5.4/6 (41 opinii)
5.0/6
Nasz wyjazd uważamy za bardzo udany pomimo ,że wróciliśmy cztery dni później niż było w planie . Spowodował to wypadek na lotnisku w Limie. Na długo pozostanie nam w pamięci 23-godzinny powrót z Cuzco do Limy autokarem rejsowym zamiast samolotem. Plan wyjazdu został w pełni zrealizowany , a nawet został wzbogacony o kilka stanowisk archeologicznych w Cuzco. Pilotka Ania bardzo o nas dbała , a jednocześnie przekazała nam dużo wiedzy o Peru. Niewątpliwie najpiękniejsze miejsce na trasie wyjazdu to Machu Picchu. Hotele na trasie były bardzo dobre , śniadania wystarczające , a obiady lub kolacje wyśmienite. Nasz przedłużony pobyt w Limie spędzaliśmy w hotelach położonych kilkaset metrów od plaży Pacyfiku, przy pięknej pogodzie . Trzeba podkreślić , że na czas przymusowego pobytu biuro podróży oraz linie lotnicze zapewniły nam dobre hotele , transport oraz pełne wyżywienie.
4.5/6
Właśnie wróciłam z wycieczki Zagadki Cywilizacji, która odbyła się 08.09.2022.Wyjazd bardzo mi się podobał ,ciekawy program,wspaniały kraj i mili ludzie. Mieliśmy wspaniałego przewodnika Henia, który bardzo dbał o nas i w każdej sytuacji i abyśmy nigdzie nie czekali i wszędzie byli na czas.Bardzo cierpliwy i życzliwy, ciekawie opowiadał o Peru i był bardzo miły i życzliwy. Byłam na wielu wyjazdach ale Heniu ma medal numer jeden.Polecam wyjazd widoki piękne i cudowne miejsca.
3.5/6
Czas wypełniony na maxa, trochę go zabrakło na aklimatyzację w Cusco. Pogoda,widoki, ludzie wszystko cudne. Jedyny minus, to jedzenie w hotelu w Limie 👎 Peru jest cudne-Polecam!!!
3.0/6
Informacja dla korzystających z oferty. Biuro Rainbow wymusza dodatkowe koszty na uczestnikach wyjazdu do Peru! Dwa dni przed wylotem pan przewodnik, poinformował nas o konieczności zrobienia testów na Covid przed wyjazdem do Polski. Bardzo zdziwiła nas ta informacja, ponieważ nie zostaliśmy poinformowani o tym przed wyjazdem, sprawdziliśmy również wszelkie informacje na stronach rządowych gov.pl oraz stronach przewoźnika KLM i nigdzie nie widniał taki wymóg. Pan przewodnik upierał się, że ryzyko nieposiadania takiego testu może skutkować niemożliwością wejścia na pokład, w związku z czym zostaliśmy zawiezieni na testy w sobotę, w dniu wylotu rano, ponosząc koszty własne za test wartości 30 $!!! Za test, który tak jak przewidywaliśmy okazał się kompletnie bezużyteczny. Przy odprawie na lotnisku zapytałam wprost panią przedstawicielkę firmy KLM czy test jest potrzebny i pani odpowiedziała, że absolutnie nie i nigdy nie było takiego wymogu! Co więcej, po powrocie biuro Rainbow odmówiło jakiejkolwiek pomocy w tej kwestii i odrzuciło reklamację zwrotu kosztów za ten test. Myślę, że to wymuszanie dodatkowych kosztów na klientach, które jest karygodne i psuje cały czar wyjazdu pozostawiająć ogromny niesmak.