Opinie klientów o Palia Don Pedro

4.7 /6
109 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
2.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Maciek, Kraków 15.06.2016

Hotel dla niewymagających. Pyszne jedzenie.

Spędziliśmy z żoną tydzien w tym hotelu. W ogólnej ocenie uważam, że jest on przeznaczony głównie dla osób, które wybierają się na Teneryfę, aby większość czasu spędzać po za obiektem i korzystać z uroków wyspy. Ogromnym plusem jest wyżywienie - świeże owoce morza, ryby perfekcyjnie przyrządzone. Również inne dania mięsne jak i wegatariańskie bardzo smaczne. W restauracji na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Do plusów zaliczę również bardzo sympatyczny zespół animatorów oraz okolica, która jest spokojna i przyjemna. Osoby lubiące tak jak ja pływać, na pewno docenią basen, który na pierwszy rzut oka wydaje się mały jednak w trakcie użytkowania głębokośc basenu (od 1,40 do 2,40m) sprawia że nie wiele osób decyduje sie w nim byc :) Odnośnie minusów. Jako że jechaliśmy z nastawieniem na zwiedzanie i pobyt raczej po za hotelem, to nie nastawialismy się na warunki komfortowe. I to się potwierdziło. Dysponowaliśmy pokojem studio, który nadawał się do remontu. Rdza w brodziku, niedomykające się drzwi do których trzeba użyć siły. Łożko małżeńskie musiałem sobie sam skonstruować poprzez połączenie dwóch pojedynczych (pomimo tego ze w biurze bylismy zapewnieni o łóżku DBL, również posiadaliśmy to na umowie). Jedynie aneks kuchenny bez zarzutów, ale przy formule all inclusive raczej nie jest to najbardziej istotny punkt. W pokoju było czysto. Karaluchy na wyspie są, więc i w pokoju kilka się znalazło podczas pobytu. Dodatkowo muszę zwrócić uwagę na zachowanie rezydentów Rainbow. W mojej ocenie skandaliczne. Po przyjezdzie zostalismy poinformowani (grupka w sumie 15-20 osob), ze mamy czekać na stanowisku 12 przed lotniskiem i podjedzie po nas autokar. Po 25 minutach nikt sie nie zjawil, a pozostałe autokary z innych stanowisk odjeżdzały. Po interwencji jednej z oczekujących osób okazało się, że "plany się zmieniły" i Pani rezydent nie raczyła podejść do grupy i przekazać tych nowych planów, a zamiast tego ze zdziwieniem zapytała nas gdzie sie podziewalismy. Niezbyt profesjonalnie. Druga sytuacja dotyczy wylotu. Nie dość, że autobus, który miał nas dowieźć na terminal zgubił drogę (spod hoteli wyjechaliśmy punktualnie) to wysadził nas przed terminalem zaledwie 1 h 45 min przed odlotem, a jeszcze na dodatek zrobil to po drugiej stronie lotniska - dodatkowy czas na przejscie. W czasie oddawania bagażu rejestrowanego zaczęły się problemy z taśmą, 40 minut do odlotu, kolejka stoi, a Pani rezydent już nie ma. Wyszła dokładnie w momencie, gdy zaczęły się problemy, Myślę, że miała ich świadomość. Szkoda. Po za tymi problemami organizacyjnimi, pragnę podkreślić że przynajmniej spotkanie z Panią rezydent było konkretne i udzieliła praktycznych wskazówek.

3.0/6

Ada 22.11.2018
Termin pobytu: listopad 2018

Przeciętny hotel

Hotel jest dla niewymagających. Jeśli ktoś zamierza zwiedzać wyspę i traktować to miejsce jako bazę wypadową to polecam. Natomiast jeśli chce się w hotelu spędzić więcej czasu to proponuję znaleźć coś w wyższym standardzie. Pokoje są czyste, ale byłyśmy w pokoju na parterze, gdzie był tylko taras bez żadnego dodatkowego okna więc nie dało się porządnie wywierzyć (zostawienie otwartego tarasu na cały dzień budzi mój niepokój ;)). Poza tym hotel jest ponury, kojarzy się z czasami komunistycznymi. Wymaga generalnego remontu, choć tynk ze ścian się nie sypie. Woda w basenie zimna (choć na kartce informacyjnej o obiekcie jest napisane, że woda podgrzewana w zimne dni). Jeden dość obskurny bar przy basenie, gdzie jak się okazuje nie można wziąć fajnego drinka (all inclusive) tylko jakieś proste mieszanki typu wódka z colą, za całą resztę trzeba dopłacać. Jedzenie monotonne, na śniadanie codziennie to samo, wędlina i sery na jednym talerzu, co tym którzy mięsa nie jedzą może przeszkadzać. Desery niesmaczne, poza owocami i lodami. Wcześniejsze śniadania to jakieś nieporozumienie, tylko pieczywo i masło oraz dżemy, które są nie do zjedzenia(niesmaczne) + słodkie ciastka. Do kolacji nie podaje się ciepłych napoi. Dlatego jeśli ten hotel traktuje się przejściowo - by spać, umyć się i ewentualnie coś zjeść to może być, ale relaksu w samym obiekcie raczej się nie zazna.

3.0/6

Dariusz, Skórzewo 23.07.2019

Ośrodek turystyczny a nie hotel

Tak jak w tytule. Nie można oceniać tego obiektu jako hotelu. Jeśli by tak zrobić, byłby poniżej skali. To po prostu ośrodek turystyczny. Nieremontowany, zaniedbane pokoje i otoczenie, niedoinwestowany. Generalnie pierwsze wrażenie po przybyciu to "masakra, jak Rainbow może oferować takie warunki". Meble stare, rozlatujące się. W pokoju TV z lat 90 tych raczej, ale z tego i tak nie korzystaliśmy. Mebli bardzo mało w pokoju. Miało się wrażenie , że pokój jest pusty. Pokój składał się z salonu i małej sypialni. Najlepiej zadbanym miejscem była łazienka. Czysta, i odnowiona. To plus. Łóżka bardzo małe, pojedyncze chyba 70cm, nie sposób dobrze się wyspać chociaż materace miękkie i wygodne. Brak klimatyzacji, ale można się przyzwyczaić. Rozlatujące się płytki na podłodze miejscami. Szafki naprawdę już do wymiany. Lodówka też ale działała i to na plus. Żadnej wody w pokoju. Dużym plusem była czystość pokoju. Generalnie pokój czysty i schludny. Panie również dbały o czystość, codziennie pokoje były sprzątane, a co drugi lub trzeci dzień wymiana ręczników i zasłane łóżka. Również duży plus. Mały sejfik w sypialni. Jednak życzono sobie 15euro za tydzień plus kaucja kolejne 15 euro. Kaucja także za pilota do TV 10 euro. Z internetu nie korzystaliśmy. Budynki widać że zaniedbane. Otoczenie miejscami zaniedbane miejscami OK. Tereny zielone mało zagospodarowane. Teren basenu raczej nie odświeżany. Zaniedbany. Jedzenie- kiepskie śniadania. Jajecznica niestety z proszku, nie pachniała nawet minimalnie jajkami. Naprawdę gdyby nie to że obok było stanowisko gdzie smażono na bieżąco jajka sadzone, omlety i pancake to byłby problem aby cokolwiek dobrze zjeść. Obiady lepsze, można było powybierać dobre dania. Kolacje chyba najlepsze. Minus to taki, że czasami na stołówce gdzie smażono świeże dania, była osoba która nakładała mikroskopijne dania albo usmażone przed chwilą mięsa, które nie nadawały się do zjedzenie (sam tłuszcz). Nie powinno być takich rzeczy, przecież to widać gołym okiem co jest nakładane na talerz. Trzy rodzaje wina, piwo, i owoce to na plus. Napoje też na plus. Kawa średnia. All inclusive słabe. Pomiędzy posiłkami, napoje nalewane do bardzo małych plastików - to było skąpe, bardzo skąpe. Trzeba było chodzić po kilka razy aby się napić czegoś zimnego. Bez sensu. Poza tym jakieś kanapki, lody i jakaś naprawdę drobnica. Słabiutkie ogólnie all inclusive. Obsługa raczej miła, ale niekiedy chyba przemęczona bo w barze przy basenie to obsługiwali czasem tak jakby mieli już dość lub im się nie chciało już robić. Obiekt widać , że część pokoi była w rękach prywatnych, nie wiem czy właściciel sprzedaje je czy wynajmuje bo na oknach były oferty ich zakupu. Te sprzedane były nowe, i każdy na swój styl, bo prawdopodobnie każdy sobie po swojemu urządzał. Te hotelowe różniły się znacznie, odróżniały się zdecydowanie. Generalnie, po 2 dniach przestaliśmy zwracać uwagę na klasę i warunki turystyczne bo pokój generalnie duży, przestronny, i czysty oraz sprzątany.

3.0/6

Jerzy, ORNONTOWICE 13.03.2019

POLECAM 75%

POLECAM 75%
124252628
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem