Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od początku ,przewoźnikiem się okazał PLUSULTRA , klapa, załoga była niemiła, zwłaszcza jeden ''wylniały hiszpański ex-macho''steward ;na szczęście jedna dziewczyna z obsługi lotu chociaż mówiła w Polskim języku, samolot dwa razy uległ awarii w dniu odlotu, dzięki temu mieliśmy 5.5 godziny opóźnienia oraz relacje w TVN. Po przylocie okazało się , że program musi być zrealizowany w odwrotnej kolejności , nie podano nam pełnej przyczyny, skutkowało to między innymi ,iż utraciliśmy jeden dzień z 3-ech w Amazonii ,dla której to, wszyscy w 11 osobowej grupie wybrali się, w tę opcje podróży !a nie inne tańsze o ok. 5 tys. złotych po samej Wenezueli .w związku z faktem zmian organizacji kolejności usługi , spędziliśmy jeden nocleg zamiast w dżungli amazońskiej na lotnisku i pokładach samolotów i samochodów .pytanie ile kosztuje nocleg w Manaus? na pewno więcej niż bon 100 zł i na ile można wycenić dzień w dżungli amazonii ??.biuro może zasłaniać się niewiedzą panujących na miejscu warunków, ale biuro realizuje w sąsiednich krajach,wtym samym czasie i w kraju jakim jest Brazylia inne programy , więc zaniedbało swoje obowiązki. Jak się dowiedzieliśmy w rozmowie i ze zdjęć lokalnych ludzi, warunki takie były już ponad miesiąc wcześniej niż rozpoczęcie podrózy, a jednak biuro nie poinformowało nas o tym. co upoważnia mnie i moich współtowarzyszy do wystąpienia w stosunku do biura z pisem roszczeniowym ,podpisanym jako świadka zdarzeń naszego opiekuna podrózy p. Przemysława Zielińskiego.pismo powinno dotrzeć do państwa . z poważaniem
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
WYCIECZKA BARDZO CIEKAWA POLECAM
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka odbiegała od przedstawionego planu w podpisywanej umowie, była chaotyczna Brazylia skrócona do minimum, dwa dni z bagażem podręcznym przedłużył się do sześciu, po odwroceniu kolejności zwiedzania pokonywanie podwójnie tej samej drogi, hotel na wypoczynku w trakcie remontu wyposażenie pokoju odbiegała od proponowanej oferty, brak lodówki, Wi-Fi suszarki, telefonu, wieszaków, woda cieknąca z klimatyzacji. Wrażenie zrobiła delta Orinoko i piękno wodospadow.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pilotka była zainteresowana chyba tylko piciem alkoholu z osobami ostentacyjnie obwieszonymi drogimi markami. Te marki omal nie doprowadziły do tragedii jak w Caracas motocyklista wjechał w grupę chcąc ukraść bardzo drogą torebkę jednej z pań. Reszta uczestników wycieczki mało pilotkę obchodziła. Część programu w dżungli nie została zrealizowana, bo państwo zachlali do późna i nie chciało im się pływać rano łódką po rzece. W nocy też się nie chciało, bo wtedy pili. Manaus nie chcieli zwiedzać bo padał lekki deszcz. Szkoły Indian nie mogliśmy obejrzeć, bo pani z tej grupy stwierdziła, że ma na to za słabe nerwy, ale za to Indianom kazała iść do normalnej pracy zamiast sprzedawać swoje wyroby. Pilotka zrobiła awanturę bo przewodnik lokalny pomógł mi porozdawać gumki do włosów i kredki, które kupiłam dla dzieciaków(pierwszy raz w życiu, bo nas zachęcali mailem przed wycieczką). Brazylia została okrojona z głównej części zwiedzania i nie dostaliśmy z tego tytułu żadnej rekompensaty. Poza tym bieda, dewastacja i problemy społeczne Wenezueli były trudne emocjonalnie. Ta wycieczka to smutne rozczarowanie. Mimo że miejsca przyrodniczo piękne, to niedostatki organizacji nie pozwalały się nimi cieszyć. Gdyby nie to że przewodnik lokalny perfekcyjnie posługiwał się angielskim i starał się na każdym kroku nadrabiać braki pilotki, to niczego byśmy się nie dowiedzieli, bo z hiszpańskiego tłumaczyła ułamek tego co mówił. Czytając opinie innych czuję się okradziona przez niekompetentną pilotkę z tego czym mogła być ta wycieczka. Nie wydaje mi się żebym kiedyś ponownie zaufała z tak drogim programem Rainbow, zbyt wiele czynników jest przypadkowych.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podobnie jak w ubiegłym roku, pomimo licznych protestów biuro beznadziejnie organizuje przeloty, bez dbałości o interesy klientów. Także wycieczka planowana na 5.11.2014 do Wenezueli uwzględnia 7,5 godz oczekiwania na przesiadkę w Paryżu, pomimo, że możliwe jest połączenie tej samej linii lotniczej AF po ok. 1,5 godz !!!!!! Ignorują wszelkie uwagi i prośby zgłaszane długo wcześniej. BEZNADZIEJNA LOGISTYKA, brak dbania o dobro turystów !!!!!