Opinie klientów o Alexander

3.5 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.9
Pokój
3.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Amanda, Łódź 24.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Cos okropnego. Nie polecam

Nie bylam w zyciu w gorszym hotelu. Brudno. Maly wybor posilkow. Na pokoj czekalismy 5 godzin. Po czym dostalismy nie sprzatniety. Porazka. Nie polecam nawet wrogom.

0.5/6

Marcin 29.09.2016

Alekxander the great (bo taka peła nazwa Hotelu) niestety NIE.

Pierwszy i ostatni raz na tej wyspie mimo ślicznych widoków. Wszechobecny syf, plaża zabrudzona. Na windzie napis "breakfast garden" który miał znajdować się na dachu, wybralismy sie tam, a zastaliśmy rupieciarne, wejście od strony basenu niezabezpieczone, za chwile Pan z baru basenowego zwiazał zardzewiała furtkę aby nikt tam nie wchodził. No i ten zaciek przy napisie, coś pięknego. Toaleta hotelowa w holu jedna kompletna w pozastałych dwóch brak desek klozetowych, sama porcelana. Prywatności zero, drzwi bez zamka lub jakiegoś innego elementu ograniczajacego wejście innej osobie.

0.5/6

Krzysztof, Połchowo 31.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Masakra

Jeźdzę z rodziną 2-3 razy w roku za granicę i chyba tak słabego hotelu jeszcze nie mieliśmy. Przyjazd o godzinie 8 rano a zameldowanie po 12 to standard ale, że po całej nocy w podróży nie mieliśmy szansy zjeść śniadania i się czegoś napić to już porażka. Pokój patrząc na ogólny standar hotelu nie był najgorszy ale fakt, że wodę pod przysznicem dało się tylko odkręcić waląc z całej siły w kran i zamykając w ten sam sposób, bez oczywiście możliwości regulacji temperatury, psuje zdecydowanie jego obraz. Najbardziej rozbawiła mnie sytuacja w barze, gdzie można było wziąć na raz tylko jednego drinka i jeśli chciało się dwa to barman sprawdzał czy żona już wypiła a jesli miała chociaż pół to dawał tylko jeden i trzeba do baru po chwili wrócić. W ten magiczy sposób do baru są wieczne kolejki zwłaszcza wieczorem co już po pierwszym dniu całkowicie zniechęciło nas do kożystania z niego i kupowaliśmy alkohol na mieście. W restauracji mały wybór i bardzo monotonnie.

0.5/6

Agata, - 09.06.2017

Nie polecam

Po pierwszych dwóch dniach nie rozumieliśmy negatywnych opinii o tym hotelu, bo wszystko było w porządku. Jedzenie w miarę dobre, panie w restauracji uwijały się ze sprzątaniem. Jednak, gdy przyjechał turnus Anglików, zaczeło się. Opinie, że to nie hotel tylko akademik były jak najbardziej trafne. Krzyki do 4-5 rano, na basenie syf. Podłoga kleiła się od rozlanych drinków, aż klapki przyklejały się do niej. W basenie pływające kubeczki oraz jedzenie. Wszędzie łuski po gazie rozweselającym. Muzyka na basenie to łupanka, do tego stopnia, że po jednym dniu mieliśmy dość takiego wypoczynku. Choć Polacy nie byli dużo gorsi od Anglików. Kilka razy zdażyło się, że panie sprzątające zabrały nam rećzniki nie zostawiając nowych. Musieliśmy trzy razy prosić w recepcji o nowe zanim zostały one dostarczone. Hotel nie nadaje się dla rodzin z dziećmi. W dniu wylotu, wyrwano nam talerze z rąk w restauracji mówiąc, że nie przysługuje nam obiad. Wcześniej byliśmy zapewnieni przez rezydentkę, że nie będzie z tym najmniejszego problemu. Sytuacja żenująca, pani rezydentka nie doinformowana, dzięki niej straciliśmy kilka godzin czekając w recepcji na obiad. W tym czasie spokojnie zdążylibyśmy zjeść na mieście. Niestety nie zdążyliśmy wyjaśnić całej sytuacji, gdyż musieliśmy jechać na lotnisko. I tutaj spotkała nas niespodzianka. Pani rezydentka witająca nas na lotnisku nie chciała nam pomóc ani podać numeru do centrali biura podróży Rainbow, oraz nie chcała przyjąć od nas reklamacji. Wyspa piekna, ale na pewno nie ten hotel. Chyba, że ktoś jedzie nie zwiedzać wyspę tylko siedzeić i upijać się do nieprzytomności.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem