4.9/6 (33 opinie)
4.0/6
Spedzilam w hotelu tydzien. Barcelo jest polozony w samym centrum Varadero i jest to mega plus dla osob, ktore tak jak ja nie sa w stanie wylezec 7 dni tylko na plazy popijajac drinki. Do slynnego klubu Havana Club jest 2 minuty na nogach a imprezy sa tam typowo kubanskie. Mozna zobaczyc pary tanczace salse :) Jesli chodzi o obiekt bardzo podobala mi sie aranzacja na zewnatrz. Baseny, lezakow pod dostatkiem, animacje co wieczor. Oblsuga bardzo mila ale prosze pamietac, ze tam czas plynie duzo wolniej i wszyscy na wszystko maja czas, zatem czasem na obsluge za barem trzeba bylo czekac duzo dluzej anizeli do tego przywyklismy. Plaza- znajduje sie zaraz obokhotelu, lezakow jest cale mnostwo ale pomiedzy nimi niejednokrotnie walaly sie puszki czy puste kubki po napojach. Parasolki z palm takze niektore podziurawione. Ja mieszkalam w starszej czesci hotelu i na lunch chodzilismy to domku obok plazy. Jedzenie ogolnie smaczne, ale polecam jesc to co jest typowo stamtad- owoce morze, pyszne swieze owoce, kurczaki i jajka - smak taki jak pamietam z dziecinstwa. Te potrawy nie sa przetwarzane i sa na prawde smaczne. Co do zasad sanitarnych panujacych na samej stolowce na zewnatrz to nie zapomne ptakow ktore notorycznie ladowaly i wyjadaly z talerzy. Niestety trzeba pamietac, ze tam zasad sanepidowskich sie nie przestrzega jak u nas. Osoby, ktore udaja sie tylko na wypoczynek bez objazdu nie mogly pojac wszelkich niedogodnosci w hotelu np braku szamponow, mydla czy tez tego ze plytki w lazience maja conajmniej po 20 lat. Ja spedzilam takze tydzien na objezdzie i widzac panujaca tam okropna biede wiedzialam, ze nie nalezy byc zaskoczonym, ze brakuje np papieru toaletowego oraz ze hotel pomimo ze ma 4 gwiazdki to cudow tam nie bedzie.Na Kubie nie ma normlanych sklepow a co dopiero mozliwosci zakupu czegokolwiek do czego jestesmy przyzwyczajeni na codzien. Oczywiscie w samym Varadero jest kilka sklepow z chemia i spozywczych, ale wygladaja dokladnie tak jak ogladam zdjecia z dziecinstwa mojej mamy, gdzie wszystko bylo na kartki- ja niestety badz stety tego nie pamietam. Kuba jest piekna. Biale plaze, blekitne czyste morze mnie urzekly. Jednakze gdybym tu miala powrocic wybralabym nowszy hotel.
3.5/6
Hotel średniej jakości, na posiłkach zawsze czegoś brakowało, a chleba nawet przez 4 dni. Plaża fajna, blisko hotelu, drinki bez szału.
3.0/6
W części objazdowej warunki hotelowe były często o wiele lepsze niż w hotelu Barcelo Solymar. Najbardziej uciążliwy był brak ciepłej wody. Deklarowane były ręczniki na plażę dostępne w pokoju, ale nie dane nam było ich zobaczyć. Próba wyrobienia drugiej karty do pokoju skończyła się fiaskiem, a o internet musieliśmy się dopraszać extra. Rezydentka nie przyszła na spotkanie w wyznaczonym przez siebie czasie. Pojawiła się po telefonicznej interwencji pracowników recepcji, a my mieliśmy konkretne problemy do rozwiązania. Wyżywienie w hotelu i jego położenie były bardzo dobre. Gdyby woda w kranie i pod prysznicem miała właściwą temperaturę, przymknęlibyśmy oko na inne niedogodności. Barbara i Kazimierz
2.5/6
Oprócz pięknej plaży i koloru morza nie ma w tym miejscu nic urzekającego.Jak na sieć Barcelo ( a bywałem w innych hotelach tej sieci ) to uważam , że hotel nie jest godny tej marki. Po wyjściu z pokoju smród na korytarzu był nie do zniesienia,brak w ciągu dnia zupełnie kontroli nad obiektem w sensie utrzymania czystości i egzekwowania regulaminu (np. picie piwa i jedzenie w basenie , chamskie zachowanie pijanych gości hotelowych itp.). Podczas mojego pobytu grupa Rosjan zapłaciła ratownikowi , który pozdejmował wszystkie flagi włącznie z białą zezwalającą na kąpiel w morzu i wywiesił same rosyjskie. Na interwencję innych gości odpowiedział, że jak ktoś zapłaci więcej to wywiesi jego. Generalnie gdyby nie wcześniejszy objazd po wyspie , który był świetnie zorganizowany ( zresztą jak zwykle ponieważ była to moja trzecia wycieczka objazdowa z Państwa biurem ),to moja opinia byłby dużo ostrzejsza. Myślę , że nie wszytko można wytłumaczyć , że to Kuba i nic z tym nie można zrobić ponieważ wiele rzeczy można poprawić sprawując większy nadzór i dbając o wszystkich klienów tak samo.