Opinie klientów o Palia Don Pedro

4.7 /6
108 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
2.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Sebastian 28.11.2019

Poniżej oczekiwań

Jakość hotelu bardzo niska

3.5/6

FELIKS, Bielsko-Biała 05.12.2021

opinia o pobycie w hotelu Palia Don Pedro

Hotel ma już pocucie wieku, ale było sympatycznie, kosztował nie dużo. Obsługa bardzo dobra, jedzenie też dobre, napoje wystarczjące. Mankamentem była zimna woda w basenie. Pokoje duże i czyste, codziennie sprzątane. Mankamentem był brak programu TVP Polonia. W tej okmolicy nie ma plaż, dużym udogodnieniem byłby dowóz na plażę.

3.5/6

Izabela, Warszawa 20.11.2019

cena adekwatna do jakości

Wybierając najtańszą ofertę nie oczekiwałam cudów. Pozytywnym zaskoczeniem było przepyszne jedzenie i dobry alkohol w opcji all inc. Hotel jest stary i mocno zniszczony, pokoje niewątpliwie wymagają remontu, jednak są raczej czyste i bardzo przestronne. Basen jest spory i czysty, jednak wbrew informacjom w ofercie woda nie jest podgrzewana, a wręcz jest lodowata. Obsługa miła, jednak proces zameldowania ciągnął się w nieskończoność.Ogólnie dla niezbyt wymagających polecam.

3.5/6

Maciek, Kraków 15.06.2016

Hotel dla niewymagających. Pyszne jedzenie.

Spędziliśmy z żoną tydzien w tym hotelu. W ogólnej ocenie uważam, że jest on przeznaczony głównie dla osób, które wybierają się na Teneryfę, aby większość czasu spędzać po za obiektem i korzystać z uroków wyspy. Ogromnym plusem jest wyżywienie - świeże owoce morza, ryby perfekcyjnie przyrządzone. Również inne dania mięsne jak i wegatariańskie bardzo smaczne. W restauracji na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Do plusów zaliczę również bardzo sympatyczny zespół animatorów oraz okolica, która jest spokojna i przyjemna. Osoby lubiące tak jak ja pływać, na pewno docenią basen, który na pierwszy rzut oka wydaje się mały jednak w trakcie użytkowania głębokośc basenu (od 1,40 do 2,40m) sprawia że nie wiele osób decyduje sie w nim byc :) Odnośnie minusów. Jako że jechaliśmy z nastawieniem na zwiedzanie i pobyt raczej po za hotelem, to nie nastawialismy się na warunki komfortowe. I to się potwierdziło. Dysponowaliśmy pokojem studio, który nadawał się do remontu. Rdza w brodziku, niedomykające się drzwi do których trzeba użyć siły. Łożko małżeńskie musiałem sobie sam skonstruować poprzez połączenie dwóch pojedynczych (pomimo tego ze w biurze bylismy zapewnieni o łóżku DBL, również posiadaliśmy to na umowie). Jedynie aneks kuchenny bez zarzutów, ale przy formule all inclusive raczej nie jest to najbardziej istotny punkt. W pokoju było czysto. Karaluchy na wyspie są, więc i w pokoju kilka się znalazło podczas pobytu. Dodatkowo muszę zwrócić uwagę na zachowanie rezydentów Rainbow. W mojej ocenie skandaliczne. Po przyjezdzie zostalismy poinformowani (grupka w sumie 15-20 osob), ze mamy czekać na stanowisku 12 przed lotniskiem i podjedzie po nas autokar. Po 25 minutach nikt sie nie zjawil, a pozostałe autokary z innych stanowisk odjeżdzały. Po interwencji jednej z oczekujących osób okazało się, że "plany się zmieniły" i Pani rezydent nie raczyła podejść do grupy i przekazać tych nowych planów, a zamiast tego ze zdziwieniem zapytała nas gdzie sie podziewalismy. Niezbyt profesjonalnie. Druga sytuacja dotyczy wylotu. Nie dość, że autobus, który miał nas dowieźć na terminal zgubił drogę (spod hoteli wyjechaliśmy punktualnie) to wysadził nas przed terminalem zaledwie 1 h 45 min przed odlotem, a jeszcze na dodatek zrobil to po drugiej stronie lotniska - dodatkowy czas na przejscie. W czasie oddawania bagażu rejestrowanego zaczęły się problemy z taśmą, 40 minut do odlotu, kolejka stoi, a Pani rezydent już nie ma. Wyszła dokładnie w momencie, gdy zaczęły się problemy, Myślę, że miała ich świadomość. Szkoda. Po za tymi problemami organizacyjnimi, pragnę podkreślić że przynajmniej spotkanie z Panią rezydent było konkretne i udzieliła praktycznych wskazówek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem