Opinie o Landmar Playa La Arena

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(517 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    wrażenie dobre

    Katarzyna, Toruń 04.12.2014 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    4

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w BiuroBe Live Experience Playa La Arena

    EWA, KATOWICE 07.10.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Majowy wypad

    Mateusz, Bochnia 08.06.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Bardzo duży hotel z przestrzennym wnętrzem. Lobby z dużą ilością foteli, maszyn rozrywkowych (dodatkowo płatnych), foteli z masażem (dodatkowo płatnych), znajdziemy również sklepik z lokalnymi pamiątkami i wyrobami oraz monitorowaną przechowalnię na bagaże. Imponujące kwiaty, zdobiące każde piętro, przeszklona winda, fontanny nadają spokojnego i relaksującego klimatu całemu wnętrzu. Standard jaki zastaniemy w hotelu jest dobry, jednak niektóre miejsca wymagają remontu, np. drzwi między przejściami nie pasują do całego otoczenia i odstraszają swoim wyglądem. Do pokoju szliśmy kilka minut baaaaaardzo długim korytarzem, na miejscu okazało się że jest on duży, posiada stylową łazienkę z wanną i prysznicem, wielką szafę na ubrania, telewizor LCD i niestety wbrew naszej prośbie o łoże małżeńskie otrzymaliśmy dzielone łóżka które rozjeżdżały się w każdą stronę - za to duży --------------. Warto tutaj wspomnieć że pokój jest bardzo czysty i dobrze utrzymany a obsługa doskonale radzi sobie z codziennym porządkiem. Taras bardzo fajny niestety z nieciekawym widokiem, bezpośrednio na ruiny budynku który jest w trakcie rozbiórki o czym nikt nas nie poinformował. Istnieje możliwość wymiany pokoju na pokój z widokiem na ocean i basen za dodatkowe 20 E dziennie. W końcu udaliśmy się na basen…jest piękny, zadbany, dobrze zagospodarowany a w pobliżu trwa rozbudowa trzeciego basenu infiniti. Na szczęście w żaden sposób nie wpływało to na komfort naszego wypoczynku a w ramach rekompensaty hotel dodatkowo oferuje bonusy w postaci darmowego korzystania z sejfu w pokoju czy też biletów na busa, SPA w pobliskim kolosie lub butelki wina przy kolacji i tutaj nie ma ograniczeń - wszystkie bonusy możemy wykorzystać. Baseny imponują swoim wyglądem, posiadają zjeżdżalnię i część wydzieloną dla dzieciaczków. Snack bar pośrodku z dobrymi drinkami i ciepłym jedzeniem urozmaica cały pobyt. Najbardziej spodobał nam się fakt że wychodziliśmy o dowolnej godzinie i zawsze można było znaleźć wolne leżaki, hotel zabrania zostawiania ręczników z samego rana i rezerwacji miejsc na cały dzień ale też robi to bez wielkiej przesady. Grupa animatorów bo o niej trudno zapomnieć doskonale rozbawia hotelowych gości organizując gry w piłkę wodną, water dancing, czy też wspólne mixowanie egzotycznych drinków....ale chodźmy w końcu na wymarzony obiad. Jedzenie w all inclusive bardzo średnie, monotonne, generalnie codziennie to samo we wszelkich postaciach. Jak na wyspę gdzie liczyliśmy na przesyt owoców morza, spotkaliśmy je tylko dwa razy i to w bardzo marny wydaniu. Na śniadanie codziennie jajko sadzone, omlet i zimne naleśniki, wiadomo są tace w których znajdziemy ryż, kiełbaski, pieczone pomidory, bakłażany itd. jednak to wszystko nie zachwyca - zdecydowanie brakuje różnorodności. Na kolację całą sprawę ratuje bar tapas gdzie mamy do wyboru różnego rodzaju przekąski i mini kanapeczki...mmmm naprawdę pycha. Po tej uczcie w pobliżu znajduje się sala rozrywki gdzie na wieczór organizowany jest dancing lub ciekawe pokazy w których warto uczestniczyć. Reasumując bywało gorzej bywało lepiej, jeśli miałbym tam wrócić to bez all inclusive.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Playa la Arena

    Katarzyna, Bolszewo 20.05.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    To już nasz 3 pobyt w tym hotelu w ciągu 5 lat i raczej ostatni. W tym okresie czasu dało się zauważyć znaczny spadek jakości co do ceny.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie wart takich pieniędzy!!!

    Miroslawa, Warszawa 20.01.2020 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Ogólna infrastruktura hotelu rzeczywiście na poziomie 4*. Natomiast urządzenie pokoi, wystrój przestrzeni wspólnych a przede wszystkim słaba jakość produktów w stołówce na poziomie słabe 3*. Wiele ludzi się zatruło jedzeniem. Dekoracje w okresie Bożego Narodzenia szczątkowe. Słowem: nie wart swojej ceny.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Teneryfa

    Leszek, Starachowice 11.07.2019 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Karygodne tworzenie w hotelu miejsc VIP za dodatkową opłatą !!!!!!!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel ok ale bez szału

    Piotr, --- 24.02.2020 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel ok ale nie 4,5 gwiazdki jak podaje Rainbow tylko 3,5 w porywach 4 (dla opcji z dodatkowymi opłatami)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel ok, ale zła organizacja wycieczki

    Tomasz, Zabrze 29.12.2017 | Termin pobytu: listopad 2017 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Rezerwowanie miejsc w samolocie jest błędne, dopłacone miejsca miały być przy wyjściu awaryjnym z większą ilością na nogi a były kilka rzędów dalej. Biuro powinno poinformować klientów o planowanym remoncie basenu i np. zaproponować zniżkę. Woda w jedynym działającym basenie była zimna a miała być podgrzewana. Hotel ok, na poziomie przyznanych gwiazdek, okolica i region Super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie wart swojej ceny

    Adrian_P 12.11.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel położony w pięknym i ciepłym miejscu (4-11 listopad 2019) temperatura w dzień nie spadła poniżej 25 stopni. I to na tyle dobrych rzeczy na temat hotelu. Czystość w pokojach słaba, ręczniki brudne, panie sprzątające nie przykładały się do swojej pracy. Kubki w Beach barze z recyklingu, który polegał chyba tylko na przemyciu wodą, wszystkie brzydko pachniały, talerze w restauracji głównej jak i Beach zdarzały się brudne, ogólne poczucie nieczystości w hotelu. Jedzenie monotonne - jedyny plus dobre ryby :) Reszta się powtarza codziennie. Kolacja w restauracji a'la carte to w zasadzie to samo co w codziennym Menu, jedynie podane na talerzu do stolika. Brak zestawów "lunch box" na wynos, dla osób wybierających się na wycieczki, co jest standardem w większości hoteli. Największym Minusem było brak śniadania w dniu wyjazdu. Jedyne co hotel był w stanie zaoferować dla 40 osobowej grupy z małymi dziećmi o godzinie 4.30 była kawa herbata i ciastka. Hotel swoje lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Jedyne nowoczesne miejsce w hotelu to nowa część restauracyjna z przystawkami "Tapas"

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Dziwni rezydenci

    Katarzyna, Straszyn 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Całość pobytu ok, ale coś nie gra z rezydentami. Na lotnisku pani z Rainbow strasznie zadufana w sobie, Nasz opiekun ok, ale mocny nacisk stawia na swoje wycieczki fakultatywne wręcz robiąc antyreklamę konkurentom. Pani przewodnik słabo wyszkolona, ta sama wycieczka z lokalnej firmy okazała się natomiast strzałem w 10. Hotel ok, obsługa hotelu nad wyraz uprzejma i bardzo pomocna. Polecamy ale nie przez biuro Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem