Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rezerwowanie miejsc w samolocie jest błędne, dopłacone miejsca miały być przy wyjściu awaryjnym z większą ilością na nogi a były kilka rzędów dalej. Biuro powinno poinformować klientów o planowanym remoncie basenu i np. zaproponować zniżkę. Woda w jedynym działającym basenie była zimna a miała być podgrzewana. Hotel ok, na poziomie przyznanych gwiazdek, okolica i region Super.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pięknym i ciepłym miejscu (4-11 listopad 2019) temperatura w dzień nie spadła poniżej 25 stopni. I to na tyle dobrych rzeczy na temat hotelu. Czystość w pokojach słaba, ręczniki brudne, panie sprzątające nie przykładały się do swojej pracy. Kubki w Beach barze z recyklingu, który polegał chyba tylko na przemyciu wodą, wszystkie brzydko pachniały, talerze w restauracji głównej jak i Beach zdarzały się brudne, ogólne poczucie nieczystości w hotelu. Jedzenie monotonne - jedyny plus dobre ryby :) Reszta się powtarza codziennie. Kolacja w restauracji a'la carte to w zasadzie to samo co w codziennym Menu, jedynie podane na talerzu do stolika. Brak zestawów "lunch box" na wynos, dla osób wybierających się na wycieczki, co jest standardem w większości hoteli. Największym Minusem było brak śniadania w dniu wyjazdu. Jedyne co hotel był w stanie zaoferować dla 40 osobowej grupy z małymi dziećmi o godzinie 4.30 była kawa herbata i ciastka. Hotel swoje lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Jedyne nowoczesne miejsce w hotelu to nowa część restauracyjna z przystawkami "Tapas"
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całość pobytu ok, ale coś nie gra z rezydentami. Na lotnisku pani z Rainbow strasznie zadufana w sobie, Nasz opiekun ok, ale mocny nacisk stawia na swoje wycieczki fakultatywne wręcz robiąc antyreklamę konkurentom. Pani przewodnik słabo wyszkolona, ta sama wycieczka z lokalnej firmy okazała się natomiast strzałem w 10. Hotel ok, obsługa hotelu nad wyraz uprzejma i bardzo pomocna. Polecamy ale nie przez biuro Rainbow.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem z żoną na tygodniowym urlopie na przełomie sierpnia i września, spodobały nam się Wyspy Kanaryjskie dlatego chcemy zobaczyć każdą z osobna, wybierając się na Teneryfę padło na hotel Be Live Experience Playa La Arena, co okazało się w naszym przypadku średnio dobrym wyborem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety hotel nie zachwyca, gównie z powodu budowy basenu-hałas i kurz. Biuro uprzedza o zaistniałej sytuacji na kilka dni przed wyjazdem. Taką informację powinniśmy otrzymać w momencie zawierania umowy. Duży minus dla biura Rainbow.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje były bardzo udane, hotel - w miarę OK, ale nie dla bardzo wymagających turystów. Jedzenie - każdy coś dla siebie znajdzie. Dużo ryb i owoców morza, co mnie akurat bardzo odpowiadało. W czerwcu nie ma animacji dla dzieci (nie licząc mini-disco wieczorem), ale baseny i zjeżdżalnia w naszym przypadku wystarczały. Baseny są 3, płytki, dość duży dla dzieci, połączony ze zjeżdżalnią, + 2 głębsze, z których jeden ma zakaz wnoszenie materacy i zabawek dmuchanych, dzięki czemu jest cichszy - dobry pomysł dla osób, które przyjeżdżają bez dzieci. Animatorzy nienastawieni raczej na francuskich turystów. Duży minus za insekty - mrówki i karaluchy, które spotkaliśmy nawet kilka razy w różnych miejscach w hotelu. Co prawda po zgłoszeniu mrówki szybko zniknęły z naszego pokoju, ale na karaluchy hotel 4gwiazdkowy nie powinien sobie pozwolić. Plus za szeroką ofertę baru - wszystkie alkohole. Obsługa na recepcji bez zarzutu, pomocna, miła i uśmiechnięta. Na barach - nie zawsze.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary , zaniedbany , jedzenie bez smaku wręcz niedobre . Obsługa miła - nawet bardzo . Baseny czyste , ciepłe , leżaki nówki . Hotel naprawdę jest słaby , tylko ładnie wygląda .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czytalem inne komentarze i nie wiem czy ja mialem pecha i czy ludzie co pisali te komentarze nie byli naprawde w hotelu 4+ gwiazdkowym bo ten hotel ma 3+ (i nie jestem upierdliwy)
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na wysokim poziomie. W holu piękna roślinność, duża przestrzeń. Pokoje dobrze wyposażone. Z okna widok na ocean i czarną plażę , a także wyspe La Gomera. Niedaleko przystanek autobusowy, z którego można dojechać do Loro Parku czy Siam Parku. Plaża oddalona ok. 100-200m. Jedzenie różnorodne, każdy coś dla siebie znajdzie. Animacje na dobrym poziomie. Polecam!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Być może w sezonie letnim jest lepiej. Byliśmy tam w grudniu, kiedy prace budowlane nowego basenu były w toku. W ramach rekompensaty zaproponowano SPA... niestety okazało się, że rodzinny wstęp był możliwy tylko w godzinach 11-16 - kiedy to raczej woleliśmy być na słońcu a nie wewnątrz w spa... więc zadośćuczynienie żadne. Aby otrzymać karnet, trzeba było odstać w kolejce do specjalnego stolika (około 40min) . Ponadto SPA znajdowało się w innym hotelu, około 500m dalej pod górę, czego nikt w recepcji nie umiał wytłumaczyć poza zagadkowym: 'znajdzcie czarną bramę i to tam'... pracownicy recepcji w porównaniu z innymi tego typu hotelami to żenada. Pewnie byli zarobieni, bo na pewno było ic za mało na tę ilość ludzi. Kolejny minus to jedzenie. Ilośćiowo o wiele za dużo, natomiast jakość paranajoa. Kolejne dni, to przeróbki pozostałości z dnia poprzedniego, gdzie, ryby i owoce morza skutkowały tym, że się rozpadały, były rozgotowane i bezwzględnie nie takie jak oczekiwało by się po diecie śródziemnomorskiej. Kolejna przyczyna zimy i olewackiego stosunku do klienta w tej porze roku. O rewelacjach żołądkowych nie spomnę, gdyź i ja i dzieci nabawiliśmy się 2 dniowego zatrucia, zapewne kalmary lub któraś z ryb z 'przeglądu tygodnia' Basenowy bar i alkohole też 'miło', mieliśmy tę samą opaskę na ręku co Angole, jednak nam polewano miejscowego sikacza z dumną nazwą dżin, Angolom Gordon Gin (różnicy chyba nie muszę opisywać) to samo z Baily's i jakimś miejscowym zamiennikiem... Szkoda tylko, że nikt o tym nie wspomniał przy zakupie wyjazdu, BO BYŚMY DOPŁACILI do NORMALNEJ JAKOŚCI BEZPŁATNYCH DRINKÓW. No i na koniec sam wyjazd nocą. Mamy przecież klot czarterowy, to dlaczego przylatujemy w nocy i odlatujemy o 24.00 ??? Tracimy cały dzień na koczowanie w LOBBY hotelu, bo wymeldować kazano nam się o 12.00 !!!!! BZDURA kompletna. I co z tego, że mogliśmy 'bezpłatnie' zostawić wszystkie nasze kosztowności i bagaże w pokoju obok recepcji, kompletnie bez zabezpieczeń, gdzie każdy kto chciał wchodził i wychodził kiedy chciał .. .O nie, przepraszam, wg pani z recepcji, tam BYŁO bezpiecznie, bo KAMERA miała całe pomieszczenie pod 'opieką' BANAŁ Zmarnowany cały dzień w oczekiwaniu na nocny wyjazd na lotnisko! No i nareszcie sama oferta, zmieniona z wylotu z Gańska na wylot z Warszawy. Bilet rodzinny na intercity to PLN450 w jedną stronę, 900 w obie. O czasie na dojazd nie wspomnę. Pewnie, że zaproponowano nam, że możemy się nie zgodzić i oddacie nam już zapłacone pieniądze za wyjazd... Tylko proszę to wytłumaczyć dzieciom, ktorę na miesiąc do wyjazdu dowiedziały by się, że jednak NICI z długo oczekiwanego wyjazdu SUPEEER! Travel Service Airlines, może tanie, ale na pewno nigdy więcej dla nas. 6 godzin lotu z kolanami pod szczęką to wolne żarty. Mijesca zero, dołożyli krzeseł dla maksymalizacji ilości pasażerów więc cały relaks na Teneryfie diabli wzieli wracając do W-wy w takich warunkach, których Ryanair na godzinny lot by nie zaryzykował. Definitywnie, ostatni raz z Rainbow i na pewno wszyscy nasi znajomi pytając o wrażenia taką opinię dostaną od nas Na plus super pogoda, trafiło nam się bezwietrznie, słonecznie i czas spędzony na miejscu pełen relaksu...