnie "pokój standardowy dla max 3 osób" okazał się pokojem najtańszego i najgorszego typu. Było czysto, ale słońce świeciło na taras dopiero tuż przed zachodem, a samochody nie dawały spać przy otwartych drzwiach. Zamianę pokoju na lepszy musiałem załatwić sam, bez pomocy przedstawicielki Rainbow. Pokoje typu "Adult Club" mają bardzo dobrą lokalizację, na dwu najwyższych pietrach, z widokiem na ocean, ale dopłata wyniosła 50 Euro za dobę za pokój. Jedzenie było takie sobie. Starałem sie wybierać potrawy przygotowywane przy gościu, ale raz dostałem niedosmażoną rybę, a raz owoce morza tak twarde, że nie zdołałem dokończyć dania. Plusem była bliskość plaży, ale zarówno to jak i czyste pokoje można znaleźć też gdzie indziej, co sprawdziłem podczas wcześniejszych pobytów na Teneryfie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo udane wakacje :)

    Bartosz, Katowice 12.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Pierwsze wakacje na Teneryfie , lecz nie pierwsze w Hiszpanii . Dużo plusów, lecz są także minusy :) Na plus : - świetna kuchnia w hotelu - wręcz rewelacyjna - dostępność wycieczek - kontakt z rezydentem - piękne zachody słońca - jak na możliwości hotelowe całkiem niezła siłownia - czystość pokoi , sprzątane codziennie - punkt hotelu pozwala na sprawne dojechanie w każde miejsce wyspy Minusy : - niezbyt przyjemna obsługa, - za przedłużenie doby ostatniego dnia ( byliśmy z małym dzieckiem ) gdzie na samolot czekaliśmy do 22:30 hotel zarządał opłaty 40 euro - słabi animatorzy - brak możliwości posiedzenia wieczorem na zewnątrz- baseny zamykane o 20:00

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem